Forum

Topic: Fifa 12/fifa 13

Anoniem's avatar

Hey,

Zoals sommige van jullie weten heb ik nu ook eindelijk een PS3 en omdat ik een FIFA fan ben wil ik graag FIFA halen. Nou ben ik al een beetje bekend met hoe het er op de PS3 uit ziet en dat je nu ook FUT kan doen. Mijn vraag is, als ik veel FUT ga spelen en zo af en toe een carrière heb ik dan genoeg aan FIFA 12?

Wes786

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 224 XP
    jiang153's avatar

    Volgens mij worden de online servers van Fifa 12 binnenkort gesloten waardoor je nog minder eraan heb dus als ik jouw was zou ik gelijk voor 13 gaan. Kan je tenminste nog met je maten spelen 😛

  2. 95 XP
    wes786's avatar

    Volgens mij worden de online servers van Fifa 12 binnenkort gesloten waardoor je nog minder eraan heb dus als ik jouw was zou ik gelijk voor 13 gaan. Kan je tenminste nog met je maten spelen 😛

    Ze willen vast iedereen die nog FIFA 12 speelt naar FIFA 13 halen. Hebben ze wel goed over nagedacht dan, maar jammer voor mensen zoals mij. 😛

  3. 224 XP
    jiang153's avatar

    klopt ja, maar fifa 13 heeft volgens mij ook een uitgebreidere FUT dus…

  4. 95 XP
    wes786's avatar

    klopt ja, maar fifa 13 heeft volgens mij ook een uitgebreidere FUT dus…

    Oké, bedankt. Dan haal ik FIFA 13.

  5. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Ze willen vast iedereen die nog FIFA 12 speelt naar FIFA 13 halen. Hebben ze wel goed over nagedacht dan, maar jammer voor mensen zoals mij. 😛

    Volgens mij gaan ze alleen de servers van 011 spellen offline halen 012 gaat wss over 1-2jaar offline
    Al vind ik dat nog steeds snel, ik bedoel 2jaar een spel online kunnen spelen en dan de stekker eruit trekken vind ik echt snel.

  6. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik zal fifa 13 halen, ik heb laatst met een maat fifa 12 gedaan (hij heeft nog geen 13:P) en dat speelde erg verrot weer haha fifa 13 speeld veel fijner. en online is fifa 12 ook bijna dood.

  7. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb tot eind fifa 12 nog fifa 11 gespeeld dus op zich werkt het gewoon maar je hebt natuurlijk niet de verbeteringen die in fifa 13 zitten en ik moet eerlijk zeggen dat fifa 13 een grote verbetering is van 11 😉