Forum

Topic: Wie kan me meer uitleggen over zombies bo2

Anoniem's avatar

Hallo allemaal ik heb veel vragen, allereerst hoe weetje of je bijna lvl hoger bent in zombies ik ben nu een scheedel en waar kan je Zien of je bijna lvl hoger bent? Groetjes

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    veel vragen, komt met 2 dezelfde vragen:P Heb je gegoogled? Ik zelf heb geen idee aangezien de zombie mode me zwaar teleurgesteld heeft en dus niet meer speel.

  2. 13 XP
    Jelle080's avatar

    Ja heb gegoogelt maar je vind weinig

  3. 417 XP
    Omer58's avatar

    Hallo allemaal ik heb veel vragen, allereerst hoe weetje of je bijna lvl hoger bent in zombies ik ben nu een scheedel en waar kan je Zien of je bijna lvl hoger bent? Groetjes

    Ik weet zelf dat als je meer speelt, je automatisch levelt, ik weet niet hoe snel etc. maar wel dat je streepjes op je rang (net als bij de ronde telling bij zombies) kunnen zeggen welke rang/level je bent met zombs.

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Volgens mij heeft dat te maken met hoeveel golven, kills en punten je hebt gescoord. Tenminste na een succesvol potje ging ik vrij snel omhoog en dat had ik in het begin (toen ik vrij snel dood ging) nog niet.

  5. 13 XP
    Jelle080's avatar

    Ik weet zelf dat als je meer speelt, je automatisch levelt, ik weet niet hoe snel etc. maar wel dat je streepjes op je rang (net als bij de ronde telling bij zombies) kunnen zeggen welke rang/level je bent met zombs.

    Bedankt voor u reactie

    Volgens mij heeft dat te maken met hoeveel golven, kills en punten je hebt gescoord. Tenminste na een succesvol potje ging ik vrij snel omhoog en dat had ik in het begin (toen ik vrij snel dood ging) nog niet.

    Bedanlt voor u reactie als u meer weet wil ik het graag horen

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hier een artikel Zie hier

    Even voor degene die geen Engels kunnen. Er is geen officiële info over de ranking van de zombie modus vrijgegeven. Maar er is wel een patroon te ontdekken. Het gaat over je overall stats. Vandaar dat sommige spelers (incl. mijzelf) van het eerste niveau direct doorspringen naar een wat hoger niveau als je een goed potje hebt gespeeld. Precies hoe en wanneer dit wordt bepaald is niet duidelijk. Wel is dat na 5 streepjes op je icoontje je weer een icoon omhoog ga (zie voorbeeld in het linkje dat ik erbij heb geplaatst). Dus ik denk gewoon een kwestie van een paar keer goed spelen en kijken of je progress beter wordt ;).

  7. 13 XP
    Jelle080's avatar

    Bedankt allemaal voor de tips wordt zeer gewadeert