Forum

Topic: Ajax Fantasy Manager 2013 (iPhone/iPad/Android/Facebook)

Anoniem's avatar

Ajax Fantasy Manager 2013

De eerste editie van Ajax Fantasy Manager is gelanceerd! In de Ajax Fantasy Manager kan jij een eigen team trainen, speel je toernooien, contracteer je nieuwe spelers en bouw je een complete stad. Geniet van het compleet vernieuwde design en de leuke functionaliteiten.

Je kunt onder andere nieuwe spelerspakketten binnenhalen. De pakketten bevatten spelers die zich niet altijd op de transfermarkt bevinden. Het zijn de meest exclusieve spelers die je kunt krijgen!

Laat zien hoe goed jij een team kunt leiden en strijd mee om fantastische prijzen en mooie titels.

Wat kun je zoal doen?

– Creëer je eigen team
– Contracteer de beste spelers
– Verbeter de vaardigheden van jouw spelers
– Houd je team fit
– Smelt spelers samen en creëer een ‘superspeler’
– Daag zowel je vrienden als andere Managers uit
– Bouw je eigen stad en strijk een mooie winst op
– Speel spannende toernooien

Als je nu begint met spelen, kun je kiezen uit

– Een team geselecteerd door het systeem (automatisch gegenereerd)
– Speel met een deel van het Ajax-team
– Creëer je eigen selectie en kies je spelers zelf uit

Houd in gedachten dat de vaardigheden van spelers afhangen van hun prestaties in de Europese en competitiewedstrijden. Blijf goed op de hoogte en contracteer de beste spelers van de week. Hoe beter ze spelen in ‘reallife’ wedstrijden, hoe hoger hun score is in Fantasy Manager. Speel nu en word met Ajax de beste in Fantasy Manager!

Bron: http://www.ajaxfantasymanager.com/nl/

Sinds zondag ben ik helemaal verslaafd aan dit spel, ik was op de hoogte gebracht door Ajax zelf via Ajax.nl. Het spel is helemaal gratis en zoals gezegd als je een beetje een goede manager bent, dan is het erg verslavend. Zelf ben ik nu level 6 en heb een record van 16-0-1 (94%). Heb al 2 en half miljoen op de bank en op dit moment is Fischer mijn sterspeler. Me team is in de Aanval 501 en verdediging is 410. Dit is niet slecht maar MOET beter natuurlijk! 😀

Voeg me toe als lid van je club en je zal dan ook lid van mijn club worden: nrTbaSnL

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 95 XP
    wes786's avatar

    En toch baal ik dat er geen app is met FC Twente.. 🙁

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

  2. 367 XP
    The Hunter's avatar

    En toch baal ik dat er geen app is met FC Twente.. 🙁

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Tja die is er inderdaad (nog) niet! Als je hier kijkt kun je wel zien welke er wel zijn: http://www.fantasymanagerthegame.com/en/

    Ik weet alleen niet of je me dan kan toevoegen.

  3. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ook geen 1 van PEC Zwolle haha:P Ga hem zo ook instaleren ben tenslotte ook fan van Ajax:)

  4. 1 XP
    Sixty9's avatar

    Mijn code: s3FZetcw

  5. 39 XP
    tointje9810's avatar

    bestaat dit van ajax nu pas?
    Ik speel dit van real madrid al 2 jaar denk ik, of langer zelfs. En ook van anderlecht ^^

  6. 367 XP
    The Hunter's avatar

    ook geen 1 van PEC Zwolle haha:P Ga hem zo ook instaleren ben tenslotte ook fan van Ajax:)

    En? Ben je al level 5 om me toe te voegen?

    Heb al drie nieuwe spelers aangetrokken: Anderson (Fluminense), Wisdom (Liverpool) en Jackson Martinez (Porto)!

    Me record is nu 51 gewonnen, 2 verloren, 3 gelijk, 1 gouden beker en 1 zilveren beker 🙂

  7. 1 XP
    vissticksz's avatar

    Leden code.. sqJkTN2u .. Joden zijn baas. Altijd & overal

  8. 95 XP
    wes786's avatar

    Leden code.. sqJkTN2u .. Joden zijn baas. Altijd & overal

    Meningen verschillen. 😉

  9. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heb hem alweer verwijderd haha, speel het te weinig en vind het beetje saai:P

    Leden code.. sqJkTN2u .. Joden zijn baas. Altijd & overal

    Yeah Right

  10. 1 XP
    Corry026's avatar

    Voeg me toe Ajax fantasy manager 2013 Leden code : pT75GFs