Forum

Topic: GOW

Anoniem's avatar

Weet er toevallig iemand waar je aan een voordelige prijs de GOW collection vol. 2 kan kopen, ik heb alle GOW-games behalve die en ik zou ze nog graag spelen voor ik aan ascension begin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik weet niet precies welke uitgave dat is maar die staat vast ergens op deze site :P.

    Budgetgaming God Of War

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik weet niet precies welke uitgave dat is maar die staat vast ergens op deze site :P.

    Budgetgaming God Of War

    Dat zijn de 2 psp games in een hd jasje.

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Dat zijn de 2 psp games in een hd jasje.

    haha, zo doende! Goedkoopste op mijn linkje is 29 euro.

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik heb er ook heel lang naar gezocht, en uiteindelijk de Saga collection gekocht, waar de Collection Vol 2 in zit. Binnenkort (maart) schijnt die ook in Europa uitgebracht te worden, dus wellicht ook wat voor jou? De Vol 1 en GOW III kan je dan mooi doorverkopen, en zo de kosten drukken 🙂

  5. 121 XP
    GTA5owns's avatar

    Ik heb er ook heel lang naar gezocht, en uiteindelijk de Saga collection gekocht, waar de Collection Vol 2 in zit. Binnenkort (maart) schijnt die ook in Europa uitgebracht te worden, dus wellicht ook wat voor jou? De Vol 1 en GOW III kan je dan mooi doorverkopen, en zo de kosten drukken 🙂

    Goed idee, bedankt voor de tip

  6. 23 XP
    Chillhound's avatar

    Beter dat je hem dan importeert ipv op de europese release te wachten vermits die hier toch duurder zal worden als in amerika
    Heb hem dit weekend ook besteld voor 35 eur incl verzendkosten

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Beter dat je hem dan importeert ipv op de europese release te wachten vermits die hier toch duurder zal worden als in amerika
    Heb hem dit weekend ook besteld voor 35 eur incl verzendkosten

    Let dan wel op dat je de digitale games uit de US Store zal moeten downloaden, en ze dus op een US account komen te staan. Hoeft geen probleem te zijn (heb het zelf ook zo gedaan), maar is goed om te weten.

  8. 23 XP
    Chillhound's avatar

    Ja, kan idd een nadeel zijn maar voor die prijs is dat geen probleem voor mij.
    Het enige nadeel zal zijn dat ik het niet op mijn vita kan spelen.