Forum

Topic: Te koop/Te ruil enkele games

Anoniem's avatar

Hallo luitjes,

Ik ben bezig met een grondige schoonsmaak van mijn ‘game kast’ en daar zag ik enkele pareltjes die flink aan het stofhappen zijn. Sommige doe ik van de hand simpelweg omdat ik ze uitgespeeld heb, sommige zijn gewoon niet (meer) mijn cup of tea.

Het is een divers aanbod van oude spellen tot spellen die nog niet heel lang op de markt zijn.

Reeds in de aanbieding:
Assassins Creed
Assassins Creed: Revelations (inclusief soundtrack en AC 1)
Assassins Creed III (Steelcase)
Batman Arkham City
Duke Nukem Forever
God of War III (platinum editie)
Hawx 2
Just Cause 2
Medal of Honor (niet de laatste)
Mortal Kombat
Motorstorm Pacific Rift
Motorstorm Apocalypse
Resident evil 5
Saints Row 2 (platinum editie)
Saints Row: The Third
SSX
Tony Hawk Shred (inclusief board)
Vancouver 2010

Ik ben eigenlijk nergens naar op zoek, heb hier naast nog een groot scala aan games, maar als je niet uit bent op kopen en graag wilt ruilen: Verras me maar 😉
Mocht je meer van het kopen zijn, doe maar een mooi bod, ik ben voor rede vatbaar.

Mocht je na de koop of ruil ontevreden zijn over wat dan ook, dan kan/mag je me altijd een bericht sturen op het Playstation Network. Mijn PSN naam is hetzelfde als hier: Esromeron.

Reeds verkocht/geruild:
Assassins Creed II – Gereserveerd voor HellFalcoN-
Assasins Creed: Brotherhood – Gereserveerd voor HellFalcoN-
Battlefield 3 (limited edition) – Gereserveerd voor I_Eat_Noobsz
L.A. Noire – Verkocht aan Vloetje
Max Payne 3 – Verkocht aan Vloetje
Playstation All-Stars Battle Royale (Cross-buy reeds geactiveerd en online-pass kwijt) – Gereserveerd voor jiang153
Resistance 3 – Gereserveerd voor sabasNL
The Elder Scrolls V: Skyrim – Verkocht aan Vloetje

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Lord of the Rings War in the North voor Battlefield 3?

  2. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Lord of the Rings War in the North voor Battlefield 3?

    Kijk, dat noem ik nou een leuke verrassing. Ik zeg deal! Als je het nog steeds wilt, pm mij je gegevens, dan gaat het morgen op de post.
    Uiteraard zal ik mijn gegevens in je pm beantwoorden!

  3. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Is de vita versie van PS All-Stars Battle Royal al gebruikt?

  4. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Is de vita versie van PS All-Stars Battle Royal al gebruikt?

    Jup, deze is (helaas) al in gebruik.

  5. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Heb je interesse in inFamous 2?
    Zat te denken aan AC3 maar dat lijkt me een beetje te mooi om waar te zijn.

  6. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Heb je interesse in inFamous 2?
    Zat te denken aan AC3 maar dat lijkt me een beetje te mooi om waar te zijn.

    Infamous 2 heb ik al in mijn collectie, sorry.
    Kijk eventueel of je een andere game over hebt, of doe een leuk bod. Ik verkoop niks voor de hoofdprijs, zelfs ACIII niet!

    Voor I_Eat_Noobsz en HellFalcoN- : Ik ga nu richting mijn werk, ik zal de gereserveerde games meenemen. Indien jullie beide akkoord gaan laat het mij weten per prive bericht, dan kunnen ze vandaag nog met de post mee. Uiteraard dan ook je gegevens mee sturen!

  7. 224 XP
    jiang153's avatar

    assasins creed 3 online code al gebruikt? zo nee, ruilen voor Hitman: Absolution en skyrim ruilen tegen Lost Planet 2 + kleine bijbetaling van mijn kant?

  8. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Heb je een PM-metje gestuurd voor LA Noire, Max Payne en Skyrim.

  9. 195 XP
    sabasNL's avatar

    M.A.G., Darksiders 1, CoD: Modern Warfare 3, Red Faction Guerilla, óf Buzz Music Quiz voor Resistance 3?
    Opzich ook wel geïntresseerd in Playstation All-Stars Battle Royale, maar nog niet helemaal overtuigd…

  10. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Je hebt PM:)

  11. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Inmiddels Skyrim ontvangen… 😉 Lekker snelle samenwerking… Kortom I_Eat_Noobsz is betrouwbaar om games van over te nemen… 😀

  12. 876 XP
    Esromeron's avatar

    assasins creed 3 online code al gebruikt? zo nee, ruilen voor Hitman: Absolution en skyrim ruilen tegen Lost Planet 2 + kleine bijbetaling van mijn kant?

    De code is al gebruikt vrees ik, komt er bij dat ik Hitman al in mijn collectie heb 😉
    Skyrim is helaas al gereserveerd!

    M.A.G., Darksiders 1, CoD: Modern Warfare 3, Red Faction Guerilla, óf Buzz Music Quiz voor Resistance 3?
    Opzich ook wel geïntresseerd in Playstation All-Stars Battle Royale, maar nog niet helemaal overtuigd…

    Indien je aanbieding nog steeds lijkt me het mooi om het te ruilen met Darksiders 1.
    Playstation All-Stars Battle Royale is leuk, maar meer ook niet. Attendeer je er wel op dat de cross-buy optie al geactiveerd is, heb dus alleen een PS3 versie liggen.
    Ik zal Resistance 3 als gereserveerd aanduiden! Laat me weten of je akkoord bent. Zo ja, laat je gegevens achter en dan komt het morgen jou kant op!

  13. 224 XP
    jiang153's avatar

    kan je nog steeds online met all stars?

  14. 876 XP
    Esromeron's avatar

    kan je nog steeds online met all stars?

    Goede vraag. Ik wist het zelf ook niet meer, dus even getest: Je kan nog online…maar, er is helaas een maar.
    Ik ben het boekje, vermoedelijk bij het activeren van de Vita cross-buy optie kwijt geraakt en zo dus ook de code om je online-pass te activeren. Heel erg, ik weet het. Ik zal het om verwarring te voorkomen er bij vermelden.

    Tevens een reminder voor HellFalcoN- , ik heb na je PM bericht niks meer vernomen! Ze staan nog gereserveerd voor je, laat het me even weten of je het nog wilt!

  15. 224 XP
    jiang153's avatar

    hmm all stars voor lost planet 2?

  16. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Moet je hebben voor batman en AC3?

  17. 195 XP
    sabasNL's avatar

    Heb een PM gestuurd voor Darksiders – Resistance 3!

  18. 876 XP
    Esromeron's avatar

    hmm all stars voor lost planet 2?

    Ik zeg: Waarom niet! Stuur me een pm met je gegevens en het komt zsm je kant op!

    Moet je hebben voor batman en AC3?

    Goede vraag, wat had je zelf in gedachten?

  19. 90 XP
    remii's avatar

    heb je JUST CAUSE 2 nog? zoja wat wil je er voor hebben?
    mvg

  20. 876 XP
    Esromeron's avatar

    heb je JUST CAUSE 2 nog? zoja wat wil je er voor hebben?
    mvg

    Ook voor jou telt: Wat heb je er voor over?

  21. 90 XP
    remii's avatar

    Ook voor jou telt: Wat heb je er voor over?

    uhhm 10 euros?
    kan helaas geen games ruilen heb er maar 2 haha