Forum

Topic: Word for Android.

Anoniem's avatar

Heey,

Ik ben opzoek naar een goede programma voor mijn Sony Xperia S tablet.
Ik heb thuis ook een Ipad staan en daar gebruik ik Pages.
Dit omdat die Arabische teksten volledig ondersteunt.
Dat houd in Right-to-Left reading/writing. Iemand een leuke app?
Zelf kan ik niks vinden en geloof me heb al heel veel applicaties geprobeerd.

Kingston, Quickoffice en nog een paar die ik niet uit me hoofd weet te noemen xd.

Ik ga geen abonnement nemen voor Office 365 begin maart want dat is iets te overdreven.
De app wil ik ook wel betalen is voor mij geen probleem, als het maar werkt.

Alvast bedankt,

Cheers, I_Eat_Noobsz/Osama Saleh

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 8825 XP
    7th-son's avatar

    Polaris? Open office? Beide gratis, en ondersteunen vrij veel!

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Open office heb ik al geprobeerd en polaris volgens mij ook. Open office ondersteunt geen right-to-left writing.
    Ze moeten trouwens ook .doc ondersteunen.

  3. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    En zijn er geen betaalde apps die dat ondersteunen? Anders kan je die via Aptoide gratis downloaden.

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Nee, voor android is de beste Quickoffice naar mijn mening. Maar die ondersteunt niet right-to-left writing

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Mijn Tablet kwam standaard met Polaris Office, het werkt op zich wel goed, maar je zei, dat het niet je ding is.
    Wist je, dat Android van Google is? En dus dat je Google Drive kan installeren, en daarmee je Office zooi doen?

  6. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    ik heb het niet over office maar over .doc files en right-to-left schrijven. en heb al veel apps geprobeerd maar er is niet een app die deze 2 dingen kan ondersteunen.

    @yamihosi, hahaha ik moest erg hard lachen om je comment, bedankt voor je hulp man.

  7. 1374 XP
    rva_96's avatar

    ik heb het niet over office maar over .doc files en right-to-left schrijven. en heb al veel apps geprobeerd maar er is niet een app die deze 2 dingen kan ondersteunen.

    @yamihosi, hahaha ik moest erg hard lachen om je comment, bedankt voor je hulp man.

    Ze is een vrouw* 😉 Haha

  8. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Zoals RVA dat zei.
    En wat is er zo grappig aan mijn ‘Comment’?

  9. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    haha, sorry:D

    het wat grappig is, is dat je zegt “weet je dat android vAn google is?”

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Okay, dan maar Google, Open Handset Alliance, en Android Open Source Project, wat jij wilt.

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ondanks dat dit topic verouderd is, toch nog even verplaatst naar het Smartphone topic.

  12. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Verouderd? Dit topic is nog geen 24 uur actief:P