Forum

Topic: PS3 kopen

Anoniem's avatar

Ik wil een ps3 kopen en ik twijfel met de 40 / 60 gb
Maar mijn vrouw wil nog ps2 spellen spelen
Bij welke kan dat en zijn er optie’s om bij 40gb ook te kunnen spelen?

Zijn er enorm problemen metde blue-ray laser ?
Ik lees veel berichten hier over

kan je bij elke ps3 de hd vervangen
En b.v. de software besturing van een 60gb er op te zetten ?

Waarschijnlijk zullen enkele onderwerpen al wel in dit forum
Maar omdat ik meerdere vragen heb vandaar dit topic

Bedankt alvast voor de reacties

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

69 reacties

  1. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Welkom hier. Het is niet mogelijk om op een 40 GB PS3 PS2 spellen te spelen, ook al zet je een andere HDD erin. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met de Blu-Ray speler. Kortom als je perse PS2 spellen wil spelen moet je de 60/80 GB versie kopen anders de 40 GB.

    p.s de 60/80 GB versies zijn moeilijk te vinden.

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    p.s de 60/80 GB versies zijn moeilijk te vinden.

    In de winkel helemaal niet meer

  3. 424 XP
    Dawes's avatar

    geruchten gaan er dat er via een software update ooit de mogelijkheid moet bestaan voor 20GB en 40GB PS3’s om PS2 spellen af te spelen.

    kan je bij elke ps3 de hd vervangen
    En b.v. de software besturing van een 60gb er op te zetten ?

    bij elke PS3 kan de HDD vervangen worden. Alleen heeft het daarmee verder niks met de software besturing te maken.

    // Dawes

  4. 251 XP
    Bassen's avatar

    Enige manier om een 60 gb ps3 te krijgen is tweede hands kopen. Maar je kunt ook gewoon een nieuwe 40 gb kopen en de ps2 er los bij houden, niet alle ps2 spellen werken namelijk perfect op de 60 gb versie.

  5. 200 XP
    bokito007's avatar

    geruchten gaan er dat er via een software update ooit de mogelijkheid moet bestaan voor 20GB en 40GB PS3’s om PS2 spellen af te spelen.

    // Dawes

    dat gaat volgens mij niet lukken, het is namelijk een chip die wel in de 60-80 gb versie zit en niet in de andere, dus softwarematig ligt het niet aan maar hardwarematig :smoke3:

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zijn er enorm problemen metde blue-ray laser ?
    Ik lees veel berichten hier over

    Enige probleem waar ik van gehoord heb en zelf ook gehad heb is dat hij niks meer leest, geen games/films op blu-ray en dvd.

  7. 20 XP
    Blackshark's avatar

    Over de problemen met de Blue-rayspeler: dit ligt voor een groot deel ook aan jezelf. Natuurlijk kan het voor komen dat je Blue-rayspeler het plotseling begeeft, maar die kans is echt zéér klein. Het hangt er ook vanaf hoe je met je console omgaat, bijvoorbeeld in hoeverre je de console stofvrij houdt. 🙂

    De console moet je gewoon kopen als je hem aantrekkelijk lijkt, een Xbox 360 bijvoorbeeld is risicovoller omdat daar nog veel en veel meer leesproblemen mee zijn. 😉

  8. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Over de problemen met de Blue-rayspeler: dit ligt voor een groot deel ook aan jezelf. Natuurlijk kan het voor komen dat je Blue-rayspeler het plotseling begeeft, maar die kans is echt zéér klein. Het hangt er ook vanaf hoe je met je console omgaat, bijvoorbeeld in hoeverre je de console stofvrij houdt. 🙂

    De console moet je gewoon kopen als je hem aantrekkelijk lijkt, een Xbox 360 bijvoorbeeld is risicovoller omdat daar nog veel en veel meer leesproblemen mee zijn. 😉

    Mijn ps3 begaf het na 30 dagen, waarop denk ik in totaal 5 uur gespeeld was, en alleen maar singstar, tijdens het bijkijken van de singstor van singstar stopte hij er ineens mee, dus had ik niet kunnen voorkomen.

