Forum

Topic: killzone mercenary

Anoniem's avatar

hallo iedereen ik heb hier wat info over killzone mercenary

http://www.examiner.com/article/new-killzone-mercenary-details-surface-like-a-portable-killzone-3

wat denken jullie zal deze game van nederlandse bodem alles wegblazen op de ps vita ? (ik hoop en ik denk van wel)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Het wordt allicht beter dan CoD Declassified…

  2. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Als je Killzone 3 goed vond op PS3 dan ga je KZ:M geweldig vinden op Vita. zo simpel is het.

  3. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Als je Killzone 3 goed vond op PS3 dan ga je KZ:M geweldig vinden op Vita. zo simpel is het.

    ik heb killzone 3 maar omdat ze de remote play die belooft werd op de ps vita niet vrijgegeven hebben heb ik het eigenlijk niet meer aangeraakt haha

  4. 531 XP
    monsternon's avatar

    Ik heb er zo zin in

  5. 802 XP
    phinal's avatar

    Het wordt allicht beter dan CoD Declassified…

    5uur staren naar een veld met uien is zelfs beter dan CoD Declasified….

  6. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Pre order gedaan bij game mania 🙂

  7. 531 XP
    monsternon's avatar

    5uur staren naar een veld met uien is zelfs beter dan CoD Declasified….

    ik weet niet of je hem hebt gespeeld maar jij erg verslavend allen grafisch dan niet echt goed

  8. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    misschien leuk voor de mensen die geintresseerd zijn in dit spel een screenshot :

    http://cdn.cheatcc.com/images/imagespsvita/killzonemercenary_preview_1.jpg

  9. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    voor de mensen die geintresseerd zijn hier wat info van de multiplayer gameplay:

    There’s a ranking/level-up system, but de Jonge explained to me that it was more like, say, StarCraft than Call of Duty. See, instead of constantly leveling up and moving up the ladder, the progression is relative to other players; you’ll advance through the game’s 50 ranks based on how well you do against your opponents. By performing terribly, you can actually move backward through the progression. The flipside to this is that the higher your rank, the more your “card” is worth. Like in Call of Duty’s Kill Confirmed mode, players drop a card when they are killed, and picking up that card gains you points based on that player’s rank.

    en voor de mensen die geen engels kunnen gebruik de vertaler van google: http://translate.google.nl/

    en mensen ben maar niet bang ik heb nog veel meer info over deze game ^^

  10. 8838 XP
    7th-son's avatar

    jullie weten ook dat deze game niet hier in nederland word gemaakt? 😛
    andere afdeling 😉

  11. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    jullie weten ook dat deze game niet hier in nederland word gemaakt? 😛
    andere afdeling 😉

    ik haal deze info allemaal uit amerika anders zou psx-sense deze info allemaal ook wel hebben dus ja IK weet dat deze game niet in nederland gemaakt word

  12. 8838 XP
    7th-son's avatar

    ik haal deze info allemaal uit amerika anders zou psx-sense deze info allemaal ook wel hebben dus ja IK weet dat deze game niet in nederland gemaakt word

    maar in amerika word het ook niet gemaakt
    het word door Guerilla Cambridge gemaakt, wat in Engeland ligt 🙂
    geloof dat het voorheen SCE Cambridge Studios heette, bekend van ik geloof de medival series, en LBP op de PSP

  13. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    maar in amerika word het ook niet gemaakt
    het word door Guerilla Cambridge gemaakt, wat in Engeland ligt 🙂
    geloof dat het voorheen SCE Cambridge Studios heette, bekend van ik geloof de medival series, en LBP op de PSP

    heb je mij horen zeggen dat het in amerika gemaakt word ? ik niet namelijk alleen dat ik alle info van deze game uit amerika krijg

  14. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    hier een video van ign benelux over killzone mercenary alleen het jammere vind ik wel dat waar ze beelden missen ze de beelden van killzone 3 pakken

    http://nl.ign.com/videos/uploads/assets/video-66318-d9b02da07ab832b9b6b701c667155a7d2390.mp4

  15. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    —–