Forum

Topic: Farcry 3 co-op campaign

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik mis nog alleen de co-op campaign trophys voor platinum, maar heb het spel van iemand geleend. Ik kon de eerste 3 campaign lvls online doen maar nu na de 3e vraagt die constant om die uplay pass die ik niet heb. Heb wat rondgekeken en mensen zeggen dat ik ook private match online kan doen, maar hoe doe ik dat want komt niet eens meer in de online co-op sectie. 🙁

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

1. 253 XP
    lauwie's avatar

misschien kun je de game patches verwijderen en online gaan?

edit:
    Dan kun je natuurlijk niet meer online, alleen de local coop

2. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

Heeft je vriend al die Uplay pass in gebruik genomen?

Die pass is van groot belang, omdat je daar inderdaad online kan gamen.

Je kan ook een private match starten, maar join dan wel een maatje van jou die ook Far cry 3 heeft.

Zo kan je alsnog je trophies halen, en zoals mij je platina voltooien.

MVG,

3. 224 XP
    jiang153's avatar

Heeft je vriend al die Uplay pass in gebruik genomen?

Die pass is van groot belang, omdat je daar inderdaad online kan gamen.

Je kan ook een private match starten, maar join dan wel een maatje van jou die ook Far cry 3 heeft.

Zo kan je alsnog je trophies halen, en zoals mij je platina voltooien.

MVG,

hoe start ik die private match?

4. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

hoe start ik die private match?

Far Cry opstarten, zorgen dat je bent online bent aangemeld.

Co-op aanvinken, bij begin scherm. En dan offline match, en dan gewoon een vriend van je joinen, zo kan je ook trophies halen zonder online te gamen.

5. 224 XP
    jiang153's avatar

Far Cry opstarten, zorgen dat je bent online bent aangemeld.

Co-op aanvinken, bij begin scherm. En dan offline match, en dan gewoon een vriend van je joinen, zo kan je ook trophies halen zonder online te gamen.

als ik offline match doe bedoel je splitscreen of kan ik dan iemand inviten, nee toch?

6. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

als ik offline match doe bedoel je splitscreen of kan ik dan iemand inviten, nee toch?

Split creen is pas, als je maatje naast je zit. Gewoon in de woonkamer bijvoorbeeld, offline match kan je inviten.

En zo kan je gewoon gamen, zonder dat je met gasten moet spelen die bijvoorbeeld uit elk continent komen.

7. 224 XP
    jiang153's avatar

Split creen is pas, als je maatje naast je zit. Gewoon in de woonkamer bijvoorbeeld, offline match kan je inviten.

En zo kan je gewoon gamen, zonder dat je met gasten moet spelen die bijvoorbeeld uit elk continent komen.

geprobeerd, lukt niet. Ik doe dit: menu -> coop -> offline coop enige wat ik dan kan doen is andere controller verbinden voor splitscreen en niet iemand inviten. Als ik naar online coop gaat dan vraagt die om uPlay

8. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

geprobeerd, lukt niet. Ik doe dit: menu -> coop -> offline coop enige wat ik dan kan doen is andere controller verbinden voor splitscreen en niet iemand inviten. Als ik naar online coop gaat dan vraagt die om uPlay

Ja daarom moet je die Uplay pass activeren, die zit altijd in je hoesje van Far Cry 3.

Anders informatie vragen, in een winkel of ze hem los verkopen of iets in die richting?

MVG.

9. 224 XP
    jiang153's avatar

Ja daarom moet je die Uplay pass activeren, die zit altijd in je hoesje van Far Cry 3.

Anders informatie vragen, in een winkel of ze hem los verkopen of iets in die richting?

MVG.

Dit hele topic gaat dat ik juist die uPlay pass niet heb omdat ik hem geleend heb van een vriend

Kan dicht heb hem via splitscreen gehaald, dus toch platinum

10. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

toppie.