Forum

Topic: ps vita opbergdoos

Anoniem's avatar

ik ben al een tijd aan het zoeken maar kan het maar niet vinden: een opberg doos voor de ps vita games, daarmee bedoel ik zo’n bak waarin de hoesjes van de games passen. ik weet dat ze er voor de playstation hoesjes wel zijn maar kon niet het type formaat vinden voor de vita? weet iemand of die er zijn, en wil die dan aub de link erbij zetten

mvg

Yeahbuddy

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 247 XP
    robinho123's avatar

    Ik weet wel dat er soort doosjes zijn waar je de spellen in kunt doen, maar je wil de hoesjes op hetzelfde formaat, dat weet ik niet. sorry

  2. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    Doe-het-zelf pakket?

  3. 3 XP
    Yeahbuddy's avatar

    nee kijk ik bedoel zo, niet alleen de spellen erin, maar echt het hoesje van het spel ook, weet iemand dat ook

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Een doos voor doosjes?

  5. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Ik heb zo hoesje voor je! je hoeft alleen de verzendkosten betalen dan mag je hem gratis hebben

  6. 3 XP
    Yeahbuddy's avatar

    ik ben druk aan het zoeken voor een plaatje ervan amar kan maar niet vinden

    Het is gewoon een soort bak met allerlei vakken, in elk vak past precies een hoesje voor de game, weten jullie echt neit wat ik bedoel?

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ja, ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb ook flink gezocht op Google, maar helaas niets kunnen vinden.

  8. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Ik weet denk ik wat je bedoelt, ik heb vorig jaar tijdens m’n bezoek aan NY heel veel accessoires gezien voor de Vita, van losse hoezen,doosjes, opbergboxjes en meer, en stom dat ik was, niks meegenomen.

    Dacht dat het eventually wel hier ook zou komen, want het meeste was officieel Sony spul.
    Niet dus, en ik zou toch echt wel graag zo’n tablet(doosje) voor m’n games willen, zodat ik meerdere kan meenemen.
    *ja…zit ook in de travel kit, maar ik wil de rest niet*

  9. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik weet denk ik wat je bedoelt, ik heb vorig jaar tijdens m’n bezoek aan NY heel veel accessoires gezien voor de Vita, van losse hoezen,doosjes, opbergboxjes en meer, en stom dat ik was, niks meegenomen.

    Dacht dat het eventually wel hier ook zou komen, want het meeste was officieel Sony spul.
    Niet dus, en ik zou toch echt wel graag zo’n tablet(doosje) voor m’n games willen, zodat ik meerdere kan meenemen.
    *ja…zit ook in de travel kit, maar ik wil de rest niet*

    Ik heb dat ding nog zeg wat je de voor over heb dan kan je hem overnemen . gebruik niks uit de starterl kit enkel de screen protector 🙂 dus de rest is ook tekoop. en heb ook nog een rubberen Bumper liggen