Forum

Topic: Welk PS3 model ?

Anoniem's avatar

Hallo
Ik zoek ook een ps3 voor mijn zoon maar weet niet welke ,ik hoor jullie praten over de slim maar je hebt de slim ,super slim en de ultra slim welke bevelen jullie mij dan aan ?

bvd jp.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 8384 XP
    7th-son's avatar

    hangt er van af, de PSP Go, en de PSP die nu in de winkel is voor ongeveer 99 euro, zijn beide zonder UMD discs
    daar kun je dus GEEN fysiek gekochte games op spelen!
    mocht je de spellen in de winkel willen halen (wat nu nog mogelijk is, al is het niet veel meer) dan zou ik die in ieder geval NIET kopen!

    Voor deze versies heb je dus een PSN account nodig, en moet je online kunnen om de spellen te kunnen downloaden en op je PSP te zetten (of rechtstreeks met de PSP natuurlijk)

    iemand anders nog tips?

  2. 4 XP
    magicmatch's avatar

    Sorry ik bedoel de ps 3 foutje van mij .

  3. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Op dit moment is de Superslim alleen nog maar verkrijgbaar in de winkels. Heel misschien verkopen sommige winkels nog de normale slim. Er is geen PS3 Ultraslim. De modellen die je hebt zijn: PS3 fat (oftewel de eerst uitgegeven PS3 in 2006), de slim en de superslim. Hieronder een plaatje met van oud naar nieuw van links naar rechts.

    http://www.tqcast.com/wp-content/uploads/2012/09/Superslim-TQ-600×353.jpg

    Als je van plan bent om een tweedehandse console te kopen, zou ik gaan voor de Slim of de Superslim, aangezien deze veel lichter en zuiniger zijn. Tevens worden ze lang niet zo snel oververhit als de eerste PS3.

  4. 4 XP
    magicmatch's avatar

    Thx voor je reactie ,maar omdat ik allemaal tegenstrijdige verhalen hoor met nadelen weet ik het niet meer xd

  5. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Zover ik weet is het enige nadeel van de PS3 Superslim is dat hij een beetje meer lawaai produceert omdat de disc nu bovenaan in de console moet worden gedaan, in plaats van dat je hem in een gleuf moet schuiven.

  6. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Zover ik weet is het enige nadeel van de PS3 Superslim is dat hij een beetje meer lawaai produceert omdat de disc nu bovenaan in de console moet worden gedaan, in plaats van dat je hem in een gleuf moet schuiven.

    Precies en dat vind ik dus ook een nadeel. Stel je wilt je PS3 in een kast zetten waar niet veel ruimte aan de bovenkant zit, dan zit je te klieren om de disk te verwisselen. En meer lawaai ook al is het weinig vind ik ook een achteruitgang.

    @magicmatch

    Belangrijk is wat je met de PS3 wilt doen, ga je er veel verschillende games op spelen let dan in ieder geval op de grote van de HDD, zeker ook wanneer je games uit de store wilt downloaden. Met alle updates, patches etc. staat je HDD tegenwoordig zo vol.

    Ben je van plan de PS3 nieuw of tweede hands te kopen?

    Persoonlijk zou ik voor de Slim versie gaan met een grote HDD.

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Gewoon Slim 160/250/360 GB halen, nu goedkoop en prima.

  8. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Gewoon Slim 160/250/360 GB halen, nu goedkoop en prima.

    Sluit ik mij bij aan.

  9. 253 XP
    lauwie's avatar

    Ik zou persoonlijk wel voor een 250gb gaan. Als je een ps3 nieuw koopt vind je toch niet minder en ik heb nog maar 30 gig van die 250 over.

    Ik raad je sterk aan om een nieuwe ps3 te kopen aangezien je dan nog garantie etc hebt. Mocht je een 2de hands ps3 kopen NOOIT EEN FAT KOPEN. Ik ken verschillende mensen die een 2de hands fat gekocht hadden en die begaf het na 1 maand al.

  10. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Gewoon Slim 160/250/360 GB halen, nu goedkoop en prima.

    Waarom niet gewoon de 500GB, dat is toch wel het topmodel, en kost maar een scheet meer! 🙂

  11. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Waarom niet gewoon de 500GB, dat is toch wel het topmodel, en kost maar een scheet meer! 🙂

    Ben ik mee eens. De goedkoopste PS3 model (Slim 12GB) is ongeveer 200 euro, maar voor 50-60 euro meer heb je 500GB.

  12. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    die 500gb maakt veel lawaai jonguh

  13. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    die 500gb maakt veel lawaai jonguh

    Lawaai, lawaai. Mijn YLOD-fattie, die maakte een lawaai op het eind.
    Ok, het was zeker even wennen in het begin, maar het valt nu al bijna niet meer op. Maar idd, hij maakt wat meer herrie dan z’n voorgangers. Dit komt omdat er slechts een plastic kapje over de disclader zit, waar deze eerst ingebouwd was.

  14. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Gewoon Slim 160/250/360 GB halen, nu goedkoop en prima.

    Beste k heb ook eentje van 360gb als goed is xd k weet niet zeker 160 of 320gb maar mijn mening is slim