Forum

Topic: GTA San Andreas

Anoniem's avatar

Komt de GTA San Andreas naar de Vita en de PSP?
Dat lijkt mij sterk ik denk dat het een foutje is maar in de ps store op de ps3 staat GTA SA met daaronder game I PS3 I PSP I PS Vita.
Wat denken jullie hiervan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 139 XP
    Xx_DontTakeItPersonal_xX's avatar

    waarom zou dat niet kunnen?

  2. 28 XP
    Kenneth997GT3NL's avatar

    Omdat het een best grote game is,plus dat ik hem al heb op de ps 3 maar je kunt hem niet downloaden naar of op de ps vita.
    m.v.g.kenneth

  3. 139 XP
    Xx_DontTakeItPersonal_xX's avatar

    No offence, maar wat nut heeft dit topic? boeit toch niet dat dat nu gaat of niet?
    En GTA SA op ps3 voor 15 euro niks aan gebeurt behalve omgezet naar ps3 formaat = thats a no go voor mij, ookal is dit de gaafste gta ooit geweest!

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    volgens mij is het een tijdje geleden al aangekondigd dat san andreas gekopieerd zou worden naar ps format. Dus dat dit een fout is lijkt me sterk. Het is niet een HD versie dus je krijgt hem te zien zoals op de playstation 2.

  5. 79 XP
    GTA's avatar

    Indien u mij zou vragen echter ik hield van echt GTA IV ik nog steeds denk dat San Andreas was het beste van de serie.. zij echt een HD versie daarvan zouden moeten maken en niet re-release in de winkel als zij doet nu.. het is slechts niet waard het geld dat weg omdat ik de graphics meer niet kan staan! !!!!

    Aan de andere kant is het slechts enkele maanden tot GTA5 uit zo waarom moeite over San Andreas kom terwijl gta5 vermoedelijk zal blazen dat één weg?

  6. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Indien u mij zou vragen echter ik hield van echt GTA IV ik nog steeds denk dat San Andreas was het beste van de serie.. zij echt een HD versie daarvan zouden moeten maken en niet re-release in de winkel als zij doet nu.. het is slechts niet waard het geld dat weg omdat ik de graphics meer niet kan staan! !!!!

    Aan de andere kant is het slechts enkele maanden tot GTA5 uit zo waarom moeite over San Andreas kom terwijl gta5 vermoedelijk zal blazen dat één weg?

    oke kan het miss iets duidelijker?:P

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    Indien u mij zou vragen echter ik hield van echt GTA IV ik nog steeds denk dat San Andreas was het beste van de serie.. zij echt een HD versie daarvan zouden moeten maken en niet re-release in de winkel als zij doet nu.. het is slechts niet waard het geld dat weg omdat ik de graphics meer niet kan staan! !!!!

    Aan de andere kant is het slechts enkele maanden tot GTA5 uit zo waarom moeite over San Andreas kom terwijl gta5 vermoedelijk zal blazen dat één weg?

    Omdat GTA III en GTA VC op de iOS goed verkocht. Gezien GTA een hele populaire serie is op de PS consoles en men toch moet wachten tot GTA V is dit meer een bezighoudertje. Daarnaast hebben de oudere GTA’s een hele grote fanbase waarvan niet iedereen de verrandering in GTA IV kan waarderen. Het is gewoon een marketing zet van Rockstar om nog wat geld in het laatje te krijgen :P. Misschien wel extra financiering om GTA V nog beter te maken? 😛