Forum

Topic: GameMania USED games

Anoniem's avatar

Ik heb weer even een vraagje. Stel ik koop een USED game bij GameMania, krijg ik dan wel een code voor online of kan ik hier dan niet mee online?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Grote kans dat de online code die erbij zit al gebruikt is, maar gelukkig hebben niet alle games een online pas maar als ik jou was zou ik er dan van uitgaan dat er ook €10 bij komt voor de online pas.

  2. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    online pass is vaak gebruikt indd. maar ik zal wel ff goed naar de prijzen kijken van de used games want sommige zijn erg duur..

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ja ik had het met bad company 2 toen, ik wilde hem used kopen scheelde iets van 10 euro ofzo. Maar ik wist niet dat er een online pass bij zou zitten, toen heeft de medewerker het me gelukkig vertelt dat je als nog een online pass moest kopen van 10 euro. Heb hem toen maar nieuw gekocht want was dan net zo duur uit haha

  4. 28 XP
    Kenneth997GT3NL's avatar

    Je kunt af en toe ook geluk hebben,ik kocht laatst NFS Shift 2 en daar was de online pass nog niet vangebruikt(Xbox 360).
    m.v.g.Kenneth

  5. 95 XP
    wes786's avatar

    Je kunt af en toe ook geluk hebben,ik kocht laatst NFS Shift 2 en daar was de online pass nog niet vangebruikt(Xbox 360).
    m.v.g.Kenneth

    Eigenlijk zou je dan gewoon een USED game moeten halen, snel uittesten of de code ook werkt en als die niet werkt weer terugbrengen naar de GameMania omdat je 7 dagen garantie hebt?

  6. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Eigenlijk zou je dan gewoon een USED game moeten halen, snel uittesten of de code ook werkt en als die niet werkt weer terugbrengen naar de GameMania omdat je 7 dagen garantie hebt?

    Ik denk niet dat het zo makkelijk gaat als dat je zegt 😉 Ze zullen wel vragen stellen wat er mis mee is, anders zouden heel veel mensen een used game kopen –> uitspelen binnen 7 dagen en terug brengen. Tadaa platinum plus je geld terug xD zal wel een addertje onder het gras zitten hoor 😉

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Eerlijk gezegd hebben ze bij mij bij GameMania nog nooit moeilijk gedaan over het terug brengen van USED games. Moet ik er ook bij vermelden daar nooit misbruik van te hebben gemaakt.

    Ik ben ooit met een game terug gegaan omdat deze het niet deed, dit hebben ze wel gecontroleerd maar hij deed het echt niet. Dus daar schrok ik niet van terug.

    Ook heb ik denk ik 3 keer games terug gebracht door de jaren heen die bij mij echt niet in de smaak vielen. Nooit is daar moeilijk over gedaan. Ook heb ik een keer een nieuwe game terug gebracht omdat het niet was wat ik er van verwachte, en ook toen tegen niet een probleem aangelopen. Daar zat overigens geen online code bij.

  8. 95 XP
    wes786's avatar

    Eerlijk gezegd hebben ze bij mij bij GameMania nog nooit moeilijk gedaan over het terug brengen van USED games. Moet ik er ook bij vermelden daar nooit misbruik van te hebben gemaakt.

    Ik ben ooit met een game terug gegaan omdat deze het niet deed, dit hebben ze wel gecontroleerd maar hij deed het echt niet. Dus daar schrok ik niet van terug.

    Ook heb ik denk ik 3 keer games terug gebracht door de jaren heen die bij mij echt niet in de smaak vielen. Nooit is daar moeilijk over gedaan. Ook heb ik een keer een nieuwe game terug gebracht omdat het niet was wat ik er van verwachte, en ook toen tegen niet een probleem aangelopen. Daar zat overigens geen online code bij.

    Klopt, ik heb dat een aantal jaar geleden ook gedaan, maar dat waren Playstation 2/XBOX spellen. Hier deden ze ook niet moeilijk over.

  9. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Soms heb je geluk en zit de online code er nog gewoon ongebruikt bij.

    Heb ff geleden Assassin’s Creed III 2dehands gehaald bij GM en de online pass en single player extra’s waren nog ongebruikt. ^_^

    Vorig jaar Max Payne 3 2dehands gehaald bij GM met de online pass er nog ongebruikt bij.

    Pro Evolution Soccer 2013 heb ik ook 2dehands gehaald bij GM, zat de online pass ook nog ongebruikt bij.

    Met een beetje geluk heb je dus gewoon de online pass er gratis bij.

    Ik denk niet dat het zo makkelijk gaat als dat je zegt 😉 Ze zullen wel vragen stellen wat er mis mee is, anders zouden heel veel mensen een used game kopen –> uitspelen binnen 7 dagen en terug brengen. Tadaa platinum plus je geld terug xD zal wel een addertje onder het gras zitten hoor 😉

    Je krijgt bij GM je geld sowieso nooit terug. Je krijgt een tegoedbon als je een game terug brengt.

  10. 95 XP
    wes786's avatar

    Kwestie van geluk dus, inderdaad. Ik ben er ook achter gekomen dat je bij sommige games helemaal geen online pass nodig hebt, zoals Motorstorm: Apocalypse. 😀

  11. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Soms heb je geluk en zit de online code er nog gewoon ongebruikt bij.

    Heb ff geleden Assassin’s Creed III 2dehands gehaald bij GM en de online pass en single player extra’s waren nog ongebruikt. ^_^

    Vorig jaar Max Payne 3 2dehands gehaald bij GM met de online pass er nog ongebruikt bij.

    Pro Evolution Soccer 2013 heb ik ook 2dehands gehaald bij GM, zat de online pass ook nog ongebruikt bij.

