Forum

Topic: [PS3] Battlefield 3 Server [PattyS3]

Anoniem's avatar

Ik heb weer een server gehuurd voor Battlefield 3, dit keer een persoonlijke server. De server is 1 maand online, vanaf 19.02.13.

De server zal waarschijnlijk niet altijd dezelfde naam hebben, dus ik suggereer dat je hem add als favoriet als je van plan bent er veel op te spelen. Ik zal de naam echter zo veel mogelijk Up-to-date houden in dit topic!

Server Naam: [PEVC’S SERVER] END GAME 200%
Server Regels: Geen Stinger en Kamikaze.
Server Admins: Pevc, g1o2r3s4, xRawKlapper, SpacyKing en BF_Addicted.

De map rotation is variabel, maar in principe is elke 3de map Operation Metro. Echter zullen er alleen maar End Game maps en gamemodes gedraaid worden op de server op de dag van de (premium) release!

Ik sta er voor open om de server na afloop van de huurperiode online te houden als mensen mee willen betalen aan de server!

Veel plezier in mijn server. ๐Ÿ™‚

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    VEEL PLEZIER EN SUC6PATSKY…

    PS… is het niet lastig om spelers in je server te krijgen?

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    is het niet lastig om spelers in je server te krijgen?

    Daar zijn trucjes voor. ๐Ÿ™‚ Pas je naam aan naar “Metro 500%” of iets dergelijks en de server is binnen een paar minuten helemaal vol, haha.

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik zal zeker een keer op de server komen kijken. Leuk idee!

  4. 90 XP
    remii's avatar

    geen m320 en shotguns,,,
    ik snap dat niet van admins
    die wil dit niet, die wil dat niet. kom op its a part of the game, deal with it.
    ieder geval succes en have fun!!

  5. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Oke ik zal hem er tussen zetten Patrick;)

    Alleen je weet dat (wij) niet veel Rush spelen maar Conquest, en Metro we ook niet veel meer:P
    Meer de grotere maps en after math.

    Ik zou miss wel mee willen betalen aan een server aangezien ik zelf ook 6 maand een server heb gehad.

    Spreek je!

  6. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Leuk, Rush is idd erg nice, maar doe maar veel maps miss ook van andere DLC’s gemixt, gewoon alles door elkaar vind ik nice ๐Ÿ˜‰
    Kzet hem bij favorieten!

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    geen m320 en shotguns,,,
    ik snap dat niet van admins
    die wil dit niet, die wil dat niet. kom op its a part of the game, deal with it.
    ieder geval succes en have fun!!

    Mijn vorige server had geen regels, deze wel omdat ik me erger aan de M320 en Shotguns in Metro. En het is mijn server, dusja, ook mijn regels hรจ. ๐Ÿ™‚ Je kan nooit iedereen tevreden stellen.

    Oke ik zal hem er tussen zetten Patrick;)

    Alleen je weet dat (wij) niet veel Rush spelen maar Conquest, en Metro we ook niet veel meer:P
    Meer de grotere maps en after math.

    Ik zou miss wel mee willen betalen aan een server aangezien ik zelf ook 6 maand een server heb gehad.

    Spreek je!

    Ik zal er ook wat Conquest doorheen gooien dan, sowieso was ik dat na End Game ook al van plan. ๐Ÿ™‚ Aftermath trekt op een of andere manier niet veel mensen, maar ik zal er wel een paar maps van in de map rotation zetten. ๐Ÿ˜‰

    Leuk, Rush is idd erg nice, maar doe maar veel maps miss ook van andere DLC’s gemixt, gewoon alles door elkaar vind ik nice ๐Ÿ˜‰
    Kzet hem bij favorieten!

    Ik zal er wel een mooie mix van maken, komt goed! ๐Ÿ˜‰

  8. 636 XP
    klapper's avatar

    iK kom straks weer ๐Ÿ˜‰

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Topic updated.

    Alleen maar End Game maps en gamemodes morgen @ de server! ๐Ÿ™‚

    We beginnen met Capture the Flag en daarna starten we met Air Superiority! Alle nieuwe maps zullen uiteraard in het begin op alle nieuwe gamemodes tenminste eens gedraaid worden. (@ 100% tickets) ๐Ÿ˜‰

  10. 846 XP
    Thijs's avatar

    Geen shotguns en geen stingers? meh