Forum

Topic: [OOT] The Elder Scrolls Online

Anoniem's avatar

The Elder Scrolls Online is de aankomende MMORPG van de Elder Scrolls serie. Nu vroeg ik me af, zijn er mensen die deze gaan kopen, en mensen die zich al hebben aangemeld voor de Beta?

Ik namelijk wel, en kan niet wachten.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 636 XP
    klapper's avatar

    Als ie uitkomt op de ps3 koop ik m zoiezo.
    Lijkt me zo vet he samen quests oplossen en oorlogen uitvechten.
    Maare de beta zal denk ik niet op de ps3 zijn dus dat zal m niet worden voor mij 🙂

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik ga hem waarschijnlijk wel halen. Heb me ook al aangemeld voor de beta mijn kans is : above average:P

  3. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Ik heb me ookal aangemeld voor de beta, ben zeer benieuwd wat ze er van gaan maken.
    Mijn kans op een Beta key was Extreme, haha.

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb me niet aangemeld voor de beta, maar ik ga deze game wel in de gaten houden. Als de reviews goed zijn wil ik de game zeker een kans geven!

  5. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik heb me niet aangemeld voor de beta, maar ik ga deze game wel in de gaten houden. Als de reviews goed zijn wil ik de game zeker een kans geven!

    Wees maar niet bang over de reviews, die halen toch wel gemiddeld een 9:)

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wees maar niet bang over de reviews, die halen toch wel gemiddeld een 9:)

    Dat de reviews goed zijn verwacht ik eigenlijk ook niet. Maar meer in de trend of een MMO mij wel aanspreekt. De kracht van Skyrim zat bij mij echt in de beleving van first person en dat heb je straks natuurlijk niet. Maar de heel sfeer van TES vind ik fantastisch. Hopelijk kunnen we snel meer nieuws verwacht over deze game :).

  7. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Dat de reviews goed zijn verwacht ik eigenlijk ook niet.

    Je verwacht negatieve reviews? Ik mag hopen dat dit een typfoutje is?

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    Je verwacht negatieve reviews? Ik mag hopen dat dit een typfoutje is?

    Haha, ja foutje! goed moet slecht zijn:P. Ik verwacht juist GOEDE reviews;)

  9. 90 XP
    remii's avatar

    op youtube kan je nu al kijken hoe het eruit gaat zien