Forum

Topic: ps 3 verhuizen

Anoniem's avatar

Hoi allemaal

Mijn ouders zijn gescheiden en de playstation 3 is bij mijn vader. ik heb nu een week vakantie en ben van plan black ops 2 te spelen, alleen is me vader er een week lang niet, dus verplaats ik de ps 3 van mijn vader naar mijn moeder, alleen laatst toen ik eens keek, heel veel draden enzo, nu de vraag, is het lastig / ingewikkeld om dit los te halen en aan te sluiten bij mijn moeder, en kan ik gewoon online spelen? Noem me neit dom maar ik heb er gewoon geen verstand van.

Bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

34 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Als het goed is heb je 2 tot 3 kabels achter en een kabeltje aan de voorkant.

    De kabels die je echt nodig bent zijn:
    – Stroomstekker
    – HDMI of AV stekker (deze zorgen voor het beeld van de PS3 naar de tv)
    – USB kabel om je controler mee op te laden.

    Het is al met al niet heel veel werk en het kan prima. Als je niet zeker weet waar wat hoort maak dan even een foto met je telefoon of teken het even op een briefje. Let er wel op dat je kabels er altijd recht uittrekt.

    http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Hardware/PS3%20Slim/Photo%20shoot/ps3-slim-labeled–article_image.jpg

    Ethernet heb je nodig voor Internet via de kabel.
    HDMI out is de poort waarop je je HDMI kabel kan aansluiten. Als je over een televisie beschikt met dezelfde soort aansluiting achterin kan je een HDMI kabel gebruiken.
    Geen HDMI? Dan kan je gaan voor de AV Multi Out kabel. Dit is de kabel met 3 stekkertjes aan de uiteinde (rood, geel en wit). Deze kan je ook gebruiken om je PS3 aan je televisie te koppelen.
    AC in is nodig voor stroom. Deze vergeet zeker deze niet mee te nemen anders kan je je ps3 helemaal niet aanzetten.

    Even over het online spelen. Zolang je bij je moeder een draadloze internetverbinding hebt kan je daarop inloggen. Heb je wel de code voor nodig maar deze staat meestal onderop de modem of router. Heeft je moeder dit niet dan heb je een LAN kabel nodig. Let wel even op de afstand van je modem naar je PS3, want je kabel moet wel lang genoeg zijn.

    Wanneer je PS3 is verhuist en alles is aangesloten kan je gewoon spelen. Speel je via een internetkabel kan je direct online. Speel je via draadloos internet dan moet je eerst verbinding maken.

    Mocht je niet weten hoe een kabel er uit ziet hieronder een paar voorbeelden.

    HDMI:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8c/HDMI_connector-male-ar_5to4-fs_PNr%C2%B00270.jpg

    AV multi out:
    http://m2.sourcingmap.com/smap/images/item/catalog/ux_a06112800ux0008_ux_c.jpg

    Ethernet kabel:
    http://brain.pan.e-merchant.com/9/3/46000139/l_46000139.jpg

  2. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    [quote] Beter dan dit kan ik t niet uitleggen ^
    😀

  3. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Beter dan dit kan ik t niet uitleggen ^
    😀

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    @ Mr Pevyj,

    Well done wauw my compliments haha

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    +1 voor peyj!

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Haha, dank u dank u 🙂

    Makkelijker dan dit kan ik het niet maken 😛

  7. 4 XP
    simplyverpo's avatar

    Thanks, inderdaad goede uitleg, maar als ik bij mijn moeder online ga, en ik ben bijvoorbeeld level 11, en bij mijn moeder tot level 20, ga ik dan later weer verder bij mijn vader op level 20

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    Thanks, inderdaad goede uitleg, maar als ik bij mijn moeder online ga, en ik ben bijvoorbeeld level 11, en bij mijn moeder tot level 20, ga ik dan later weer verder bij mijn vader op level 20

    Precies. Deze data wordt opgeslagen bij Call of Duty zelf en staat dus los van PS3. Alle info gaat via jouw PSN account naar CoD. De enige reden waardoor je wel levels terug gaat is door cheaten enz. 😛

  9. 4 XP
    simplyverpo's avatar

    top bedankt

  10. 163 XP
    angelochiela's avatar

    wat een sukkel hij weet nog niet eens hoe hij een ps3 moet aansluiten ik sluiten mijn ps1 aan toen ik 6 was serieus sukkel ga terug naar school domme kut boer

  11. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    wat een sukkel hij weet nog niet eens hoe hij een ps3 moet aansluiten ik sluiten mijn ps1 aan toen ik 6 was serieus sukkel ga terug naar school domme kut boer