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Mijn ps3 begaf het na 30 dagen, waarop denk ik in totaal 5 uur gespeeld was, en alleen maar singstar, tijdens het bijkijken van de singstor van singstar stopte hij er ineens mee, dus had ik niet kunnen voorkomen.

    30 dagen, dat is niet niks:p Wat was de oorzaak van het probleem???

  10. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    30 dagen, dat is niet niks:p Wat was de oorzaak van het probleem???

    Geen idee, heb een nieuwe gehad, schijnt vaker voor te komen.

  11. 20 XP
    Blackshark's avatar

    Dat zijn gewoon de uitzonderlijke gevallen, normaal gesproken mag de PS3 dat niet doen en zoals je zelf al aangeeft heb je een nieuwe gekregen dus mocht het je overkomen dan is er nog steeds geen probleem (buiten dan het feit dat je hem even kwijt bent ;)).

    Ik vind het vooralsnog geen goed argument om de PS3 maar niet te kopen, elke console heeft zo z’n mankementen. 🙂

  12. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Dat zijn gewoon de uitzonderlijke gevallen, normaal gesproken mag de PS3 dat niet doen en zoals je zelf al aangeeft heb je een nieuwe gekregen dus mocht het je overkomen dan is er nog steeds geen probleem (buiten dan het feit dat je hem even kwijt bent ;)).

    Ik vind het vooralsnog geen goed argument om de PS3 maar niet te kopen, elke console heeft zo z’n mankementen. 🙂

    Gebeurt geloof ik bij 7%, zijn genoeg mensen die nu aan hun 3e PS3 zijn, zeker geen argument om hem niet te kopen, wat is nou 7% vergeleken met het percentage van de XBOX 360 :p

    ik ben hem in totaal 10 dagen kwijt geweest tellend vanaf de dag dat ik hem afleverde op het postkantoor en de dag dat ik hem thuis geleverd had.

    Meer info lees hier me topic hierover

    Laten we weer ontopic reageren.

    Wil je een nieuwe of 2e hands PS3 kopen.

  13. 13 XP
    unicron's avatar

    Wow.. das snel
    Tis mij gelijk wel duidelijk
    Maar natuurlijk ook handig voor anderen

    De ps2 heb ik al
    Dus eigenlijk geen probleem om te spelen hoor
    Maar het zou gewoon mooi zijn als dat ook kon op de ps3
    Denk toch dat ik een 40gb neem
    En hou de ps2 gewoon
    Ook de blue-ray lijkt mij super.
    En het f1 spel natuurlijk

    Bedankt voor jullie reacties

    Er komen wel weer vragen….lol

  14. 20 XP
    Blackshark's avatar

    Mooi dat je je keuze hebt kunnen maken. 😉

    Ik ben benieuwd naar je volgende vragen… 😀

  15. 13 XP
    unicron's avatar

    oeps.. twijfel nu toch weer met de ps3 40/60gb
    mij maakt het niet uit welke het word
    Maar het vrouwtje wil geen dubbele consoles denk ik ps2 / ps3
    En zij is nog al erg prijsbewust

    Wat een prijzen op marktplaats
    De een goedkoop en doet hem weg voor enkele euri’s
    De ander wil er flinke winst hebben er van
    Of er zijn wel fake berichten.

    Weet iemand een goed adres
    En wie weet actie’s enz ( geen mobile acties )
    Natuurlijk goedkoop of verkoop jij hem? thanx

  16. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    oeps.. twijfel nu toch weer met de ps3 40/60gb
    mij maakt het niet uit welke het word
    Maar het vrouwtje wil geen dubbele consoles denk ik ps2 / ps3

    Plak je ze met ducktape aan elkaar :p

  17. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Mag ik je hierbij nomineren voor tip van de maand? 😀

