Forum

Topic: Nat type veranderen KPN experia box

Anoniem's avatar

Hallo psx-sense gebruikers,

Voor mijn neefje wil ik graag zijn nat-type 3 naar nat-type 2 omzetten zodat hij probleemloos kan gamen met zijn vrienden. Dit heb circa een jaar geleden bij mezelf ook gedaan. Zonder problemen heb ik de stappen gevolgd van dit forum bericht: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?10868-NAT-Type-veranderen-KPN-Experia-Box

Deze stappen heb ik nu ook bij mijn neefje uitgevoerd omdat hij precies dezelfde router heeft en ook bij kpn zit. Nu blijft zijn nat-type toch op 3 staan. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Groetjes KramerYouri

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 531 XP
    monsternon's avatar

    Meschien toch iets verkeerd gedaan probeer het nog eens

  2. 90 XP
    remii's avatar

    enige dat ik weet is dat je je ip adres in moet voeren daar boven in je www. balk, en je UPNP open moet gooien (universal plug n play) hierdoor heb je betere connectie qua gaming. succes

    ps: dit zie je weer terug in je internet verbinding/status in je ps3 menu

  3. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Beste Youri,

    Ik begrijp je nare situatie voor je neefje, ik heb zelf die ervaring ook meegemaakt.

    Na contact met KPN te hebben opgenomen, kreeg ik eindelijk een goede werknemer aan de lijn. En geloof me dat is zeldzaam ( 9 van de 10 zeggen alleen reset de router)

    Na gebeld te hebben, kwamen we beiden tot de conclusie dat ik een nieuwe router moest krijgen. Omdat me UPNP op slot zat, en NAT TYPE 3 had.

    Na een nieuwe router te hebben gekregen, is alles vlekkeloos gelopen, UPNP open en natuurlijk NAT TYPE 2.

    Wees niet bang om te bellen, je bent eenmaal klant van KPN dus ze moeten je een nieuwe router verschaffen.

    MVG,

  4. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Hallo psx-sense gebruikers,

    Ten eerste allemaal bedankt dat jullie hebben gereageerd!!
    Ten twede sorry, ik belde gisteren nog op naar mijn neefje om alle stappen weer langs te gaan om te kijken of hij alles wel goed had gedaan. Alweer, waren alle stappen volgens hem uitgevoerd. Kon het toch niet hebben dus ben met eigen ogen wezen kijken, toen bleek dat hij een paar stapppen verkeerd had gedaan. Ik zei: we hadden alle stappen samen doorgenomen en je zei dat alles klopte wat ik zei wat je had ingevuld etc. Zei hij dat hij maar zei dat het klopte omdat hij het niet snapte en hoopte dat het goed zal zijn.

    Dus al met al sorry voor dit, als hij dat eerder had gezegt dan had ik gewoon gezegt dat ik een x later langs kom of het nog een x uitleg.

    Mvg KramerYouri

  5. 90 XP
    remii's avatar

    excuses aanvaard hoor, whahahahaha