Forum

Topic: Ps vita aanraders???

Anoniem's avatar

Hallo allemaal.

Ik wil binnenkort even een ps vita spel kopen, heeft iemand aanraders??? black ops declassified en fifa 13 heb ik dus die hoeven niet.

alvast bedankt 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Uncharted: Golden Abyss says hi! ^_^

  2. 425 XP
    jamez's avatar

    Hou je van sport-games dan Virtua Tennis 4, ik zelf heb weinig met tennis maar deze game vind ik persoonlijk erg goed en verslavend. Verder kwa platformers Rayman: Origins en anders Littlebigplanet Vita. Uncharted: Golden Abyss is een must!
    Mocht je van puzzel-games houden dan raad ik je Lumines aan.

  3. 1 XP
    Junkwaffel's avatar

    UNIT 13 is vet en uitdagend, little big planet en Oddworld strangers wrath

  4. 247 XP
    robinho123's avatar

    Hartstikke bedankt voor de reacties, ik zal even de info er over opzoeken, maar nog even, uncharted, iedereen eheft het erover, wat is er zo bijzonder aan eigenlijks?

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    PS Plus, zodat je Uncharted en Gravity Rush gratis krijgt, plus minimaal 2 extra games per maand. No brainer.
    Uncharted is grafisch het beste wat je op de console (PS3 of Vita) kan krijgen, met een prima storyline. Beetje in de trend van Lara Croft.

  6. 425 XP
    jamez's avatar

    PS Plus, zodat je Uncharted en Gravity Rush gratis krijgt, plus minimaal 2 extra games per maand. No brainer.
    Uncharted is grafisch het beste wat je op de console (PS3 of Vita) kan krijgen, met een prima storyline. Beetje in de trend van Lara Croft.

    Dan moet hij wel meteen even een dikke memory card erbij kopen wat nog al prijzig zal zijn.

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Dan moet hij wel meteen even een dikke memory card erbij kopen wat nog al prijzig zal zijn.

    Nee hoor, je kan gewoon games er op zetten en weer wissen. Maar, grotere memcard is idd altijd beter.

  8. 425 XP
    jamez's avatar

    Nee hoor, je kan gewoon games er op zetten en weer wissen. Maar, grotere memcard is idd altijd beter.

    Om je games nou weer te gaan verwijderen, lijkt mij niet al te handig. :p

  9. 247 XP
    robinho123's avatar

    Ik heb tot nu toe 3 op het oog: Uncharted, golden abyss, iedereen heeft het erover en ik heb gameplays ervan gezien, lijkt me leuk. need for speed most wanted, ook goede reacties en ziet er tof uit. maar, virtua tennis 4 heb ik mijn twijfels over, weet iemand nog wat toffe games?

  10. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Gravity Rush – moet je toch echt gespeeld hebben. Mijn GOTY 2012.
    Street Fighter X Tekken – zit retegoed in elkaar, voor als je van Fighters houdt.
    Little Big Planet – needs no introduction

    Maar ik ben het vooral eens met wat Mithrandir zegt: als je nu PS+ neemt krijg je zowel Gravity Rush, Uncharted:GA, Mortal Kombat, Pinball Arcade, Jetpack Joyride, en misschien nog wel wat. Money well spent!!

  11. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Als je voor Uncharted gaat, die heb ik hier nog wel liggen. Virtua Tennis 4 trouwens ook.
    Uncharted mag je voor 25 Euro hebben (incl verzending) overnemen,
    Viruta Tennis 4 mag je voor 15 Euro (incl verzending) hebben.
    Mocht je nog meer keuze willen, roep dan maar, ik heb er nog meer.

  12. 247 XP
    robinho123's avatar

    Als je voor Uncharted gaat, die heb ik hier nog wel liggen. Virtua Tennis 4 trouwens ook.
    Uncharted mag je voor 25 Euro hebben (incl verzending) overnemen,
    Viruta Tennis 4 mag je voor 15 Euro (incl verzending) hebben.
    Mocht je nog meer keuze willen, roep dan maar, ik heb er nog meer.

    Heb je ook need for speed most wanted, en zitten virtua tennis 4 en uncharted niet beschadigd of iets. mankeert er niets aan, anders zal ik even kijken kan het misschien wel..

  13. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Heb je ook need for speed most wanted, en zitten virtua tennis 4 en uncharted niet beschadigd of iets. mankeert er niets aan, anders zal ik even kijken kan het misschien wel..

    Ze zijn beide onbeschadigd, met doosjes ed. Most Wanted heb ik wel, maar speel ik op zich nog wel zelf. Maar, voor 35 Euro mag je die ook wel overnemen.

  14. 247 XP
    robinho123's avatar

    Ze zijn beide onbeschadigd, met doosjes ed. Most Wanted heb ik wel, maar speel ik op zich nog wel zelf. Maar, voor 35 Euro mag je die ook wel overnemen.

    als het kan neem ik ze alle 3. ik heb nog niet eerder zo gekocht, dus wat moeten we doen ;p?

  15. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    als het kan neem ik ze alle 3. ik heb nog niet eerder zo gekocht, dus wat moeten we doen ;p?

    Prima, ik stuur je een PM. Als je daar niet uit komt, antwoord dan even hieronder, dan help ik je.

  16. 247 XP
    robinho123's avatar

    oke is goed

    wacht, als je die stuurt naar me email, dan is die van nu de verkeerde
    ik zal het direct veranderen

  17. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    oke is goed

    wacht, als je die stuurt naar me email, dan is die van nu de verkeerde
    ik zal het direct veranderen

    PM kan je direct hier op de site controleren 🙂 PM is gestuurd. Je email kan ik niet zomaar zien, trouwens. De mijne is overigens boersc at hotmail dot com.