  18. 13 XP
    unicron's avatar

    Tja zou idd een optie zijn…..
    Maar die 60gb word die nu nog wel gemaakt in EU
    En als dat zo is… kan die dan nog ps2 afspelen
    Of doet sony dat ook weg

    ik heb een bruin vermoeden

  19. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Tja zou idd een optie zijn…..
    Maar die 60gb word die nu nog wel gemaakt in EU
    En als dat zo is… kan die dan nog ps2 afspelen
    Of doet sony dat ook weg

    ik heb een bruin vermoeden

    Deze wordt al een tijdje niet meer gemaakt

  20. 13 XP
    unicron's avatar

    word het toch de 40gb…
    lekker hoor die twijfel ( zucht )
    en een rolletje ducktape halen

  21. 268 XP
    pukkieman's avatar

    Ja hij word niet gemaakt maar denk wel als je ps3 60gb kapot is kan je lang w8ten want een vriend moest 3MAANDEN wachten das tog niet normaal

  22. 13 XP
    unicron's avatar

    nog een vraag

    japanse ps3 kan die ps2
    of zit je dan met 220 volt enz

  23. 498 XP
    PkertNL's avatar

    nog een vraag

    japanse ps3 kan die ps2
    of zit je dan met 220 volt enz

    Ligt aan de GB versie. Het is het zelfde als in EU.
    Met de stekker is het geen probleem je koopt gewoon een andere.

  24. 1402 XP
    Selec1's avatar

    nog een vraag

    japanse ps3 kan die ps2
    of zit je dan met 220 volt enz

    Blu-ray games zijn niet regio verbonden maar PS2 games wel en Blu-ray films ook.

  25. 268 XP
    pukkieman's avatar

    Ja ik denk dat je gewoon moet gaan voor de 40GB of w8 op de 80Gb die kan wel ps2 games af spelen kun je importen uit amerika of w8ten als hij hier komt in Europa

  26. 277 XP
    RevXxx's avatar

    je zou ook kunnen wachten of gewoon de 40 gig versie kopen.
    en wachten op de ps2 games firmware update.

  27. 268 XP
    pukkieman's avatar

    Is dat waar dan van die update dag dat het een gerucht was

  28. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Is dat waar dan van die update dag dat het een gerucht was

    Ja, wie zal het zeggen, de 60GB heeft geen softwarematige ps2 emulator maar een hardwarematige dus of het mogelijk is om dit softwarematige te emuleren weet ik niet.

  29. 14 XP
    Ocmer_'s avatar

    Ja, wie zal het zeggen, de 60GB heeft geen softwarematige ps2 emulator maar een hardwarematige dus of het mogelijk is om dit softwarematige te emuleren weet ik niet.

    60gb versie heeft toch deels software en deels hardwarematige emulatie of denk ik nu verkeerd? :confused:

  30. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    60gb versie heeft toch deels software en deels hardwarematige emulatie of denk ik nu verkeerd? :confused:

    Volgens mij denk jij verkeerd ja, er zit een chip in die de ps2 spellen laat draaien, op die chip zal vast wel software staan ja, maar ja, zonder chip geen software, tenzij ik het weer helemaal verkeerd heb :p

  31. 13 XP
    unicron's avatar

    En die 80gb…
    Wanneer komt die hier heen dan
    PS4 staat al zo wat voor de deur (2010)
    ( maar die zal dan helemaal niet te betalen zijn )

    Ik zit echt in een situatie…
    Wel 40gb maar toch weer niet…
    Dan 60gb zoeken ( wel enkele gevonden )
    Of wachten op 80gb ( maar die zal enorm duur worden denk ik. )
    Of nog langer wachten dan is PS4 uit lol

    Maar al met al… jullie hulp is fantasties
    Zo kom ik en anderen enorm veel te weten in een topic:glass_smile:

  32. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik denk niet dat de Ps4 al in 2010 komt, omdat de ps3 er nog niet zo lang is, en de developers het ”games maken” voor de ps3 nog niet eens helemaal door hebben.
    Ik denk eerder, dat als je eenmaal ps3 spellen hebt, dat je die ps2 spellen toch nooit meer gaat spelen 😉

  33. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Gewoon lekker voor de 40GB gaan. Je kan altijd nog een grotere schijf erin plaatsen en het enige gemis dat je hebt is dat je geen playstation 2 spellen kan spelen. Maar ik heb begrepen dat je nog een PS2 hebt staan dus dan is het helemaal geen probleem.