    Fantastisch, wow jij bent geweldig, waren we allemaal maar zo goed als jij… -_-
    Tjonge iemand weet niet zoveel over de PS3 aansluiting en online gegevens, snel maak m belachelijk…

  12. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Fantastisch, wow jij bent geweldig, waren we allemaal maar zo goed als jij… -_-
    Tjonge iemand weet niet zoveel over de PS3 aansluiting en online gegevens, snel maak m belachelijk…

    Nou angelochiela is maar in 1 ding geslaagd en dat is in zichzelf zeer belachelijk maken. Dus zo fantastisch is ie niet.. 😛

    Verder natuurlijk hulde voor Peyj die heeft gezorgd voor de super goede uitleg!

  13. 202 XP
    askanan's avatar

    wat een sukkel hij weet nog niet eens hoe hij een ps3 moet aansluiten ik sluiten mijn ps1 aan toen ik 6 was serieus sukkel ga terug naar school domme kut boer

    wow, iemand moet echt gefrustreerd lopen om zo in emomode te gaan op iemand hij niet eens kent, wat moet jij een aangenaam persoon zijn irl

  14. 1064 XP
    jonas46's avatar

    wat een sukkel hij weet nog niet eens hoe hij een ps3 moet aansluiten ik sluiten mijn ps1 aan toen ik 6 was serieus sukkel ga terug naar school domme kut boer

    sorry voor mijn taalgebruik iedereen, maar wat voor een klote mongool ben jij.
    deze kerel vraagt gewoon om wat uitleg en jij vind dit een reden om te beginnen schelden!
    en als je wilt schelden, zorg dan dat je een degelijke zinsbouw kan opzetten “moet aansluiten ik sluiten mijn ps1 aan toen ik 6 “, pff sukkel !
    je bent het niet waard om woorden aan te verspillen!

  15. 636 XP
    klapper's avatar

    sorry voor mijn taalgebruik iedereen, maar wat voor een klote mongool ben jij.
    deze kerel vraagt gewoon om wat uitleg en jij vind dit een reden om te beginnen schelden!
    en als je wilt schelden, zorg dan dat je een degelijke zinsbouw kan opzetten “moet aansluiten ik sluiten mijn ps1 aan toen ik 6 “, pff sukkel !
    je bent het niet waard om woorden aan te verspillen!

    Preach it bro !!

    En nette uitleg peyj 🙂

  16. 4 XP
    simplyverpo's avatar

    bedankt

  17. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Preach it bro !!

    En nette uitleg peyj 🙂

    ze zouden kerels als angelochiela een directe ban moeten geven !

  18. 163 XP
    angelochiela's avatar

    heb all een ip ban maar ga gewoon op een proxy zo slim ben ik namelijk maar effe serieus een ps3 kan iedereen aansluiten hdmi past niet in geluidspoort of wat ever Sukkeltjes

  19. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    wat een sukkel hij weet nog niet eens hoe hij een ps3 moet aansluiten ik sluiten mijn ps1 aan toen ik 6 was serieus sukkel ga terug naar school domme kut boer

    Mag toch hopen dat de mods hierin ingrijpen en je minstens een ban voor een paar week geven angelochiela. Jou post slaat werkelijk nergens op. Totaal geen toevoeging om zo iemand belachelijk proberen te maken. Ook heerlijk dat we gelijk weten dat jij te beroerd bent om mensen op een fatsoenlijke manier te helpen. Blij dat er nog mensen zijn die wel normaal kunnen reageren en een leuke duidelijke uitleg plaatsen voor die jongen.

    Oh en mods cq admins. Als je een ban geeft niet alleen een ip ban geven maar ook een naams ban en email ban. Kun je in admin pannel allemaal regelen. Als je naamsban ook erbij geeft moet ie elke keer nieuw account aanmaken als ie onder proxy gaat. Kan ie niet zo makkelijk meer inloggen onder zijn eigen naam.

  20. 8864 XP
    7th-son's avatar

    bedankt

    Mocht je nou nog meer vragen hebben, kun je altijd even een kijkje nemen bij de tutorials in dit forum!
    En denk maar zo, er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden

    heb all een ip ban maar ga gewoon op een proxy zo slim ben ik namelijk maar effe serieus een ps3 kan iedereen aansluiten hdmi past niet in geluidspoort of wat ever Sukkeltjes

    En kun jij niet gewoon je mond houden en lekker buiten gaan spelen ofzo?
    aan gasten zoals jou hebben wij hier niets.
    maar goed, jij bent natuurlijk zo slim dat je op een proxy zit, en dan je tijd loopt te verdoen op deze manier, terwijl je blijkbaar niet slim genoeg bent om er achter te komen om andere, nuttigere, dingen te doen met je tijd.

