Forum

Topic: onderhoud al 2dagen??

Anoniem's avatar

heb al 2 dagen melding onderhoud wats the problem

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 95 XP
  2. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Dit staat ook op de frontpage, daar voorzien wij je sowieso van updates omtrent dit ‘probleem’.

  3. 3 XP
    thcadhd's avatar

    Dit staat ook op de frontpage, daar voorzien wij je sowieso van updates omtrent dit ‘probleem’.

    oke toppie zal voortaan beter opletten;-)

  4. 2417 XP
    Sensu's avatar

    oke toppie zal voortaan beter opletten;-)

    Hehe, goedzo! 😉
    Maar het ziet ernaar uit dat 23.00 voor ons in ieder geval stand gaat houden. Heb via de Amerikaanse PlayStation Twitter al vernomen dat het tot in de nacht zal gaan duren en er werd geen specifieke tijd gegeven… 🙁

  5. 95 XP
    wes786's avatar

    Hehe, goedzo! 😉
    Maar het ziet ernaar uit dat 23.00 voor ons in ieder geval stand gaat houden. Heb via de Amerikaanse PlayStation Twitter al vernomen dat het tot in de nacht zal gaan duren en er werd geen specifieke tijd gegeven… 🙁

    Ik weet onderhand niet wat ik moet geloven, maar morgen zal die vast wel weer up zijn! 😀

  6. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Dat was even schrikken toen ik mijn mailbox opende vanmorgen…

    Bedankt voor het toevoegen van geld aan uw Sony Entertainment Network-portemonnee.

    Wat??? Ik heb helemaal niets toegevoegd! Bij nader inzien bleek het om een transactie uit december te gaan… Pfft…

  7. 8865 XP
    7th-son's avatar

    ik kon gister avond gewoon online komen..

  8. 95 XP
    wes786's avatar

    Ik kan er nu weer op. Eindelijk m’n account kunnen maken.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

  9. 28 XP
    Kenneth997GT3NL's avatar

    Bij mij doet ook alles het weer en ook de ps store werkt weer.
    m.v.g.Kenneth

  10. 636 XP
    klapper's avatar

    Bij de psstore moet je eerst updaten

  11. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Als het goed is moet het nu bij iedereen weer werken, dit heeft Sony laten weten doormiddel van een facebook post.