  34. 96 XP
    Rocco's avatar

    pssst.. ps3 60gb kopen? 600 euro aub 😉

  35. 356 XP
    Godfather's avatar

    120GB kost 600 euro. En een HDD kost tegenwoordig bijna niks meer. Maar ja ik raad je aan om voor de 40GB te gaan. Je hebt HDD eigenlijk voor niks nodig. Dus maakt het niet zoveel uit. Waarschijnlijk gebruik je hem niet eens voor muziek of films. (Muziek als IN-Game muziek beschikbaar is).

  36. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Volgens mij denk jij verkeerd ja, er zit een chip in die de ps2 spellen laat draaien, op die chip zal vast wel software staan ja, maar ja, zonder chip geen software, tenzij ik het weer helemaal verkeerd heb :p

    de PS3 60GB EU versie heeft SOFTWARE emulatie oftewel heeft GEEN chip in zitten(Emotion Engine Chip)

    De PS3 60Gb US/Jap versie heeft HARDWARE emulatie oftewel heeft WEL chip in zitten(Emotion Engine Chip)

    De 80Gb versie zal waarschijnlijk NOOIT het daglicht zien in EUROPA want we zijn al 2 jaar verder na de release van de 80Gb versie. De 80Gb versie kwam nog is VOOR de 40Gb versie(in de VS,Jap, Azië, Afrika) en dat vind ik *piep*

  37. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    de PS3 60GB EU versie heeft SOFTWARE emulatie oftewel heeft GEEN chip in zitten(Emotion Engine Chip)

    De PS3 60Gb US/Jap versie heeft HARDWARE emulatie oftewel heeft WEL chip in zitten(Emotrion Engine Chip)

    De 80Gb versie zal waarschijnlijk NOOIT het daglicht zien in EUROPA want we zijn al 2 jaar verder na de release van de 80Gb versie. De 80Gb versie kwam nog is VOOR de 40Gb versie(in de VS,Jap, Azië, Afrika) en dat vind ik *piep*

    Waarom ondersteunt de 40 GB dan niet gewoon de ps2 games als het in de 60 toch maar softwarematig is.

  38. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    vraag hhet maar aan sony ik wil dat ook vragen.

  39. 13 XP
    unicron's avatar

    ik denk dat sony al mega van die vragen heeft gekregen
    Maar ze laten de boel volgens mij gewoon liggen

    Nou ik ben er nu echt uit ( hoop ik ) ( worden jullie al gek van me :confused: )
    Wij gaan voor de 60gb
    Het vrouwtje wil die namelijk
    Maar dan moet ik verder nog even door sparen

    Over de ps4… dat geloof ik best dat het nog wel langer duurt
    net wat er gezegt word veel spellen worden nog voor ps3 gemaakt
    En de ps3 is nog in ontwikkeling van verdere updates

    Heren ( en dames )
    Het word de 60gb versie
    Maar moet ook even zoeken en ( verder ) sparen
    En kijken of er nog leuk acties zkomen.

    Ik weet wel iemand die 60gb verkoopt voor 369,95
    Maar vertrouw hem niet zo

  40. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    je weet wel dat de 60gb niet meer gemaakt word hé in europa vs en al die andere landen. Als je PS3 stuk gaat en je stuurt het op naar sony krijg je de 40gb versie terug 😉

  41. 13 XP
    unicron's avatar

    ja dat klopt ook wel weer..
    Maar als de 60 niet word uitgegeven
    En de 80 waarschijnlijk niet komt
    En je wil toch wel meer opties en ps2 games spelen
    Dan heb ik eigenlijk geen keus

  42. 33 XP
    GloriouS's avatar

    je weet wel dat de 60gb niet meer gemaakt word hé in europa vs en al die andere landen. Als je PS3 stuk gaat en je stuurt het op naar sony krijg je de 40gb versie terug 😉

    Je krijgt dan wel gewoon de 60 gb terug.
    Ze worden nog wel gemaakt, maar gelimiteerd, voor diegene die een
    60gb hebben.

