Forum

Topic: ps 3 verhuizen

Anoniem's avatar

Hoi allemaal

Mijn ouders zijn gescheiden en de playstation 3 is bij mijn vader. ik heb nu een week vakantie en ben van plan black ops 2 te spelen, alleen is me vader er een week lang niet, dus verplaats ik de ps 3 van mijn vader naar mijn moeder, alleen laatst toen ik eens keek, heel veel draden enzo, nu de vraag, is het lastig / ingewikkeld om dit los te halen en aan te sluiten bij mijn moeder, en kan ik gewoon online spelen? Noem me neit dom maar ik heb er gewoon geen verstand van.

Bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

34 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Als het goed is heb je 2 tot 3 kabels achter en een kabeltje aan de voorkant.

    De kabels die je echt nodig bent zijn:
    – Stroomstekker
    – HDMI of AV stekker (deze zorgen voor het beeld van de PS3 naar de tv)
    – USB kabel om je controler mee op te laden.

    Het is al met al niet heel veel werk en het kan prima. Als je niet zeker weet waar wat hoort maak dan even een foto met je telefoon of teken het even op een briefje. Let er wel op dat je kabels er altijd recht uittrekt.

    http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Hardware/PS3%20Slim/Photo%20shoot/ps3-slim-labeled–article_image.jpg

    Ethernet heb je nodig voor Internet via de kabel.
    HDMI out is de poort waarop je je HDMI kabel kan aansluiten. Als je over een televisie beschikt met dezelfde soort aansluiting achterin kan je een HDMI kabel gebruiken.
    Geen HDMI? Dan kan je gaan voor de AV Multi Out kabel. Dit is de kabel met 3 stekkertjes aan de uiteinde (rood, geel en wit). Deze kan je ook gebruiken om je PS3 aan je televisie te koppelen.
    AC in is nodig voor stroom. Deze vergeet zeker deze niet mee te nemen anders kan je je ps3 helemaal niet aanzetten.