Forum

Topic: Ps vita games

Anoniem's avatar

Ik zag ergens iemand met een topic van welke vita games iedereen heeft, zag dat het al een half jaar geleden was dus start ik er ook een omdat ik wel benieuwd ben, mijn spellen lijstje is niet zo groot:

– Fifa 13
– Virtua Tennis 4
– Call Of Duty black ops declassified
– Need for speed most wanted
– Uncharted golden abyss

ik verkoop mijn psp met alle games erbij en krijg daar waarschijnlijk 85 euro voor, daarvan wil ik, een beschermhoesje voor om de vita heen kopen, Unit 13, Wipeout 2048 en resistance burning skies, van de 3 ga ik er 2 kopen, welke 2 zouden jullie doen, en zet hieronder plz jou lijstje met games en welke je van plan bent te kopen, ik ben benieuwd.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    de games die ik voor de vita heb:
    40+ games

    games die ik ga halen:
    trials (komt) woensdag uit)
    soul sacrefice
    killzone mercenary
    en nog veel meer

    games die ik aan je aanraad:
    playstation allstars battle royale
    >>>>>>retro city rampage<<<<< metal gear solid hd collectie lbp vita uncharted fight for fortune games die ik afraad: unit 13 omdat het snel verveelt (bijna alle missies zijn hetzelfde) resistance burning skies omdat het spel veeeeel slechter is dan blops declasified en bijna niemand het online spet

  2. 247 XP
    robinho123's avatar

    de games die ik voor de vita heb:
    40+ games

    games die ik ga halen:
    trials (komt) woensdag uit)
    soul sacrefice
    killzone mercenary
    en nog veel meer

    games die ik aan je aanraad:
    playstation allstars battle royale
    >>>>>>retro city rampage<<<<< metal gear solid hd collectie lbp vita uncharted fight for fortune games die ik afraad: unit 13 omdat het snel verveelt (bijna alle missies zijn hetzelfde) resistance burning skies omdat het spel veeeeel slechter is dan blops declasified en bijna niemand het online spet

    thanks dit is nuttig want ik zag net ook al paar filmpjes zeiden mensen weinig online enzo

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Overweeg in ieder geval PS Plus, daarmee krijg je sowieso twee toppers (Uncharted en Gravity Rush), en elke maand 2 extra games. Deze maand zit daar Wipeout 2048 bij, en morgen komt daar nog Lumines bij. 50 Euro voor een jaar, en nu met korting zelfs. Let wel: de geheugenkaartjes zijn duur, en de spellen vervallen als je ooit PS Plus weer opzegt.
    Als je belangstelling hebt, heb ik wel een code voor je, waarmee je een maand PS Plus uit kan proberen.

  4. 247 XP
    robinho123's avatar

    Overweeg in ieder geval PS Plus, daarmee krijg je sowieso twee toppers (Uncharted en Gravity Rush), en elke maand 2 extra games. Deze maand zit daar Wipeout 2048 bij, en morgen komt daar nog Lumines bij. 50 Euro voor een jaar, en nu met korting zelfs. Let wel: de geheugenkaartjes zijn duur, en de spellen vervallen als je ooit PS Plus weer opzegt.
    Als je belangstelling hebt, heb ik wel een code voor je, waarmee je een maand PS Plus uit kan proberen.

    Sorry maar wat is er toch zo bijzonder aan gravity rush, het lijkt me niet zo;n tof spel maar iedereen heeft het er maar over.

    En mithrandir, ik wil het wel eens uitproberen, ik heb even gegoogled en zag nog wat extra uitleg, lijkt me interresant

  5. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Sorry maar wat is er toch zo bijzonder aan gravity rush, het lijkt me niet zo;n tof spel maar iedereen heeft het er maar over.

    Gravity Rush is dé game van 2012 (vind ik dan 😉 ), maar daar kom je alleen maar achter door het te proberen. Alles, de sfeer, het verhaal, het vernuftige gebruik van de Vita’s mogelijkheden en de daardoor vloeiende, intuïtieve en unieke gameplay.. I loved it.