Forum

Topic: persona 4 golden ps vita???

Anoniem's avatar

ik hoor goede verhalen over persona 4 golden…
is het echt een goeie of valt het mee?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Het is een goede game in z’n eigen genre, je moet er na mijn mening van houden.

  2. 90 XP
    remii's avatar

    je kan de gameplay bekijken op Youtube

    Mithrandir is me net voor, kijk mooi linkje erbij en al!:)

  3. 503 XP
    Aeristalo's avatar

    Koop het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    heeft iemand ‘m al op de vita?

  5. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    20 februari release in de store
    22 februari te koop in de winkel

    En zoals altijd twijfel ik weer of ik de game fysiek ga kopen of gewoon download uit de store… Maar kopen doe ik hem op zeker! Ik heb er nog geen slecht woord over gehoord.

  6. 90 XP
    remii's avatar

    20 februari release in de store
    22 februari te koop in de winkel

    En zoals altijd twijfel ik weer of ik de game fysiek ga kopen of gewoon download uit de store… Maar kopen doe ik hem op zeker! Ik heb er nog geen slecht woord over gehoord.

    ik vraag me af of er een prijsverschil in zit? qua download,,of is het meestal even duur als in de winkel?

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Gek genoeg is downloaden uit de store meestal duurder dan een fysiek exemplaar. Ik vind een digitaal exemplaar gewoon makkelijk. Je download hem en je kunt hem spelen zonder dat je steeds van kaartje moet wisselen.

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Gek genoeg is downloaden uit de store meestal duurder dan een fysiek exemplaar. Ik vind een digitaal exemplaar gewoon makkelijk. Je download hem en je kunt hem spelen zonder dat je steeds van kaartje moet wisselen.

    Maar fysiek daarin tegen vind ik leuker :p die schattige vita doostjes whaha

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Maar fysiek daarin tegen vind ik leuker :p die schattige vita doostjes whaha

    Die liggen bij mij in de kast stof te happen. De enige reden waarom ik ze bewaar, is dat wanneer ik de game weer wil verkopen ik het hoesje dan wel nodig heb. Zonder hoesje is de fysieke game tweedehands niets waard. 😉

  10. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    20 februari release in de store
    22 februari te koop in de winkel

    En zoals altijd twijfel ik weer of ik de game fysiek ga kopen of gewoon download uit de store… Maar kopen doe ik hem op zeker! Ik heb er nog geen slecht woord over gehoord.

    in rotterdam is persona 4 golden al zeker dik een maand te koop bij EEN winkel
    maar ik wacht wel tot ik zeker weet of ik ‘m moet halen

  11. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    in rotterdam is persona 4 golden al zeker dik een maand te koop bij EEN winkel
    maar ik wacht wel tot ik zeker weet of ik ‘m moet halen

    Oh er zijn wel meer winkels waar hij al maanden te koop is hoor. Die winkels importeren de game gewoon voor je. Op de Europese versie zullen we toch echt nog een paar dagen moeten wachten.

  12. 90 XP
    remii's avatar

    Bappie-NL, ik bekeek net je profiel en zag al joun games daar staan, ik probeer dit ook maar t lukt niet! kom je ff kijken in de chatbox aub en misscien een duwtje in de goede richting geven(heb daar namelijk me probleem staan)

  13. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    Oh er zijn wel meer winkels waar hij al maanden te koop is hoor. Die winkels importeren de game gewoon voor je. Op de Europese versie zullen we toch echt nog een paar dagen moeten wachten.

    wat is het verschil precies?

    de import versie is zeker alleen japans en engels…
    en de europese versie dan?? nederlands zal zeker niet de taal zijn van het spel dus ik denk alleen engels

  14. 503 XP
    Aeristalo's avatar

    wat is het verschil precies?

    de import versie is zeker alleen japans en engels…
    en de europese versie dan?? nederlands zal zeker niet de taal zijn van het spel dus ik denk alleen engels

    Jup, ik heb de import versie, het is gewoon precies hetzelfde als de EU versie, alleen bepaalde taalgebruiken zijn anders.. Maar verder is er geen verschil tussen de US en de EU versie.