    Denk je nou echt dat ik een 40gb versie zou accepteren als ik
    600 euro heb neergelegd voor een 60gb?

  43. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Je krijgt dan wel gewoon de 60 gb terug.
    Ze worden nog wel gemaakt, maar gelimiteerd, voor diegene die een
    60gb hebben.

    Denk je nou echt dat ik een 40gb versie zou accepteren als ik
    600 euro heb neergelegd voor een 60gb?

    +_+
    Het gebeurt toch. Wat wou je gaan doen? Naar de Sony HQ en daar het gaan uitvechten?

    Volgens mij word de 60GB nog wel gemaakt maar alleen nog in de VS of Azië ofzo?

    Als je de 60GB koopt let dan goed op of er nog garantie bij zit! Aangezien de 60GB nog wel eens kapot willen gaan.

  44. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    de 60Gb versie word NERGENS meer gemaakt. Alle 60Gb versies die er zijn hebben gewoon geluk gehad. De opvolger daar van is de 80Gb versie precies het zelfde als de 60gb versie maar met 20Gb meer :). Maar nog steeds niet uit in Europa 😡

  45. 896 XP
    WoofeR's avatar

    maatje van mij heeft de 60gb-versie ook en die van hem is gewoon gefixed of vervangen voor een 60gb-versie…

  46. 33 XP
    GloriouS's avatar

    +_+
    Het gebeurt toch. Wat wou je gaan doen? Naar de Sony HQ en daar het gaan uitvechten?

    Volgens mij word de 60GB nog wel gemaakt maar alleen nog in de VS of Azië ofzo?

    Als je de 60GB koopt let dan goed op of er nog garantie bij zit! Aangezien de 60GB nog wel eens kapot willen gaan.

    Wat ik wil gaan doen, ten eerste hebben we op de ps3 niet 1 maar 3/5 jaar garantie, staat in de wet:D
    Ten tweede: je koopt een product en als die kapot gaan heb je recht op reparatie, en niet een minderwaardig product.
    Ja sorry jongens, de lamborghini’s worden niet meer gemaakt, hier heb je een Lada…
    Je kunt het aanvechten je je wint gehijd.

    Daarnaast ken ik persoonlijk mensen die een 60gb versie opgestuurd hebben voor reparatie, die moeten wel wat langer wachten aangezien de voorraad van 60gb heel klein is, maar ze krijgen wel een 60gb terug.

    Even kort samengevat: Sony MOET je een 60gb terug geven.

  47. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Inderdaad, deze word gewoon vervangen, duurd wel ff maar dan heb je ook wat, tegenover de 40 GB’ers :p

  48. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    kijk , dat zorgt weer voor een hoop opheldering , maar evengoed .. ik hoop niet dat mn 60gb het gaat begeven , als ik er nou een andere voor terug krijg of niet ^^

  49. 13 XP
    unicron's avatar

    is marktplaats trouwens nog de enige aanbieder van 60gb ?
    al vind ik enorm veel oplichters hoor
    p3 60gb voor b.v. 160 € of 325 €
    En enkele die er rond de 550 € uitkomen

    Wat is nou een redelijke prijs
    En eventueel waar je dat gezien hebt

    ( help mijn vrouw denk aan de “wij” te kopen. 😮 … die ps3 moet echt snel komen )
    Anders heb ik straks een “wij” of andere console ipv ps3 😡

  50. 33 XP
    GloriouS's avatar

    500 euro lijkt me een goed prijs als er een aantal spellen, 2 controllers erbij zitten, maar vergeet ook zeker niet de bonnetje te vragen / bekijken!

  51. 1 XP
    pavago's avatar

    Hey
    ik zit er ook over te denken om een ps3 te kopen, nu komt er eind augustus de 80 gb. kan iemand mij zeggen wat de de specs. zijn van deze? en het verschil met die van 40gb?

  52. 13 XP
    unicron's avatar

    vervolging op pavago….

    En kan deze ook ps2 games spelen ?

