Forum

Topic: Winkel plaats prijs in UK Online .

Anoniem's avatar

hey
ik lees juist dat een winkelketen ps4 aan 450 eu plaatst .
En de release dan ? weten die al meer of is het om preorders te strikken ?
Ik hoop op 450 eu maar wat krijg je dan van HDD enz .
Wat denken jullie ?

dit is hier te lezen .

De Engelse webwinkel ShopTo heeft de prijs hoger gezet. Sinds vanochtend kun je de console daar namelijk al pre-orderen voor 399, 85 pond, zo’n 460 euro. Volgens de winkel zelf zijn ze hiermee goedkoop, de adviesprijs zou volgens hen liggen op 449,99 pond, 515 euro.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    hey
    ik lees juist dat een winkelketen ps4 aan 450 eu plaatst .
    En de release dan ? weten die al meer of is het om preorders te strikken ?
    Ik hoop op 450 eu maar wat krijg je dan van HDD enz .
    Wat denken jullie ?

    [SIZE=1

    dit is hier te lezen .

    De Engelse webwinkel ShopTo heeft de prijs hoger gezet. Sinds vanochtend kun je de console daar namelijk al pre-orderen voor 399, 85 pond, zo’n 460 euro. Volgens de winkel zelf zijn ze hiermee goedkoop, de adviesprijs zou volgens hen liggen op 449,99 pond, 515 euro.

    Qua HDD dat weet letterlijk niemand. Dit is niet bekend gemaakt tijdens de aankondiging. Prijs is vast een pre order gebaseerd op de huidige geruchten. Is volgens mij een manier om hun site een beetje te promoten. Maar alles is mogelijk wie weet..

    Edit:

    Ff naar de site gekeken alles wat is aangekondigd hebben ze gewoon erop gezet.
    Games die nog geen release data hebben etc. Best wel bullshit maar goed ze werken slim in op de hype maar pre orderen kan je wel!

  2. 4 XP
    Raysim's avatar

    ik checkte bol.com net check this out!! http://www.bol.com/nl/l/games/hardware-consoles/N/3135+4289747999+1283+1285+5260+7373/sort/bestverkocht_41/index.html PS4-€599,-
    als dat waar is mag ik wel gaan sparen πŸ˜‰

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ik checkte bol.com net check this out!! http://www.bol.com/nl/l/games/hardware-consoles/N/3135+4289747999+1283+1285+5260+7373/sort/bestverkocht_41/index.html PS4-€599,-
    als dat waar is mag ik wel gaan sparen πŸ˜‰

    Haha, wou dit net plaatsen. πŸ˜›

  4. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Haha, wou dit net plaatsen. πŸ˜›

    Dit zou wel heel duur zijn maar het kan 600eu zijn iedere console van Playstation heeft altijd al een prijskaartje had boven 500eu nu denk ik dat 600eu de prijs niet zal zijn omdat Sony’s ps3 verkoop daar onder geleden heeft en Sony zelf vermelde NOOIT nog 600eu te vragen bij de release ???
    Al wat ik wel weet men ps3 gaat nog games krijgen en ik ga wachten tot de prijdaling van ps4 als hij boven de 400eu releast , hopelijk laat MS hun console weer voor 400eu releasen .
    Dat zou beter zijn voor de 400eu Playstation gamer omdat Sony dan in die prijsklasse moet blijven .

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik denk dat alle prijzen die je nu op het web ziet pure speculatie is. Webshops hebben liever dat je als consument te veel betaald, dan kunnen ze je of geld terug geven of te goed voor teruggeven. Ik hoop wel dat we niet tot aan de zomer hoeven te wachten om die gegevens te weten..

  6. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    kheb genoeg aaan een ps3 xd heb niet de ps4 nodig wt je opde ps4 kan kan je ps3 ook k moet gewoon online kunnen

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    kheb genoeg aaan een ps3 xd heb niet de ps4 nodig wt je opde ps4 kan kan je ps3 ook k moet gewoon online kunnen

    Wat heeft dat te maken met dit topic?