Forum

Topic: Hulp nodig met snelkoppeling probleem.

Anoniem's avatar

Oke, ik zal het verhaal fftjes uitleggen.
ik wou XTD Workshop installeren zodat ik paar dingetjes kan edditten voor san andreas.
((ben niet de slimste met computers xd))
dus ik wou heb openen waneer het bestand vervolgens zij dat het niet kon openen blah blah blah, en ik moest zelf een bestand kiezen.
ik koos Adobe pdf ofzoiets, dacht dat dat het was (had niet door dat het vierkantje van deze keuze altijd gebruiken aan stond) dus ik klik er op. het werkt niet en ik wil het erna gewoon met een andere proberen.
maar nu kan dat niet meer,.. weet iemand hoe je deze snelkeuzes ongedaan kan maken?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik vind het een beetje een vaag verhaal.. Maar als ik het goed snap wil jij een bepaald bestand opnenen, Windows kon het bijbehorende programma niet vinden en toen heb jij Adobe Acrobat Reader gekozen. Maar dat was niet het juiste programma en nu blijft Windows dat bestand openen met Acrobat? Tenminste dan neem ik op uit jouw verhaal.

    Je kan doormiddel van de rechtermuisknop op een bestand kiezen “Openen met”. Dan zie je een lijstje met aanbovelen programma’s waarmee je iets kan openen en daaronder een lijst (kan zijn dat je die eerst moet uitklappen) met overige programma’s. Kies vervolgens het programma dat je nodig bent. Er staat tevens ook een vinkje aan met “Dit bestandstype altijd uitvoeren met dit programma”. Mocht deze niet aan staan moet je dat nog wel even doen, anders moet je steeds opnieuw het programma kiezen.

  2. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik vind het een beetje een vaag verhaal.. Maar als ik het goed snap wil jij een bepaald bestand opnenen, Windows kon het bijbehorende programma niet vinden en toen heb jij Adobe Acrobat Reader gekozen. Maar dat was niet het juiste programma en nu blijft Windows dat bestand openen met Acrobat? Tenminste dan neem ik op uit jouw verhaal.

    Je kan doormiddel van de rechtermuisknop op een bestand kiezen “Openen met”. Dan zie je een lijstje met aanbovelen programma’s waarmee je iets kan openen en daaronder een lijst (kan zijn dat je die eerst moet uitklappen) met overige programma’s. Kies vervolgens het programma dat je nodig bent. Er staat tevens ook een vinkje aan met “Dit bestandstype altijd uitvoeren met dit programma”. Mocht deze niet aan staan moet je dat nog wel even doen, anders moet je steeds opnieuw het programma kiezen.

    ja bedankt!