    Ik heb ook ergens op marktplaats gelezen.
    Dat er een patch uit komt voor de 40gb versie
    Dat deze dan ook ps2 games kan spelen
    Maar de 40gb is toch hardwarematig ?

  53. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Er komt waarschijnlijk helemaal geen patch. De 80GB is helemaal hetzelfde als de 40GB, op de harde schijf na.

  54. 421 XP
    Rhox's avatar

    Er komt waarschijnlijk helemaal geen patch. De 80GB is helemaal hetzelfde als de 40GB, op de harde schijf na.

    En waarschijnlijk met Dual Shock 3 controler

  55. 236 XP
    Djierod's avatar

    En je kan geen netwerkkabel meer leggen, alles is draadloos volgens mij.

  56. 13 XP
    unicron's avatar

    Nee 80gb heeft de zelfde spects als de 40gb versie
    Dus wel met netwerkkabel

  57. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    En je kan geen netwerkkabel meer leggen, alles is draadloos volgens mij.

    wat is dat nou voor onzin -.-
    ik denk dat zeker 2/3e van de onlinegebruikers op PSN een kabel gebruiken..
    dus geef mij nou eens één heeeele goede reden waarom Sony het in hun botte kop zou halen om er geen Netwerkkabel aansluiting in te zetten? o.O

    ik weet niet waar je dat vandaan hebt gehaald, maar er klopt in ieder geval niets van =/

  58. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik denk PS3-hacks, daar stond dat toch ook tussen van die kabel ;).

  59. 236 XP
    Djierod's avatar

    Sorry ik dacht dat ik het ergens had gelezen, maar dat zal dan wel niet.

  60. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Nee hoor, de 80GB heeft helemaal geen netwerkkabel, ook de 40GB niet. Alleen de 60GB had dit.

  61. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    dude de 40 heeft wel een netwerkkabel ik gebruik zelf de netwerkkabel -_-‘ check je facts 😛

  62. 33 XP
    GloriouS's avatar

    Nee hoor, de 80GB heeft helemaal geen netwerkkabel, ook de 40GB niet. Alleen de 60GB had dit.

    In vugt hebben ze een gekkenhuis…nee uhm een gesloten inrichting met een mooi woord, kom gezellig bij mij op kamer…

  63. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Dat was toch een besparing: 40GB geen netwerkkabel meer? (hele vreemde besparing, wat kost een kabeltje nou??)

  64. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Nee hoor. Alleen minder USB’s en geen backwardcomtable.

  65. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik heb het even opgezocht:
    Dit zit in de doos van de 40GB:
    Console inclusief 40 GB harde schijf
    Draadloze Sixaxis Controller
    USB-kabel
    Stroomkabel
    RGB-kabel
    Handleiding

    Dit zit in de doos van de 60GB:
    console inclusief 60 GB harde schijf
    draadloze Sixaxis Controller
    USB-kabel
    LAN-kabel voor internet
    stroomkabel
    RGB kabel
    handleiding

    Ik heb gelukkig gelijk…

  66. 200 XP
    bokito007's avatar

    hij dacht vast dat je bedoelde dat er geen aansluiting voor was 😀

  67. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Ik heb het even opgezocht:
    Dit zit in de doos van de 40GB:
    Console inclusief 40 GB harde schijf
    Draadloze Sixaxis Controller
    USB-kabel
    Stroomkabel
    RGB-kabel
    Handleiding

    Dit zit in de doos van de 60GB:
    console inclusief 60 GB harde schijf
    draadloze Sixaxis Controller
    USB-kabel
    LAN-kabel voor internet
    stroomkabel
    RGB kabel
    handleiding

    Ik heb gelukkig gelijk…

    Ja de kabel lol
    Iedereen denkt aan de aansluiting:o

  68. 13 XP
    unicron's avatar

    ja over de aansluiting daar hebben we het toch over…
    Kijk zo’n kabeltje kost bijna niets

    Lekker hoor die verwarring

  69. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Oeps, sorry. Een beetje te snel gelezen, jullie hadden het op de vorige pagina telkens over kabels…

    Maakt niet, uit. In ieder geval heeft de 80GB ook gewoon een Lan aansluiting.