Forum

Topic: PlayStation Plus op de PS4

Anoniem's avatar

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Ik ben heel benieuwd naar jullie theorieën over wat PlayStation Plus gaat worden, met name in de beginfase van de nieuwe PlayStation. Gratis PS4 games lijkt me niet haalbaar. Zullen het dan downloadable PS3 games worden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Haha, het is een leuk onderwerp maar zelf denk ik dat PS+ vooral korting zal gaan opleveren en dan niet dikke kortingen ofzo en mocht er toch iets gratis zijn dan zijn het waarschijnlijk avatars, thema’s e.d. Vergeet vooral niet de online opslag, die zou ook nog verhoogd kunnen worden. Dus niet echt iets spectaculairs 🙂 What about you?

  2. 8830 XP
    7th-son's avatar

    ik hoop dat er wat meer apps voor de ps4 komen, of dingen om je “menu” meer naar eigen smaak te kunnen indelen
    iets meer vrijheid in alles
    cloudsaving uiteraard, automatisch updaten mag ook wel weer terug komen
    meer exclusieve betas!
    en games die je voor een uur kunt uitproberen, want die heeft onze store niet zo veel

  3. 98 XP
    BudsieBuds's avatar

    Misschien word cloudopslag wel standaard voor alle gebruikers? Of dat je meer cloudopslag krijgt wanneer je lid bent van PS Plus? Zou best kunnen…
    Tja, ik denk dat het knap lastig word voor Sony om de PlayStation Plus abonnees te behouden wanneer ze van ongeveer 45 games in de instant game collection per jaar, nu zelfs meer met de PS Vita games erbij, terug vallen naar helemaal nul.

  4. 8830 XP
    7th-son's avatar

    dat gaat niet gebeuren, want de ps3 zal sowieso nog ondersteund worden zodra de ps4 er is
    de vita, tja, dat weet nog bijna niemand…

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik verwacht dat de “cloud” meer gebruikt gaat worden. Dus spellen spelen zonder te downloaden, savefiles in de cloud en eigen media sneller overal delen (foto’s etc.). En wellicht meer diensten voor films, series, etc. Dus persoonlijk verwacht ik dat PS+ meer een clouddienst gaat worden en wellicht de kosten hiervoor ook langzaam zullen stijgen bij de komst van de PS4.

    Zal de PS4 ook PS3 games gaan ondersteunen? Want dan is het handig dat je makkelijk save files kan swappen via PS+ 🙂

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    We weten nog niks over de PS4, tot die wordt aangekondigd.

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    We weten nog niks over de PS4, tot die wordt aangekondigd.

    Maar het is wel leuk om te speculeren en te kijken wat mensen verwachten van/denken over de PS4 🙂

  8. 98 XP
    BudsieBuds's avatar

    We weten nog niks over de PS4, tot die wordt aangekondigd.

    Dat klopt, maar we mogen toch wel speculeren?

    dat gaat niet gebeuren, want de ps3 zal sowieso nog ondersteund worden zodra de ps4 er is
    de vita, tja, dat weet nog bijna niemand…

    Ik denk dat de digitale versies van de games gewoon op de Store verschijnen.

  9. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ik denk dat de Gaikai service een groot onderdeel van Ps+ gaat worden, denk dan met name aan een game gratis 1 uur uitproberen zonder dat je de file hoeft te downloaden. En inderdaad een grotere cloud voor eigen media, gamedata etc. Ik heb zo verder de indruk dat Ps+ heel even nodig zal hebben om op te starten omdat je inderdaad niet kunt gaan verwachten dat ze meteen gratis games erbij pleuren :p

  10. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Leuk onderwerp en grappig dat er één belangrijke feature nog niet genoemd is, die er zeker gaat komen!

    Party Chat
    Dit is een véél gevraagde feature sinds de PS3 launch. De PS Vita heeft al Party chat dus Sony zal ons niet negeren. Het is gewoon niet mogelijk op de PS3. Als Sony slim is doen ze het gelijk als PS Plus feature, want dat kunnen ze gelijk een heleboel nieuwe abbonees verwelkomen. Zoals de CoD en clan gamers die deze optie ontzettend missen!

    En tja verder misschien:

    Automatishe Trophy Sync
    Zit al bij de Automatishe update van PS Plus, maar als verbetering moet het los van elkaar staan en gelijk na een gewonnen trophy gesynct worden.

    Power USB
    Je Dualshock opladen wanneer de console uitstaat.

    Skype
    Geen uitleg nodig.

    PSN id’s veranderen
    Tegen een klein bedrag (10 euro) je PSN ID kunnen veranderen met behoud van je trophies. Sowieso voor Plus en max 1x per jaar.

    Offline weergeven
    Geen gezeik van je buddies, maar toch online kunnen gamen

    Vrienden van vrienden bekijken
    Bekijken wie nou de vrienden van je vrienden zijn!

    Verder weet ik ff niet meer 😉

  11. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    PS Plus zal de eerste tijd gewoon bij de PS3 en Vita blijven. Als de PS4 downwards compatible wordt voor PSN games, zal alles van PS Plus ook meteen op de PS4 werken.
    Pas na een tijdje, als er genoeg games zijn, zal PS Plus uitgebreid worden naar de PS4, net zoals nu bij de Vita gebeurd is. Bij de Vita is dat vrij snel gegaan, omdat die nogal noodlijdend is. Als de PS4 gewoon aan de verwachtingen voldoet, zal dat zeker een jaar duren.

