Forum

Topic: Killzone: Shadow Fall

Anoniem's avatar

Killzone: Shadow Fall

Guerrilla Games heeft tijdens de persconferentie van Sony een nieuwe Killzone aangekondigd. Het gaat hier om Killzone: Shadow Fall dat met een werkelijk prachtige trailer geïntroduceerd werd.

Veel weten we nog niet over de game, maar waar het om neer komt is dat er een oorlog gaande is waarbij er volledige planeten vernietigd worden. De Helghast zijn wederom de tegenstanders, maar ze zijn nu nog meer geavanceerd, doordat ze een genetische evolutie hebben doorgemaakt wat ze superieur zou maken.

Meer info

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Word dit niet de game die iedereen gaat halen op de release van de PS4

  2. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    hebben 😀

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Alleen al voor een nieuwe Killzone koop ik al een PS4! I love it!

  4. 15 XP
    Bountyhunter666's avatar

    Zeker halen voor de PS4 🙂

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hier nog de video van gisteravond, waarin de game gespeeld werd:

    http://www.youtube.com/watch?v=0TptSxiFRAM

  6. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Heb nog nooit Killzone gespeeld to be honest. Als ik een PS4 ga halen, dan wil ik het zeker wel eens proberen!

  7. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Die gameplay vid is echt zooooo vet. Zitten nog een paar leuke KZ3 references in ook ^_^

  8. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Is het iemand opgevallen dat de wereld opgedeeld lijkt te zijn in een helft met ISA-mensen en een andere helft met Helghasts? (zie einde van de video, lijkt op een soort muur die de twee gebieden van elkaar afschermt)

  9. 8830 XP
    7th-son's avatar

    ik zie dat me broer goed z’n best doet bij guerilla haha

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Is het iemand opgevallen dat de wereld opgedeeld lijkt te zijn in een helft met ISA-mensen en een andere helft met Helghasts? (zie einde van de video, lijkt op een soort muur die de twee gebieden van elkaar afschermt)

    Inderdaad! In de trailer zie je ook grote muren, maar je kan net niet zien wat daar achter zit. Zo te zien hebben de ISA en Helghast een soort staakt het vuren/ vrede gesloten met ieders een helft van de planeet. Want je ziet op het einde dat het schip wordt vernietigd het moment dat die in het Helghast gebied zit.

    Jammer dat we nog lang moeten wachten op de PS4..:(

  11. 81 XP
    albatros's avatar

    @globalsoldier & peyj
    goed gezien! Wordt hier nader uitgelegd:
    http://www.psx-sense.nl/110467/meer-details-rondom-killzone-shadow-fall-bekend-gemaakt/

  12. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Jammer genoeg is Killzone nooit een series geweest die mij heeft gegrepen, ook deze doet dat niet. Ik geef wel eerlijk toe dat het supermooie graphics heeft en dat ik het begrijp dat heel veel mensen deze game gaan kopen

  13. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    ik zie dat me broer goed z’n best doet bij guerilla haha

    Je mag wel wat exclusieve details fixen hoor xD

  14. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Het ziet er allemaal erg goed uit maar ben niet echt een killzone fan..

  15. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Je mag wel wat exclusieve details fixen hoor xD

    haha, dan zit je bij hem op het verkeerrde adres, hij laat echt niets los helaas 😉
    en dat is begrijpelijk ook natuurlijk

  16. 775 XP
    Sevinho's avatar

    ik zie dat me broer goed z’n best doet bij guerilla haha

    Werkt je broer daar, dan? Sweet!

  17. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    haha, dan zit je bij hem op het verkeerrde adres, hij laat echt niets los helaas 😉
    en dat is begrijpelijk ook natuurlijk

    Supervet! Wat doet hij precies? Programmeur? Designer? Writer?

  18. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Supervet! Wat doet hij precies? Programmeur? Designer? Writer?

    senior sfx artist, tenzij dat verandert is natuurlijk 😉

  19. 362 XP
    Coelers's avatar

    Heb dit spel sinds eergisteren. Vermaak me er prima mee. Al hoewel de gameplay niet super is, vind ik de graphics wel echt geweldig. Mijn eerste spellen waren Knack en NFS Rivals. Daarbij was het verschil tussen PS3 en PS4 niet heel groot. Maar met Killzone kan je wel echt goed laten zien waar de PS4 toe in staat is. Vind vooral de lichteffecten erg mooi gedaan.