Forum

Topic: COD BO 2 Multiplayer

Anoniem's avatar

Hey,
Ik heb pas Call of duty black ops 2 declassified gekocht voor mijn vita,
alles doet het goed,
maar als ik met een cod server verbint laad en blijft hij zeggen searching for player….
weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    De matchmaking van deze game is niet geweldig. Ik kom vaak gewoon in een game omdat ik het blijf proberen. Iets anders kan je voor zover ik weet niet doen. Wat wel schijnt te helpen is met een vriend samen een match joinen. Wat is je PSN ID? Dan zal ik je toevoegen en kunnen we het samen eens proberen.

  2. 163 XP
    angelochiela's avatar

    hu black ops 2 declassifed bestaat niet denk dat je 1 bedoeld verder is het een spel die volgens mij nog in de beta status is,

    en wat kan helpen is je NAT open zetten en zoeken op any zetten

  3. 11 XP
    gideonsw's avatar

    De matchmaking van deze game is niet geweldig. Ik kom vaak gewoon in een game omdat ik het blijf proberen. Iets anders kan je voor zover ik weet niet doen. Wat wel schijnt te helpen is met een vriend samen een match joinen. Wat is je PSN ID? Dan zal ik je toevoegen en kunnen we het samen eens proberen.

    gideonsw12 of gideonsw14 ik gebruik het nooit xd en add me mischien op skype gideonsw14

    hu black ops 2 declassifed bestaat niet denk dat je 1 bedoeld verder is het een spel die volgens mij nog in de beta status is,

    en wat kan helpen is je NAT open zetten en zoeken op any zetten

    die is er allang joh en 1 is niet voorde vitaa :(_