Forum

Topic: God Of War Ascension anyone?

Anoniem's avatar

Wie kan er net als mij niet wachten op de nieuwe God Of War?
Ik ben elke dag wel aan het kijken naar trailers, artwork,…
Kan gewoon niet wachten om met Kratos een nieuwe slachtpartij aan te gaan!

Wou dat ik de E3 demo kon spelen, ik heb iets nodig!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Ik kijk er ook echt naar uit 😀
    Zeker sinds ik de demo op Firstlook heb gespeeld heb ik echt zin in de game :laughbounce:

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Jazeker staat in me top 3 voor games die uitkomen in het eerste half jaar.

  3. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Ik heb ook erg veel zin in een nieuw episch avontuur met Kratos. Weet alleen nog niet of ik em dag 1 ga halen omdat er rond die tijd meerdere titels uitkomen die me erg aanspreken.

  4. 62 XP
    Gmike's avatar

    Ik doe mee met Rise Of The Warrior op de GOW Ascension site en mijn team heeft gewonnen, dus ik mag binnenkort de God Of War demo al testen!

    Ik ben benieuwd!

  5. 778 XP
    taart0001's avatar

    Super vet idd! 1 van de mooiste spellen, ooit uitgebracht op de PS3! Deel 3 was en blijft ook zeker ” episch ” en hoop en denk toch ook dat vooral de sp van Ascension zeker net bruut wordt als deel 3! Over de mp heb ik nog wel zo mijn twijfels.. ik denk niet echt dat ik die veel zal spelen, maar je weet nooit!

  6. 62 XP
    Gmike's avatar

    Super vet idd! 1 van de mooiste spellen, ooit uitgebracht op de PS3! Deel 3 was en blijft ook zeker ” episch ” en hoop en denk toch ook dat vooral de sp van Ascension zeker net bruut wordt als deel 3! Over de mp heb ik nog wel zo mijn twijfels.. ik denk niet echt dat ik die veel zal spelen, maar je weet nooit!

    Heb je de multiplayer beta gespeelt?
    Was er eerst nogal sceptisch over, maar toen ik m zelf speelde vond ik het gewoon ongelofelijk vet!