Forum

Topic: The joker

Anoniem's avatar

Ik weet dat Batman Arkham City al geruime tijd uit is en als je deze game nog moet spelen *spoiler alert*

Op het eine van batman AC sterft the joker maar ik heb het gevoel dat hij toch nog leeft, want een nieuwe Batman-game zonder the joker…

Wat denken jullie hier over? Leeft the joker nog of is hij toch de pijp uit?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Volgens mij kan er wel een Batman zijn zonder Joker. Als je naar The dark knight rises hebt gekeken weet je dat Joker daar vervangen is door Bane dus er is wel een mogelijkheid om een nieuwe Batman game kan krijgen zonder Joker

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik denk dat hij toch nog leeft, waarom? Geen idee maar zo’n vermoede heb ik:P

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Beste GTA5owns, zet je spoiler de volgende keer net iets verder onder je spoiler-alert, voor de snelle lezers. Dank u. 🙂

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Als strips één ding geleerd hebben, is dat dat er nooit iemand (definitief) dood gaat. Het zijn net soaps.

  5. 121 XP
    GTA5owns's avatar

    Beste GTA5owns, zet je spoiler de volgende keer net iets verder onder je spoiler-alert, voor de snelle lezers. Dank u. 🙂

    Sorry vloetje i’ll keep that in mind