Forum

Topic: [TK] God of War Collection Volume II

Anoniem's avatar

God of War Collection Volume II bevat de beide PSP games God of War: Ghost of Sparta en God of War: Chains of Olympus, maar dan in HD kwaliteit. Ideaal voor wie geen PSP heeft, maar toch graag alle God of War games gespeeld wil hebben.

Ik heb een promo-versie liggen, en voor een goed bod is hij van jou. Let wel: Promo betekent wel een Blu-Ray schijfje, maar zonder het standaard boekje en doosje.
Interesse? Stuur even een berichtje, of reageer hieronder.

Ik sta op de ’trusted’ lijst hier op de site.

Mithrandir

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Nou heb ik toch eens op YouTube gekeken naar wat voor games het nou zijn. Maar ik kwam er al snel achter dat dit echt mijn type games niet zijn. Er zijn veel mensen die met grote passie over God of War kunnen spreken, dus was ik wel benieuwd.

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Tja, het type moet je wel liggen. het is echt hack-and-slash…

  3. 57 XP
    kahraba's avatar

    hoi ik zocht dit al … ben al belazerd kocht het van iemand die 3 jaar bekend was op marktplaats en inplaats van dit kreeg ik freeking god of war 3.. wat ik al overigens allang had

    maar goed het feit dat dit een promo versie spreekt me heel erg goed aan wat is je prijs?

  4. 121 XP
    GTA5owns's avatar

    Het is wel de amerikaanse versie

  5. 57 XP
    kahraba's avatar

    maakt mij niets uit wat is de prijs?

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Nee, het is gewoon een Europeese versie. 15 Euro ex verzending?

  7. 57 XP
    kahraba's avatar

    10 met verzend?

  8. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    @kahraba: Nee, dat vind ik echt te weinig.

  9. 57 XP
    kahraba's avatar

    12 euro?

  10. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    12,50 ex verzending, en we hebben een deal. Interesse, stuur me dan maar een PM

  11. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    12,50 ex verzending, en we hebben een deal. Interesse, stuur me dan maar een PM

    zou het ergens wel willen hebben (staat mooi in mijn game collectie, wil volume I ook hebben) maar ben te lui / heb het te druk om de komende tijd nog op de fiets te stappen en hem te halen >.<

  12. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    zou het ergens wel willen hebben (staat mooi in mijn game collectie, wil volume I ook hebben) maar ben te lui / heb het te druk om de komende tijd nog op de fiets te stappen en hem te halen >.<

    Ik wil em best brengen hoor 🙂

  13. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Ik wil em best brengen hoor 🙂

    In dat geval een Deal voor die 12,50!

    maar wel op 1 voorwaarde: Buitekant hoesje is wel “gewoon”. Dus het ziet er vanaf de buitekent uit als een gewone game.

    Geen boekje / het feit dat het een promo CD is maakt me niet uit. zolang hij maar speelt en mooi in mn rijtje games staat 😛

    Zullen we elkaar btw nog opgeven in het “trusted forum” we hebben vaak genoeg games verkocht/ geruild aan/met elkaar wat goed verlopen is. En elke extra naam achter je eigen naam staat weer betrouwbaarder 🙂

    Ik ben nog wel nieuwsgierig: hoe kom je aan die promo games? de 2 Singstars die ik toen geleend had waren ook promo.

    Have A Nice Day,
    Marc Ravesteijn

  14. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Het is een promo, dus zonder mooi hoesje. Iemand anders nog interesse?