  21. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    ze zouden kerels als angelochiela een directe ban moeten geven !

    Please, STFU! Hij is waarschijnlijk niet eens oud genoeg om Black Ops 2 te spelen.

  22. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    This al duidelijk dat z’n reactie niet nuttig is.
    Nu vervuilen jullie gewoon de gehele topic wat serieus onnodig is….
    Topic mag trouwens gesloten worden hij heeft de informatie al.

  23. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Please, STFU! Hij is waarschijnlijk niet eens oud genoeg om Black Ops 2 te spelen.

    ah ja tuurlijk, jij bent zo een persoon die graag heeft dat ze tegen je schelden.

  24. 247 XP
    robinho123's avatar

    Kap gewoon en stop de topic, net zoals saidddd93 al zei

  25. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Kap gewoon en stop de topic, net zoals saidddd93 al zei

    zoals je zegt zouden we beter stoppen, maar ik vind het niet zo’n goede reclame voor psx-sense dat sommige gebruikers scheldgedrag normaal vinden. maar om de gemoederen te bedaren, ik wou niemand kwetsen ofzo gewoon even zeggen.

  26. 247 XP
    robinho123's avatar

    zoals je zegt zouden we beter stoppen, maar ik vind het niet zo’n goede reclame voor psx-sense dat sommige gebruikers scheldgedrag normaal vinden. maar om de gemoederen te bedaren, ik wou niemand kwetsen ofzo gewoon even zeggen.

    Je hebt gelijk jonas, maar ik bedoel dat het niet zo dom is wat ie vraagt, kijk naar mijn topics, als ik erover nadenk kan ik mezelf ook niet de slimste noemen, die jongen weet er gewoon niet veel van en hij maakt hem belachelijk, maar je heb gelijk hoor, hij doet het er gewoon om

  27. 2457 XP
    peyj's avatar

    Misschien leuk voor de mods. Delete pagina 2 of in elkgeval de off topic comments en doe een slotje op dit topic. Kunnen andere mensen tenminste de handleiding volgen zonder alle off topic verhalen erbij te lezen ;).

  28. 247 XP
    robinho123's avatar

    Ja .

  29. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    wat een sukkel hij weet nog niet eens hoe hij een ps3 moet aansluiten ik sluiten mijn ps1 aan toen ik 6 was serieus sukkel ga terug naar school domme kut boer

    Boeren zijn meestal handige mensen dus ik denk dat het geen boer is.

    Please, STFU! Hij is waarschijnlijk niet eens oud genoeg om Black Ops 2 te spelen.

    Playstation1 kwam uit in Europa in 1995. Als hij/zij/het toen 6 jaar was komt het uit 1989 en is dan minstens 23 jaar oud. Wat het gelijk nog treuriger maakt. Was het maar iemand van 10 kan je zijn comment nog enigszins begrijpen.

  30. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    ah ja tuurlijk, jij bent zo een persoon die graag heeft dat ze tegen je schelden.

    Als het terecht is, JA.

  31. 247 XP
    robinho123's avatar

    haha ja knockelhead\

  32. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Playstation1 kwam uit in Europa in 1995. Als hij/zij/het toen 6 jaar was komt het uit 1989 en is dan minstens 23 jaar oud. Wat het gelijk nog treuriger maakt. Was het maar iemand van 10 kan je zijn comment nog enigszins begrijpen.

    Gast, hoe kom je op “toen hij 6 jaar was een ps1 op release aangeschaft”? Zie dat nergens terug, maar als hij 23 is, dan is dit nog triester. Hij mag 1. Niet alleen thuis blijven en 2 weet niet eens hoe hij een paar stekkers er in plugt.

  33. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Serieus hoelang is dit al aan de gang? Leven de moderators nog wel?

  34. 2457 XP
    peyj's avatar

    Gast, hoe kom je op “toen hij 6 jaar was een ps1 op release aangeschaft”? Zie dat nergens terug, maar als hij 23 is, dan is dit nog triester. Hij mag 1. Niet alleen thuis blijven en 2 weet niet eens hoe hij een paar stekkers er in plugt.

    Echt waar, wat is dat voor gebash?! Alleen omdat iemand niet weet hoe een console aangesloten moet worden maakt iemand triest? Voor sommigen spreekt dit geheel vanzelf maar voor sommige ook totaal niet. Je kan ook zo’n iemand gewoon helpen ipv neerbuigend te doen.