Forum

Topic: [TK] Verscheidene PSP games in nieuwstaat

Anoniem's avatar

Hey iedereen,

Soms komt het onvermijdelijke besluit dat je de kast moet gaan leegruimen en al wat je tegenkomt dat je niet meer speelt/gebruikt de deur uit moet. Dit is voor mij het geval als het gaat om enkele *kuch* PSP games…

Sommigen zitten nog in het plastic en zijn dus vanzelfsprekend als nieuw, wat uit het plastic is is onbeschadigd en er zijn drie games waarvan het hoesje spoorloos is.

Ik heb geen specifieke prijzen in gedachten, behalve voor de games waarvan je de voorkant ziet. Die zijn €10,- tot €15,-. Bieden op de rest is mogelijk, op aannemelijke bedragen zal ik dan ook zeker ingaan.

Wie kunnen we hiermee blijer maken dan ik ermee was?

Reactie hier of PM mogelijk.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Heey, die lagen gisteren nog allemaal in de gamemania:P (grapje)

  2. 8825 XP
    7th-son's avatar

    daar zitten enorme goeie titels tussen!
    crisis core bijvoorbeeld, die is niet eens te koop in de PSN store!

  3. 2417 XP
    Sensu's avatar

    daar zitten enorme goeie titels tussen!
    crisis core bijvoorbeeld, die is niet eens te koop in de PSN store!

    I know, en heb al Parasite Eve en een aantal Final Fantasy titels verkocht. Ook de eerste Star Ocean…
    Maar soms moet je moeilijk beslissingen maken.

  4. 425 XP
    jamez's avatar

    Ik zie Ghost of Sparta, heb je toevallig ook Chains of Olympus? Zoja, dan heb ik interesse.

  5. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik zie Ghost of Sparta, heb je toevallig ook Chains of Olympus? Zoja, dan heb ik interesse.

    Nee, deze heb ik helaas niet meer. Sorry!

  6. 425 XP
    jamez's avatar

    Nee, deze heb ik helaas niet meer. Sorry!

    hmm, helaas dan houdt het op voor mij.