Forum

Topic: kan ik mijn online id naam veranderen zonder trophees te verliezen??

Anoniem's avatar

kan ik mijn online id naam veranderen zonder trophees te verliezen?

of moet ik dan echt een nieuw account aanmaken en alles opnieuw behalen?
mvg

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Nee. Je kan je psn naam niet veranderen op je huidige psn account. Alleen als je een nieuwe account aanmaakt.

  2. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Duidelijker dan NuckChorris.. ^_^ kan ik niet zijn.
    Je PSN naam kan je niet veranderen, wel je Email adres.

  3. 90 XP
    remii's avatar

    Duidelijker dan NuckChorris.. ^_^ kan ik niet zijn.
    Je PSN naam kan je niet veranderen, wel je Email adres.

    dat was de vraag nii

    Nee. Je kan je psn naam niet veranderen op je huidige psn account. Alleen als je een nieuwe account aanmaakt.

    okok bedankt snap m

  4. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Misschien heb je in de toekomst meer geluk met de PS4, mocht deze het wel ondersteunen!

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    dat was de vraag nii

    okok bedankt snap m

    was een aanvulling op je vraag maar ze beantwoordde het wel.

  6. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Misschien heb je in de toekomst meer geluk met de PS4, mocht deze het wel ondersteunen!

    Aan de ene kant snap ik dat er echt wel mensen zijn die van naam willen veranderen, daar ze wellicht minder goed na hebben gedacht bij het bedenken van de naam. Aan de andere kant moet ik er ook weer niet aan denken dat iedereen steeds van naam blijft veranderen. Nu weet ik ongeveer van de ‘vrienden’ die ik heb, wat ze spelen. Als steeds van naam wordt veranderd ben ik dat overzicht er in wel kwijt.

  7. 802 XP
    phinal's avatar

    Aan de ene kant snap ik dat er echt wel mensen zijn die van naam willen veranderen, daar ze wellicht minder goed na hebben gedacht bij het bedenken van de naam. Aan de andere kant moet ik er ook weer niet aan denken dat iedereen steeds van naam blijft veranderen. Nu weet ik ongeveer van de ‘vrienden’ die ik heb, wat ze spelen. Als steeds van naam wordt veranderd ben ik dat overzicht er in wel kwijt.

    dan moet sony maar dezelfde regels toepassen als jagex bij runescape deed
    1x per maand je maam veranderen
    en en als je dat doet kunnen je vrienden je vorige namen bekijken in een lijstje

  8. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Bappie-NL, als je kijkt naar Xbox LIVE, daar mag je alleen maar 3 keer gratis je naam veranderen, en voor meer moet je € 50,- betalen.
    Zoiets kan ook op PSN komen.
    Want nu zit ik vast op “YamiHoshiNL” en “YamiHoshiJP”, terwijl ik tegenwoordig liever overal “MKGirlism” gebruik.

  9. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Bappie-NL, als je kijkt naar Xbox LIVE, daar mag je alleen maar 3 keer gratis je naam veranderen, en voor meer moet je € 50,- betalen.
    Zoiets kan ook op PSN komen.
    Want nu zit ik vast op “YamiHoshiNL” en “YamiHoshiJP”, terwijl ik tegenwoordig liever overal “MKGirlism” gebruik.

    tja, je kunt niet alles hebben he? 😛

    of ze moeten het doen zoals op de site van SEN
    daar kun je 1x per half jaar alle apparatuur deactiveren, die op je account staan

  10. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    dan moet sony maar dezelfde regels toepassen als jagex bij runescape deed
    1x per maand je maam veranderen
    en en als je dat doet kunnen je vrienden je vorige namen bekijken in een lijstje

    Daar ben ik het overzicht al weer kwijt hoor, je hebt van die mensen die nu elke maand van naam veranderen xd

  11. 90 XP
    remii's avatar

    eerste x dat ik een online profiel maakte was ik ook niet aan het nadenken, ik voerde een paar namen in maar die waren al geregistreerd, dus heb mn vriendin wat laten invullen.
    dat is al een aantal jaar geleden en ben toe aan een nieuwe, maar ik wil mn trofeetjes niet verliezen…
    denk dat ik het maar zo laat dan.. tis maar een naam

  12. 90 XP
    remii's avatar

    eerste x dat ik een online profiel aanmaakte voerde ik een paar namen in die helaas al geregistreerd stonden, dus heb mn vriendin wat laten invullen, dat is een aantal jaar geleden en ik wou wel wat nieuws.. maar eigelijk niet ten koste van mijn trophees!! dat was bloed zweet en tranen haha. dus ik ga het laten en leg me dr bij neer..:(

  13. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    simpelweg gewoon nee, sorry man

  14. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    Dit moeten ze echt veranderen.