Forum

Topic: Hoe zit het met de bioshock op de PS Vita?

Anoniem's avatar

Weet iemand eigenlyk hoe het zit met de bioshock op de vita want de maker van Bioshok had gezegt dat er ook een vita versie ging komen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ze hebben gezegd dat ze pas met Bioshock Vita verder zouden gaan als ze klaar zijn met Bioshock Infinite. Ik weet niet of er een apart team met dlc voor Bioshock Infinite bezig gaat zodat de rest met Bioshock Vita aan de slag gaat, maar ik hoop dat we snel wat te horen krijgen.

  2. 531 XP
    monsternon's avatar

    Ik twijfel of die game nog wel komt

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik denk.dat ie echt nog wel komt hoor.

  4. 531 XP
    monsternon's avatar

    Hopen maar dat die nog komt

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ze hebben gezegd dat ze pas met Bioshock Vita verder zouden gaan als ze klaar zijn met Bioshock Infinite. Ik weet niet of er een apart team met dlc voor Bioshock Infinite bezig gaat zodat de rest met Bioshock Vita aan de slag gaat, maar ik hoop dat we snel wat te horen krijgen.

    Bullshit:

    Ken Levine, de baas van ontwikkelaar Irrational Games, heeft tegenover onze Amerikaanse collega’s laten weten dat er eerst een deal gesloten moet worden voordat BioShock Infinite naar de Vita komt. Volgens hem is er nog geen overeenkomst tussen Take-Two, Irrational Games en Sony en is de productie daardoor zelfs niet eens begonnen.

    Ik hoop zeker dat het gaat gebeuren, omdat het iets is dat ik wil doen, maar voordat iemand begint met het tekenen van cheques kan ik niks doen”, aldus Levine in een IGN Podcast. Dat klinkt in ieder geval niet goed voor Vita-bezitters.

    Bron: IGN