Forum

Topic: [TK] PS Vita wifi, 4GB, 3games, trigger grip, accessoires.

Anoniem's avatar

Verkocht

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 531 XP
    monsternon's avatar

    Ik mag niet vragen of mensen me kunnen helpen met YouTube maar dit mag wel wat flop forum vind ik dit

  2. 224 XP
    jiang153's avatar

    Ik mag niet vragen of mensen me kunnen helpen met YouTube maar dit mag wel wat flop forum vind ik dit

    hij probeert toch gewoon zijn Vita te verkopen in de MARKT sectie, wat doet hij nou verkeerd…?

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Verkoop je ook spullen los? Ik heb dan misschien interesse in WipEout en de trigger grip.

  4. 8 XP
    wimstradamus's avatar

    Verkoop je ook spullen los? Ik heb dan misschien interesse in WipEout en de trigger grip.

    Sorry alles in 1 koop.

  5. 65 XP
    Myron's avatar

    Sorry alles in 1 koop.

    Ik ben dan wel benieuwd hoe je die Trigger Grip te pakken hebt kunnen krijgen, want ik zie die nergens te koop 🙂

    Anders bied ik je er 20,- voor + verzendkosten, wat dacht je daar van?

    Edit: oke, je mediamarkt had die blijkbaar. Maar 20, staat wat mij betreft 😀

  6. 8 XP
    wimstradamus's avatar

    Ik ben dan wel benieuwd hoe je die Trigger Grip te pakken hebt kunnen krijgen, want ik zie die nergens te koop 🙂

    Anders bied ik je er 20,- voor + verzendkosten, wat dacht je daar van?

    Edit: oke, je mediamarkt had die blijkbaar. Maar 20, staat wat mij betreft 😀

    Mediamarkt heeft ze niet heb hem uit de usa laten komen http://www.gamestop.com/ps-vita/accessories/ps-vita-trigger-grip/98483

  7. 65 XP
    Myron's avatar

    Mediamarkt heeft ze niet heb hem uit de usa laten komen http://www.gamestop.com/ps-vita/accessories/ps-vita-trigger-grip/98483

    Nice, bedankt voor de tip! 🙂

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Dan heb je echt iets van 30/40 moeten betalen zeker voor de trigger grip ? Aangezien de verzendkosten etc.

  9. 65 XP
    Myron's avatar

    Dan heb je echt iets van 30/40 moeten betalen zeker voor de trigger grip ? Aangezien de verzendkosten etc.

    Dat zag ik ook gisteren, ja! Ik ga dan maar voor de BigBen variant bij Nedgame of bol.com, die is maar een tientje 😀

  10. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Dat zag ik ook gisteren, ja! Ik ga dan maar voor de BigBen variant bij Nedgame of bol.com, die is maar een tientje 😀

    Ik heb hem een paar dagen geleden gekocht ( de bigben variant ) en OEEHHHH wat is hij GOED !!! Hij ligt echt zoo lekker in de hand, echt zeker dat 10tje waard ! Geen spijt van en het verbeterd zo erg je gameplay. Heerlijk dingetje, zeker aan te raden !

  11. 8 XP
    wimstradamus's avatar

    Dan heb je echt iets van 30/40 moeten betalen zeker voor de trigger grip ? Aangezien de verzendkosten etc.

    viel wel mee totaal 38 dollar, was toen iets van 25 tot 30 euro geloof ik.

  12. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Trigger grip is 15 dollar dus waarschijnlijk dan 15 euro

  13. 8 XP
    wimstradamus's avatar

    Trigger grip is 15 dollar dus waarschijnlijk dan 15 euro

    Ik volg je niet, wat wil je hiermee zeggen ?

    trigger grip = 15 dollar
    verzendkosten = 19 dollar
    totaal= 34 dollar, dollar-euro koers is as we speak 1 Euro = 1.3476 U.S. dollars, 34 dollar = dus 25,24 euro

  14. 8 XP
    wimstradamus's avatar

    Vita was verkocht maar de koper is niet komen opdagen, daarom is de Vita weer te koop.

  15. 31 XP
    wienands's avatar

    Hoeveel voor wipeout ?

  16. 8 XP
    wimstradamus's avatar

    Hoeveel voor wipeout ?

    Zoals eerder gemeld alles in 1 koop