Forum

Topic: Gioteck EX-01 Headset.

Anoniem's avatar

Beste PSX Sense leden,

Sinds gister ben ik bezitter van de Gioteck EX-01 headset.

Over het algemeen een uitstekend apparaatje, totdat je met iemand in een party zit. Dan kraakt die verschikkelijk, en ben je zelf ook niet verstaanbaar.

Heb al alles geprobeerd via randapparatuur –> Audio in en uitvoer, daar ben ik weer top verstaandbaar. Maar in de party kraakt die enorm.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

MVG,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Miss even verwijderen van je ps3 en opnieuw instellen..

    Zitten er geen knopjes op van Geluid/Stem instellen?? Het kan overigens ook aan een server liggen.

    Aangezien het een goedkope headset is moet je er niet van uit gaan dat het zuiver en top is.

    Ik had in het begin een simpele Jabra en die werkte perfect! Nu heb ik de Ps3 Wirreles 7.1 headset maar die kost ook 90 euro.

  2. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Dat heb ik al allemaal gedaan, ik hoop dat het inderdaad ligt aan de server.

    Op elke website, zijn ze uitermate tevreden over de headset. Bij randappartuur kan je jezelf ook horen, en daar hoor ik mezelf helder/zuiver.

    Enkel in Far Cry 3, hoor ik alles kraken..

  3. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Dat heb ik al allemaal gedaan, ik hoop dat het inderdaad ligt aan de server.

    Op elke website, zijn ze uitermate tevreden over de headset. Bij randappartuur kan je jezelf ook horen, en daar hoor ik mezelf helder/zuiver.

    Enkel in Far Cry 3, hoor ik alles kraken..

    Denk dat het aan de server ligt.. of aan diegene waarmee je speelt, weet niet of je nog meer spellen speelt?

    battlefield 3 of fifa 13 of cod kun je proberen of die daar wel goed doet

  4. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Beste PSX Sense leden,

    Sinds gister ben ik bezitter van de Gioteck EX-01 headset.

    Over het algemeen een uitstekend apparaatje, totdat je met iemand in een party zit. Dan kraakt die verschikkelijk, en ben je zelf ook niet verstaanbaar.

    Heb al alles geprobeerd via randapparatuur –> Audio in en uitvoer, daar ben ik weer top verstaandbaar. Maar in de party kraakt die enorm.

    Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

    MVG,

    Vaag, heb al jaren dezelfde headset en nooit problemen in een party qua kraken ofzo. Mss ff met wat andere games proberen. Zou mss aan de game kunnen liggen. good luck..^_^

    Anders gewoon terug naar winkel en omruilen. Kijken of dat helpt.

  5. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Vaag, heb al jaren dezelfde headset en nooit problemen in een party qua kraken ofzo. Mss ff met wat andere games proberen. Zou mss aan de game kunnen liggen. good luck..^_^

    Anders gewoon terug naar winkel en omruilen. Kijken of dat helpt.

    Dan zou het echt balen zijn, als het alleen met Far Cry 3 is.

    En ik speel voornamelijk Hitman Absulotion, en die game hebben al me vrienden natuurlijk weer niet.
    Als ik 1 van jullie zou mogen adden, en dan uitproberen zou dat echt tof zijn.

    MVG,

  6. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    De ene game heeft slechtere voicechat dan de andere. BF3 is een voorbeeld van een PS3 game waarbij de voicechat een aardig tijdje bagger was, hebben ze uiteindelijk een update of twee voor moeten uitbrengen.

    Wat het oortje zelf betreft heeft het soms totaal zonder reden last van storing (heb hem zelf ook). Dan horen anderen enorm gekraak uit je mic komen en ben je inderdaad niet te verstaan. Op andere momenten is er helemaal niets aan de hand. Het speakertje dat erop zit heb ik maar uitgezet, is van enorm slechte kwaliteit. Ik kon er echt zowat niemand door verstaan.

  7. 90 XP
    remii's avatar

    Beste PSX Sense leden,

    Sinds gister ben ik bezitter van de Gioteck EX-01 headset.

    Over het algemeen een uitstekend apparaatje, totdat je met iemand in een party zit. Dan kraakt die verschikkelijk, en ben je zelf ook niet verstaanbaar.

    Heb al alles geprobeerd via randapparatuur –> Audio in en uitvoer, daar ben ik weer top verstaandbaar. Maar in de party kraakt die enorm.

    Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

    MVG,

    ik heb er ook erge last van gehad bij games als call of duty, ben erachter gekomen dat het egt aan 1 iemand ligt die op dat moment in de party zit.
    probeer je party leden te vragen zich 1 voor 1 trug te trekken uit die party en zo kom je wel achter de zwakke schakel.

  8. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Meestal doet dit zich voor als hij leeg begint te raken.

    Als hij echt bijna leeg is gaat hij piepen maar daarvoor gaat hij meestal kraken.

    Ik gebruik het apparaatje nu ongeveer 2 jaar en zo gaat het elke keer…

    Ow haha… ik lees nu pas het aanvullende bericht dat het om FarCry 3 gaat.

    hou op schei uit…

  9. 257 XP
    iNSo's avatar

    Het kan wel kloppen dat je in Farcry problemen heb met je headset, ik heb nog geen fatsoenlijke potje kunnen spelen in ieder geval.. de VoIP van farcry 3 is belachelijk slecht. ik zou het zoals anderen voor mij al zeiden even proberen met een andere game.

    Veel Success,
    iNSo