    Met een beetje geluk heb je dus gewoon de online pass er gratis bij.

    Je krijgt bij GM je geld sowieso nooit terug. Je krijgt een tegoedbon als je een game terug brengt.

    Maar ik neem aan dat je kadobon dan minder geldwaarde is dan dat je betaald heb voor je spel ? Dus je betaald 20€ voor de game, je gaat terug en krijgt bijv een waardebon van 10 ?

  12. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    op www.dixons.nl zijn heel veel spellen super goedkoop nu!! 5 euro per stuk

  13. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Maar ik neem aan dat je kadobon dan minder geldwaarde is dan dat je betaald heb voor je spel ? Dus je betaald 20€ voor de game, je gaat terug en krijgt bijv een waardebon van 10 ?

    Nee. De tegoedbon is evenveel waard als wat je voor de game hebt betaald mits je binnen 7 dagen terug gaat natuurlijk. Maar je kunt je 2dehands game maar 1 keer ruilen.

  14. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Hoe kunnen ze na trekken hoevaak je een game hebt terug gebracht ?

  15. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Hoe kunnen ze na trekken hoevaak je een game hebt terug gebracht ?

    Houden ze bij op je kassabon. Doen ze ook i.v.m. GM spaarpunten. anders zouden mensen daar misbruik van kunnen maken. ^_^

  16. 79 XP
    GTA's avatar

    Game Mania doet een goede baan aan oplichten. Ik kocht een spel eenmaal, geloof ik Deus Ex, OP RELEASEDATE en na een paar uren ik wist dat het was niet mijn spel zodat ik terug naar media markt ging, maar ik ontdekte zij niet terugnemen games. Ik ging Game Mania en zij boden aan mij 25 van euro de voor een NIEUW spel aan dat ik een dag eerder voor iets rond 55 euros. kocht.

    Aangezien dan ik nooit naar die winkel opnieuw ga. Ik koop geen spel dat zij afscheurden iemand uit voor en verkoop dan het voor verdubbel de prijs. Inderdaad hoop ik dat die winkel failliet voor echte omwille van het online pass system gaat!

  17. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Game Mania doet een goede baan aan oplichten. Ik kocht een spel eenmaal, geloof ik Deus Ex, OP RELEASEDATE en na een paar uren ik wist dat het was niet mijn spel zodat ik terug naar media markt ging, maar ik ontdekte zij niet terugnemen games. Ik ging Game Mania en zij boden aan mij 25 van euro de voor een NIEUW spel aan dat ik een dag eerder voor iets rond 55 euros. kocht.

    Aangezien dan ik nooit naar die winkel opnieuw ga. Ik koop geen spel dat zij afscheurden iemand uit voor en verkoop dan het voor verdubbel de prijs. Inderdaad hoop ik dat die winkel failliet voor echte omwille van het online pass system gaat!

    Ja ik het had dat met de nieuwe metal gear solid.. Gekocht voor 60 euro en na 3a4 dagen vond ik het niks meer aan dus ik naar gamemania gegaan en wouden er 25 euro voor geven! Ik zei voel je,je wel helemaal voor je plaat voor joh gek dat spel is nog nieuw! ben ik weggegaan en op marktplaats voor 45 euro verkocht

  18. 95 XP
    wes786's avatar

    Game Mania doet een goede baan aan oplichten. Ik kocht een spel eenmaal, geloof ik Deus Ex, OP RELEASEDATE en na een paar uren ik wist dat het was niet mijn spel zodat ik terug naar media markt ging, maar ik ontdekte zij niet terugnemen games. Ik ging Game Mania en zij boden aan mij 25 van euro de voor een NIEUW spel aan dat ik een dag eerder voor iets rond 55 euros. kocht.

    Aangezien dan ik nooit naar die winkel opnieuw ga. Ik koop geen spel dat zij afscheurden iemand uit voor en verkoop dan het voor verdubbel de prijs. Inderdaad hoop ik dat die winkel failliet voor echte omwille van het online pass system gaat!

    Of dit is Google Vertalen, of jouw Nederlands is echt slecht…

    Ja ik het had dat met de nieuwe metal gear solid.. Gekocht voor 60 euro en na 3a4 dagen vond ik het niks meer aan dus ik naar gamemania gegaan en wouden er 25 euro voor geven! Ik zei voel je,je wel helemaal voor je plaat voor joh gek dat spel is nog nieuw! ben ik weggegaan en op marktplaats voor 45 euro verkocht

    Hier ben ik het wel mee eens, maar ik had het alleen over een USED game die je daar koopt en -omdat je 7 dagen garantie hebt- dat je hem dan terugbrengt als de online pass al is gebruikt.

  19. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    GTA gebruikt google vertalen, hij komt uit Afrika dacht ik.

    Maar als ik 3 games met een verkoopwaarde van 20 inlever kan ik Fifa 13 ( used met online pass? ) voor 20 eu kopen?

  20. 95 XP
    wes786's avatar

    GTA gebruikt google vertalen, hij komt uit Afrika dacht ik.

    Maar als ik 3 games met een verkoopwaarde van 20 inlever kan ik Fifa 13 ( used met online pass? ) voor 20 eu kopen?

    Je bedoelt dat je een waardebon van 20 euro (die je voor de games hebt gekregen) inlevert om een spel van 20 euro te halen? Ja, volgens mij kan dat wel.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

  21. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    ik kreeg voor gran turismo 5 academy edition gloed nieuw in seal 33 cent:P

  22. 28 XP
    Kenneth997GT3NL's avatar

    Dat is wel heel erg weinig als je na gaat dat het een nieuw spel is met veel dlc’s.
    m.v.g.Kenneth