Forum

Topic: Memory Card

Anoniem's avatar

Ik ben bijna toe aan een nieuwe memory card voor mijn Vita. Ik heb ff rondgekeken op het internet en ik zie eigenlijk overal dezelfde, veel te hoge, prijzen. Weet iemand misschien een winkel of site waar je ze wat goedkoper kan vinden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Budgetgaming is je vriend. Ze zijn nergens goedkoop, maar zie bv:
    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/playstation+vita+sony+memory+card+16+gb_PSVita.html vanaf 40 Euro

  2. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    welke kaart zoek je ik was gisteren bij dixons in apeldoorn en daar waren de 16gb 43,99 met modnation racers erbij en de 32 gb waren 89,99 en anders zoals mithrandir zegt budgetgaming is ook een goeie site om te kijken

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    welke kaart zoek je ik was gisteren bij dixons in apeldoorn en daar waren de 16gb 43,99 met modnation racers erbij en de 32 gb waren 89,99 en anders zoals mithrandir zegt budgetgaming is ook een goeie site om te kijken

    Ik zit te denken aan 16gb of 32, maar 32gb is wel heel erg duur. Ik heb nu een 16gb kaartje. Hier heb ik nu nog genoeg ruimte op, maar ik overweeg om PS+ aan te schaffen. Kan iemand mij vertellen hoe veel gedownloade games er ongeveer op een 16gb kaartje kunnen?

  4. 531 XP
    monsternon's avatar

    ik heb hier ook last van ik wil ook een nieuw maar echt veel te duur

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik zit te denken aan 16gb of 32, maar 32gb is wel heel erg duur. Ik heb nu een 16gb kaartje. Hier heb ik nu nog genoeg ruimte op, maar ik overweeg om PS+ aan te schaffen. Kan iemand mij vertellen hoe veel gedownloade games er ongeveer op een 16gb kaartje kunnen?

    Dat ligt compleet aan de games, maar hier kan je een goede indicatie krijgen:
    http://www.ign.com/wikis/ps-vita/Vita_Games_Sizes

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    En ik neem aan dat de grootte van de games in Amerika hetzelfde is als in Europa?