Forum

Topic: Star Wars: Episode VII zal geregisseerd worden door J.J. Abrams

Anoniem's avatar

Zoals jullie misschien wel weten heeft Disney een tijdje terug LucasFilm, en dus de rechten van de Star Wars films (en Indiana Jones) gekocht van George Lucas voor ongeveer 4,05 miljard US Dollars. Disney heeft al aangekondigd in 2015 een nieuwe Star Wars film uit te willen brengen: Episode VII.

Wat we nog niet wisten was wie de nieuwe film zou gaan regisseren. Er is zojuist (24-01-2013) bekend gemaakt dat J.J. Abrams, die al twee Star Trek films op zijn naam heeft staan, de nieuwe Star Wars film gaat regisseren.

Ik was vroeger een Star Wars fan dus ik ben heel benieuwd wat hij er van zal maken, maar ik heb er op zich wel vertrouwen in. Als hier op PSX-Sense nog meer Star Wars fans zijn, laat hier dan even weten wat jij er van vind dat J.J. Abrams de taak op zich neemt om Star Wars Episode VII te regisseren!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Het vervelende is, dat het verhaal eigenlijk al wel verteld is. En als je de tijdslijn van Star Wars bekijkt (http://timelineuniverse.net/History.htm) zit die al behoorlijk ram-vol. Benieuwd wat ze daar nog aan toe gaan voegen, en of dat nog erg zinvol is. All hoofdpersonen zullen iig niet meer meedoen.

  2. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Star Wars is een van mijn favoriete series die er is, maar gaan ze nu de boeken na ep6 verfilmen of pakken ze een heel nieuwe tijdlijn voor deel 7?

  3. 636 XP
    klapper's avatar

    Ben benieuwd star trek heeft ie ook al uit het slop getrokken cloverfield en super 8 vind ik ook super goeie films, en fringe vind ik ook een top serie van zijn hand.
    Dus tot nog toe heeft ie mij nog niet teleurgesteld.
    So bring it on ๐Ÿ™‚

  4. Redacteur - 238 XP
    Wallsight's avatar

    Ben benieuwd star trek heeft ie ook al uit het slop getrokken cloverfield en super 8 vind ik ook super goeie films, en fringe vind ik ook een top serie van zijn hand.
    Dus tot nog toe heeft ie mij nog niet teleurgesteld.
    So bring it on ๐Ÿ™‚

    Fringe is inderdaad echt een absolute topreeks. Lost en Alias waren ook zeer sterk, en vergeet Mission Impossible III niet: pretentieloze actiefilm, zeker, maar prima in elkaar gezet.

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Het vervelende is, dat het verhaal eigenlijk al wel verteld is. En als je de tijdslijn van Star Wars bekijkt (http://timelineuniverse.net/History.htm) zit die al behoorlijk ram-vol. Benieuwd wat ze daar nog aan toe gaan voegen, en of dat nog erg zinvol is. All hoofdpersonen zullen iig niet meer meedoen.

    Nja, ze moeten nu gewoon verder nadat Darth Vader en die Sith Lord beide dood zijn. Deze hele “tijdslijn” kende ik eigenlijk niet eens, lol. Maar dat de originele hoofdpersonen niet meer mee kunnen doen lijkt me wel duidelijk ja, haha.

    Star Wars is een van mijn favoriete series die er is, maar gaan ze nu de boeken na ep6 verfilmen of pakken ze een heel nieuwe tijdlijn voor deel 7?

    Echt geen idee. ๐Ÿ˜› Misschien de boeken, de tijdlijn nรก Episode VI zoals op die site die Mithrandir gaf, of misschien de Star Wars Outcast games.

    We zullen het zien. ๐Ÿ™‚

    Ben benieuwd star trek heeft ie ook al uit het slop getrokken cloverfield en super 8 vind ik ook super goeie films, en fringe vind ik ook een top serie van zijn hand.
    Dus tot nog toe heeft ie mij nog niet teleurgesteld.
    So bring it on ๐Ÿ™‚

    Dat is sowieso waar. Echt jammer dat Fringe nu afgelopen is, heb laatst de laatste episode gezien van Seizoen 5 (Final Season). ๐Ÿ˜› Echt een van de beste series die ik ken.

  6. 636 XP
    klapper's avatar

    Nja, ze moeten nu gewoon verder nadat Darth Vader en die Sith Lord beide dood zijn. Deze hele “tijdslijn” kende ik eigenlijk niet eens, lol. Maar dat de originele hoofdpersonen niet meer mee kunnen doen lijkt me wel duidelijk ja, haha.

    Echt geen idee. ๐Ÿ˜› Misschien de boeken, de tijdlijn nรก Episode VI zoals op die site die Mithrandir gaf, of misschien de Star Wars Outcast games.

    We zullen het zien. ๐Ÿ™‚

    Dat is sowieso waar. Echt jammer dat Fringe nu afgelopen is, heb laatst de laatste episode gezien van Seizoen 5 (Final Season). ๐Ÿ˜› Echt een van de beste series die ik ken.

    Ja zoiezo alleen het laatste seizoen vond ik het minste.