  15. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Jup, ik heb de import versie, het is gewoon precies hetzelfde als de EU versie, alleen bepaalde taalgebruiken zijn anders.. Maar verder is er geen verschil tussen de US en de EU versie.

    Totdat er DLC’s komen… Ik heb een Europees account op mijn Vita staan, stel dat ik de US versie zou hebben van de game en er komen DLC’s in de Europese store, dan kan het zo maar zijn dat de DLC het niet doet op de US game versie. Of heb ik het nu gruwelijk mis?

  16. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Je PS Store Account is je PSN Account, dus als je een US Account op je Vita hebt, heb je ook de US Store, en dus US DLC.

  17. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Je PS Store Account is je PSN Account, dus als je een US Account op je Vita hebt, heb je ook de US Store, en dus US DLC.

    Ja precies dat zei ik… Ik heb een EUROPEES account. 😉

  18. 8838 XP
    7th-son's avatar

    Totdat er DLC’s komen… Ik heb een Europees account op mijn Vita staan, stel dat ik de US versie zou hebben van de game en er komen DLC’s in de Europese store, dan kan het zo maar zijn dat de DLC het niet doet op de US game versie. Of heb ik het nu gruwelijk mis?

    je MOET echt de DLC kopen voor de regio waar de game vandaan komt, anders werkt het NIET, net als bij de PS3
    Enige nadeel bij de vita is dan dus dat je maar 1 account op je vita kunt zetten.

    Nou hoop ik voor jou dat je een amerikaans account op je vita hebt staan! mocht je ooit DLC gaan kopen dan

  19. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Nou hoop ik voor jou dat je een amerikaans account op je vita hebt staan! mocht je ooit DLC gaan kopen dan

    Ik heb bewust Persona 4 nooit geimporteerd. Precies om deze reden… Ik wil de game echt heel graag hebben, maar heb een Europees account op mijn Vita staan. Vandaar dat ik al die tijd heb gewacht op de Europese release… Mochten er DLC’s uitkomen, kan ik deze gewoon gebruiken. 😀

  20. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Niet dat er DLC komt. Ik heb hem alleen geimporteerd voor de skin die je erbij kreeg 😀

  21. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Voor de mensen die de game digitaal willen, hij staat net op de PSN store. Hier is de link. HAVE FUN 😀

    https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/games/persona-4-golden/cid=EP1063-PCSB00245_00-PERSONA4GOLDEN01

  22. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    Voor de mensen die de game digitaal willen, hij staat net op de PSN store. Hier is de link. HAVE FUN 😀

    https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/games/persona-4-golden/cid=EP1063-PCSB00245_00-PERSONA4GOLDEN01

    en… heeft iemand hem al geprobeerd????

  23. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Net gehaald bij Geehm Meehnia Amsterdam, die gelukkig nog wat exemplaren had.
    Waarom gelukkig?
    Omdat ie nergens anders ligt, gister hoofddorp onveilig gemaakt, vandaag Amsterdam.
    Nergens ligt P4G in de schappen, Intertoys, Bart Smit, FRS, V&D, Dixons hadden hem allemaal niet.
    Leveringsproblemen?

  24. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Oh raar… Ik heb hem vandaag bij GameMania in Ridderkerk gehaald daar hadden ze voldoende exemplaren nog staan… Ik ga hem nu installeren… 😉

  25. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Oh raar… Ik heb hem vandaag bij GameMania in Ridderkerk gehaald daar hadden ze voldoende exemplaren nog staan… Ik ga hem nu installeren… 😉

    Bappie m’n beste, dat bedoel ik, schijnbaar heeft alleen de GM hem?
    (misschien dat ondertussen deze week andere winkels hem ook krijgen?, want ik wens iedereen dit pareltje toe)