Forum

Topic: PS3 Fatt 60gb

Anoniem's avatar

Een vriend van mij overweegt ook om een ps3 te kopen.
Hij heeft een 60gb Fatt op het oog maar hij heeft een vraag,kun je een grotere hdd in de fatt zetten als je hdd vol zit na een tijdje?
m.v.g.Kenneth

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ja dat kan, maar waarom niet meteen een tweede hands kopen met een grotere HDD. Lijkt me uiteindelijk goedkoper.

  2. 28 XP
    Kenneth997GT3NL's avatar

    Oke dat is mooi ik zal het hem vertellen.
    m.v.g.Kenneth

  3. 367 XP
    The Hunter's avatar

    60gb is sowieso al tweedehands, die worden namelijk niet meer verkocht door de retailers!

    Maar ik zou niet voor die versie gaan, want die is YLOD gevoelig. De mijne was ook na 2 en half jaar kapot gegaan (vanaf de EU launch), daarna doe ik het met de 250GB slim en hij doet het nog steeds! *doet afkloppen*

    Maar ik zou dus voor de slim versie gaan. Heb je meteen genoeg schijfruimte!

  4. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Idd geen fat 60gb meer gaan kopen ‘voordat je het weet is hij na een paar maanden defect’. Ik heb gisteren gelukkig nog een zilveren ps3 slim met 320gb en 2 controllers aan de haak kunnen slaan, want de super slim wil ik niet.