Forum

Topic: KPN Experia Nat Type 2 lukt niet

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Ik heb via deze geweldige uitleg :
Topic: PS3 NAT-2 Type instellen met de KPN Experia Box/ Thomson TG789vn
alles gedaan wat ik moest doen. Hij staat nu op nat type 2 maar helaas blijft hij op strict staan. Dit tot grote ergenis van mijn zoontje (wat ik mij kan voorstellen )

Wie heeft er nog een tip voor mij..

Thanks alvast.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb zelf geen KPN Xperia box maar als je in het forum zoekt erop zul je heel wat tips tegenkomen al

  2. 2 XP
    vlinderin's avatar

    Ik heb zelf geen KPN Xperia box maar als je in het forum zoekt erop zul je heel wat tips tegenkomen al

    oke Thanks 🙂

    ga ik ff zoeken…

  3. 95 XP
    Nevik88's avatar

    oke Thanks 🙂

    ga ik ff zoeken…

    Met de 789 is het naar mijn weten onmogelijk naar NAT type 2 te gaan. Het openzetten van poorten in je router heeft totaal geen functie/nut en met de helpdesk kom je ook niet verder.

    Ikzelf ben 1.5 jaar bezig geweest met KPN om dit probleem op te lossen maar zonder resultaat. Zit inmiddels om die reden bij UPC.

    Wellicht kun je bij KPN een andere router regelen.

  4. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Ik had precies dit zelfde probleem, alleen mijn UPNP was ook nog eens gesloten, en mijn NAT 2 stond ook op strict.

    Na langdurig gebeld te hebben, heeft KPN besloten mij een nieuwe router te geven.

    Na een eenvoudige installatie, is mijn UPNP open, en mijn NAT 2 is ook open.

    Mijn tip aan jou is, bel de KPN op, en vraag uiteindelijk naar een nieuwe router

  5. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Of ga naar Ziggo, 10x beter :3

  6. 389 XP
    Suugie's avatar

    Dat met Nat Type strict neem ik aan dat bij call of duty is?

    Ik had dit zelf met een UPC router.

    Ik kan je aanraden te kijken of je DMZ kan activeren ergens in de router.
    Kan dit, geef je ps3 dat een statisch Ip adres en gebuik DMZ op het ip adres van de ps3.

    Zo heb ik dit gedaan en ik heb nu Nat type open bij call of duty.
    Kan in alle games en word er vrijwel nooit uitgetrapt, ook kan ik gewoon met mij vrienden spelen als ik de host ben.

  7. 417 XP
    Omer58's avatar

    Hallo allemaal,

    Ik heb via deze geweldige uitleg :
    Topic: PS3 NAT-2 Type instellen met de KPN Experia Box/ Thomson TG789vn
    alles gedaan wat ik moest doen. Hij staat nu op nat type 2 maar helaas blijft hij op strict staan. Dit tot grote ergenis van mijn zoontje (wat ik mij kan voorstellen )

    Wie heeft er nog een tip voor mij..

    Thanks alvast.

    Net als wat suugie zei kan je inderdaad proberen om je PS3 in je router’s DMZ te plaatsen, hierbij moet je eerst naar je router door de IP ervan in te toetsen in je internet browser, en vervolgens moet je een statisch IP aangeven die je op je PS3 wil gebruiken, er zijn talloze TUT’s hiervoor op youtube bijv.