Forum

Topic: ps3 cod4

Anoniem's avatar

hey members/gasten,

ik heb dus een ps3 en sinds eergister (2.41) doet ie heel raar met cod4. Het probleem is dat ik een soort lag krijg tijdens online gaming EN single player dus het zou al niet aan de internetverbinding kunnen liggen. Dus het beeld word steeds trager en trager totdat ik er helemaal geen controle meer over heb, dan disconnect de controller zomaar, dus dan druk ik op de PS toets en dan doet ie het weer maar alleen voor 5 sec en dan disconnect ie weer en staat er op me tv ”reconnect your controller”. (dit is alleen bij cod4, andere spellen doen het wel) (formatteren helpt niet, heb het al 2 keer geformatteerd)

Mijn vraag is dus: zou dit aan het spel liggen of aan de ps3?

(zelf denk ik aan de ps3 omdat de controlller steeds disconnect, dan kan het toch niet aan het spel liggen of wel, sta op het punt om um nog vandaag op te sturen zodat ik een nieuwe krijg)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 reactie

  1. 454 XP
    arwin1993's avatar

    wel vaag heb zelf ook wel wat problemen met cod online maar hele andere als ik jou was zou ik kijken of het met een ander spel wel goed gaat als dat wel is zou ik naar sony bellen en vragen wat ze je adviseren is dat niet zou ik ook bellen en hem opsturen