Forum

Topic: niet genoeg laadruimte?

Anoniem's avatar

Ik wil GTA 4 downloaden maar hij geeft aan dat er niet genoeg laadruimte is. Er moet toch zeker nog genoeg ruimte over zijn, hoe kan dit?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Neem eens een kijkje bij “Systeeminstellingen” => “Informatie PS3” en zie hoeveel geheugen nog beschikbaar is.
    Verder, kijk in de Store hoe groot het spel is, en kijk of het past.
    Zo niet, dan kijken we verder.

  2. 6 XP
    sem's avatar

    hij geeft aan dat er 12gb volle ruimte is maar hij download hem nog steeds niet en het spel is 11gb

  3. 1064 XP
    jonas46's avatar

    hij geeft aan dat er 12gb volle ruimte is maar hij download hem nog steeds niet en het spel is 11gb

    je moet rekenen dat er in de installatie ingepakte bestanden zitten, wanneer je gta 4 installeert worden deze bestanden uitgepakt en zal je wss over de 12 gig gaan.

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    hij geeft aan dat er 12gb volle ruimte is maar hij download hem nog steeds niet en het spel is 11gb

    je moet rekenen dat er in de installatie ingepakte bestanden zitten, wanneer je gta 4 installeert worden deze bestanden uitgepakt en zal je wss over de 12 gig gaan.

    Ben ik het mee eens. Kan je niks meer verwijderen? Oudere spellen of muziek/videobestanden/app’s?

  5. 6 XP
    sem's avatar

    een spel

    het is het uitbroberen van de game

    maar heeft er toevalig iemand gta 4

  6. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Wie heeft nou niet GTA? 😛 GTA is wel leuk, enzo maar ik zou zelf voor Saints Row 3 kiezen, die vond ik leuker dan GTA 4 maar is niet zo uitgebreid als GTA:)

  7. 39 XP
    tointje9810's avatar

    Wie heeft nou niet GTA? 😛 GTA is wel leuk, enzo maar ik zou zelf voor Saints Row 3 kiezen, die vond ik leuker dan GTA 4 maar is niet zo uitgebreid als GTA:)

    inderdaad, saints row 3 is kleiner qua missies maar is wel toffer. Saints row heb ik uitgespeeld, bij gta raak ik nooit echt verder dan halverwege het spel en speel ik het enkel nog om gewoon rond te lopen en mensen af te knallen 😀

    On topic: ik heb dat probleem ook al veel gehad met mn vorige ps3, het enige dat je kan doen is bestanden (spellen, muziek, films,…) verwijderen en hopen dat het dan wel lukt.. 🙂 Of een grote harde schijf voor uw ps3 kopen.

  8. 6 XP
    sem's avatar

    ik heb er niks opstaan