Forum

Topic: Black ops 2

Anoniem's avatar

Hey allemaal,

een aantal vraagjes over black ops 2. ik ben niet zo’n fanatieke gamer en heb er ook weinig verstand van, dus hoe krijg je een gouden wapen? ik hoorde iets over attachments halen maar waar staat dat, en hoe kom ik aan de map NukeTown 2025, klinkt slecht maar ik weet niet wat pre orderen is wat je daarvoor moest doen? iemand die het weet?

Alvast bedankt

O, en ik zie nu ook drone, promenade en standoff voor het eerst in een filmpje, zitten die er standaard bij? want in ieder geval heb ik drone en promenade nog nooit gehad

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Pre-orderen is bestellen voor de release-datum, dus in het geval van Black Ops 2 ben je daar te laat voor. Mogelijk kan je bij Marktplaats oid nog een pre-order pack vinden, sommigen verkopen die map zonder hem zelf te gebruiken.
    Betreffende de Golden Gun:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pk9dPNlUMb8

  2. 247 XP
    robinho123's avatar

    Pre-orderen is bestellen voor de release-datum, dus in het geval van Black Ops 2 ben je daar te laat voor. Mogelijk kan je bij Marktplaats oid nog een pre-order pack vinden, sommigen verkopen die map zonder hem zelf te gebruiken.
    Betreffende de Golden Gun:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pk9dPNlUMb8

    mithrandir heb jij black ops 2 voor de ps 3? en is nuketown 2025 de enige die je moet pre orderen dan? de rest heb je meteen??

  3. 802 XP
    phinal's avatar

    mithrandir heb jij black ops 2 voor de ps 3? en is nuketown 2025 de enige die je moet pre orderen dan? de rest heb je meteen??

    ja maar over 1 week komt dlc en die moet je apart kopen

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    mithrandir heb jij black ops 2 voor de ps 3? en is nuketown 2025 de enige die je moet pre orderen dan? de rest heb je meteen??

    Ik heb Black Ops 2 voor PS3, maar zit nog in de verpakking. Ik heb hem bij een abonnemnet Power Unlimited gekregen, en daar zat Nuketown niet bij. En, zoals Phinal zegt, binnenkort is hij ‘gewoon’ te koop.

  5. 90 XP
    remii's avatar

    ik heb m 2dehands gekocht bij een maat en er zat gwn nuketown bij zonder iets apart te kopen of code invoeren enz.
    cd in de ps3, in de lijst van teamdeath match en groundwar enz de Bonus aanklikke en nuketown zit daarbij
    …………………………………………………………………………………………………………………….
    excuus voor het ietswat vreemde info hierboven, ik ben er nu achter watskebeurt:
    mn ps3 is dus 2dehands en er was al een preorder van blackops2 geinstalleerd. heb dus gewoon geluk gehad.
    zoals Mithrandir hierboven vermeld: pre order is te laat en misschien biedt marktplaats dus opties..

  6. 247 XP
    robinho123's avatar

    Is dat ook zo met de maps, drone en promenade want die kan ik ook maar niet vinden?

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    Is dat ook zo met de maps, drone en promenade want die kan ik ook maar niet vinden?

    Die zitten standaard erin. Alleen is het met BO 2 soms heel krom met welke maps je krijgt. Je kan soms dezelfde map een paar keer achter elkaar voorgeschoteld krijgen door het samenvoegen van lobies. Kijk eens bij private party of je ze daar tussen hebt staan. Maar deze moeten er bij zitten.

  8. 247 XP
    robinho123's avatar

    ok, bedankt, dan nog een laatste vraag, toen ik het spel kocht zaten er 3 zombies bij, met die bus, in een stad en een boerderij, hoe krijg je zombies nuketown?

  9. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ook door de pre-order ;). Je hebt dan Nuke Town voor multiplayer en zombie modus.

  10. 247 XP
    robinho123's avatar

    en binnekort kan dat gewoon gekocht worden dus??

  11. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    en binnekort kan dat gewoon gekocht worden dus??

    28 feb 2013 voor de ps3.

  12. 247 XP
    robinho123's avatar

    ok top bedankt