  12. 98 XP
    BudsieBuds's avatar

    Skype
    Geen uitleg nodig.

    Leuk om te zien dat je zo uitgebreid reageerd. Maar Skype wordt knap lastig waarschijnlijk, omdat Microsoft Skype gekocht heeft een tijdje terug.
    Offline gamen kan al met een trucje, maar inderdaad nog niet officieel.

  13. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Leuk onderwerp en grappig dat er één belangrijke feature nog niet genoemd is, die er zeker gaat komen!

    Party Chat
    Dit is een véél gevraagde feature sinds de PS3 launch. De PS Vita heeft al Party chat dus Sony zal ons niet negeren. Het is gewoon niet mogelijk op de PS3. Als Sony slim is doen ze het gelijk als PS Plus feature, want dat kunnen ze gelijk een heleboel nieuwe abbonees verwelkomen. Zoals de CoD en clan gamers die deze optie ontzettend missen!

    En tja verder misschien:

    Automatishe Trophy Sync
    Zit al bij de Automatishe update van PS Plus, maar als verbetering moet het los van elkaar staan en gelijk na een gewonnen trophy gesynct worden.

    Power USB
    Je Dualshock opladen wanneer de console uitstaat.

    Skype
    Geen uitleg nodig.

    PSN id’s veranderen
    Tegen een klein bedrag (10 euro) je PSN ID kunnen veranderen met behoud van je trophies. Sowieso voor Plus en max 1x per jaar.

    Offline weergeven
    Geen gezeik van je buddies, maar toch online kunnen gamen

    Vrienden van vrienden bekijken
    Bekijken wie nou de vrienden van je vrienden zijn!

    Verder weet ik ff niet meer 😉

    dat is alles wat een xdoos al heeft 😉

  14. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Denk niet dat je in het eerste jaar + krijgt voor de ps4. Geloof ook niet dat de ps4 4xhdmi krijgt van wat ik heb gezien. De nieuwe Xbox krijgt trowens misschien ook iets leuks (illumiroom).

  15. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Leuk onderwerp en grappig dat er één belangrijke feature nog niet genoemd is, die er zeker gaat komen!

    Party Chat
    Dit is een véél gevraagde feature sinds de PS3 launch. De PS Vita heeft al Party chat dus Sony zal ons niet negeren. Het is gewoon niet mogelijk op de PS3. Als Sony slim is doen ze het gelijk als PS Plus feature, want dat kunnen ze gelijk een heleboel nieuwe abbonees verwelkomen. Zoals de CoD en clan gamers die deze optie ontzettend missen!

    Nee, dit moet niet alleen voor PS+ worden. Want de PS4 moet zelf ook veel verschillen tov de PS3. Zelf denk ik dat dit gewoon voor alle gebruikers beschikbaar word gesteld.
    Zelfde als dat Power USB, lijkt me sterk dat wanneer je PS+ bent je wel zoiets krijgt en geen PS+ niet. Offline weergeven en Vrienden van vrienden bekijken zijn leuke dingen als extratjes:)

  16. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    Kijk is Jongens Wat ik Gevonden Hebt, http://www.youtube.com/watch?v=5QQtFH3-k_4″]http://www.youtube.com/watch?v=5QQtFH3-k_4

  17. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Leuk om te zien dat je zo uitgebreid reageerd. Maar Skype wordt knap lastig waarschijnlijk, omdat Microsoft Skype gekocht heeft een tijdje terug.
    Offline gamen kan al met een trucje, maar inderdaad nog niet officieel.

    Sony heeft een deal met MS over skype, vandaar dat skype ook mogelijk is op de ps vita. Dus het zou evt wel kunnen 😀 Partychat en je gamertag veranderen zijn wel 2 grote plus punten als ze het waar maken. Ik mis dit idd momenteel, maarja.

  18. 98 XP
    BudsieBuds's avatar

    Sony heeft een deal met MS over skype, vandaar dat skype ook mogelijk is op de ps vita. Dus het zou evt wel kunnen 😀 Partychat en je gamertag veranderen zijn wel 2 grote plus punten als ze het waar maken. Ik mis dit idd momenteel, maarja.

    Ik hoop het maar, zou een schitterende feature zijn. Alleen uiteraard voor iedereen, niet specifiek voor Plus members.

  19. 209 XP
    J-055's avatar

    Nu krijg je het dilemma….
    Ikzelf heb nog 11 maanden een PS3 puls abbo.

    Maar ik vraag me af …
    Of degene die z’n abbo eerder afloopt of ze nog:
    – nieuwe nemen
    – ermee stoppen
    – Abbo voor PS3 en PS4 nemen als ie uitkomt

    Ik zou alle savegames van de PS3 Plus halen en ermee stoppen.

  20. 2457 XP
    peyj's avatar

    Heb ik waarschijnlijk toch gelijk met de clouddiensten :). Gezien de registratie’s van de Playstation Cloud domeinen. Zal waarschijnlijk zoiets worden als bij Apple, een gratis versie en een betaalde versie met daarin natuurlijk meer mogelijkheden en een grotere online storage. Ideaal voor gameplay filmpjes die je kan opnemen op de PS4.

  21. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik heb ps4 pre ord jongens bij gamemania ik sta nu 4e plaats van de console :d