Forum

Topic: [OOT] Driveclub

Anoniem's avatar

Geheel onverwachts heeft de ontwikkelaar achter de welbekende Project Gotham Franchise gisteren een game voor de PlayStation 4 aangekondigd: Driveclub. Dit is natuurlijk een racegame, maar verwacht geen titel die je kunt vergelijken met Need for Speed of andere PGR-games.

In Driveclub gaat het niet om det individu, maar om zogenaamde driveclubs. Jij zal racen met verschillende clubs tegen anderen en moet uitdagingen voltooien.

In dit topic kun je met elkaar discussiëren over Driveclub. Wat verwacht je van de game? Ga je hem halen? Enzovoorts.

http://www.youtube.com/watch?v=&feature=player_embedded

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Waarom heb je het filmpje van Killzone er in staan= 😛

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Haha al gefixed zo te zien 😛 Maar deze game gaat echt geweldig worden, samen met killzone of ben ik de enigste die dat denkt ?

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Deze game ga ik zeker halen! Echt een topper!

  4. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Wil toch meer zien voordat ik overtuigd ben.

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Niet mijn ding…

  6. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Ook niet de mijne, to be honest.

  7. 8830 XP
    7th-son's avatar

    ook niet mijn ding, maar ben allang blij dat er wat meer verschillende soorten games worden aangekondigt, dan alleen maar FPS

  8. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    Deze ga ik zeker halen.

  9. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Toch wel jammer dat veel mensen hem niet gaan halen 🙁 Als hij een beetje in de richting van Gran Turismo (5) gaat zitten is het voor mij toch echt een must. Ook al hebben we er nog niet veel van gezien.

  10. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Haha al gefixed zo te zien 😛 Maar deze game gaat echt geweldig worden, samen met killzone of ben ik de enigste die dat denkt ?

    Om Online op de PS4 te kunnen Gamen heb je een Plus account nodig, dan Kun je Gratis DRIVE CLUB Downloaden
    er zijn de verschillende Games die je Gratis kan Downloaden

  11. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Heb cambeelden van de E3 gezien.

    Was totaal niet impressed. Een gozer die aan het spelen was knalde tegen de muur op.. zag geen schade.

  12. 362 XP
    Coelers's avatar

    Geen schade zou ik persoonlijk wel een beetje een domper vinden. Hadden ze daar met Project Gotham ook al niet een beetje moeite mee? Toen was er toch ook al geen schademodel?

  13. 69 XP
    simssmully123's avatar

    wil ook wel wat meer zien maar deze lijkt mij ook helemaal super te worden

  14. 17 XP
    Erikjeo's avatar

    Wanneer zou deze eens gaan uitkomen… Blijft wel erg stil

  15. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Zag deze week een gelekte lijst met ps4 games die op de E3 worden laten zien. Hier stond Driveclub bij. Als die lijst klopt moeten we nog wel even wachten dus. Ze gaan niet die game op de E3 laten zien als ie al even uit is. Hoop dus dat die lijst niet klopt!

  16. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    Zag deze week een gelekte lijst met ps4 games die op de E3 worden laten zien. Hier stond Driveclub bij. Als die lijst klopt moeten we nog wel even wachten dus. Ze gaan niet die game op de E3 laten zien als ie al even uit is. Hoop dus dat die lijst niet klopt!

    Zou je deze lijst kunnen posten?

  17. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    “Things to look forward to –
    1. Drive Club updated footage
    2. PS4 VR and SSM [Sony Santa Monica] new IP
    3. UC 4 [Uncharted 4]
    4. Guerilla new IP
    5. UC4
    6. The Last Guardian
    The future for PS4 🙂 oh so good”

    http://inthegame.nl/nieuws/line-up-e3-presentatie-playstation-4-gelekt/

  18. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Af en toe druppelt er nieuwe gameplay beelden op youtube, en moet mijn mening wat bij stellen, was afgelopen E3 wat zuur over (lees mijn comment), maar volgens mij gaat dit wel goed komen..

    Ik wacht het rustig af, spel heeft 50/50 kans bij mij 😉

  19. 17 XP
    Erikjeo's avatar

    Nou release date is bekend, 8 oktober pas:-(

  20. 8830 XP
    7th-son's avatar

    maar de graphics zien er nu wel geweldig uit!
    hopen dat de rest er ook op vooruit is gegaan
    liever een game uitstellen en goed releasen, dan halfbakken

  21. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    A joh driveclub kan m’n zak opblazen, project cars wordt de race game van dit jaar 100%!

  22. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Vorig jaar gespeeld op Gamescom.
    Ik kijk hier toch wel erg naar uit.

  23. 19 XP
    Ceessie's avatar

    Ik ga hem ook halen heb wel plus maar volgens mij is hij dan niet compleet en project cars staat ook op de lijst

  24. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik ga hem ook halen heb wel plus maar volgens mij is hij dan niet compleet en project cars staat ook op de lijst

    10 autos en 5 parcours, platinum behalen is gewoon mogelijk