Forum

Topic: Mail Sony

Anoniem's avatar

Zijn er meer die onderstaande mail hebben ontvangen van Sony terwijl hun psplus abo nog bijna een jaar duurt voor het afloopt? Beetje vage mail vind ik. Want mijn lidmaatschap duurt nog tot 20-12-2013 dus zijn ze aardig snel met hun mailtje om te verlengen.

Hoi,

Verleng je PlayStation®Plus lidmaatschap nu

Dit is een kort bericht om je eraan te herinneren dat je PlayStation®Plus-lidmaatschap binnenkort verloopt.

Maar maak je geen zorgen. Je kunt je lidmaatschap eenvoudig verlengen. Meld je gewoon aan met je account, controleer of automatische verlenging is ingeschakeld en zorg ervoor dat er genoeg geld in je portemonnee zit om je lidmaatschap te verlengen.

Je kunt nu nog meer waar voor je geld krijgen door voor slechts €49,99 voor een lidmaatschap van 12 maanden te kiezen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ja, die mail heb ik ook wel eens gehad, die administratie klopt van geen kant… Gewoon negeren.

  2. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    Hmm.. Mijne gaat bijna verlopen.. Dan weer kopen ^^

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Zijn er meer die onderstaande mail hebben ontvangen van Sony terwijl hun psplus abo nog bijna een jaar duurt voor het afloopt? Beetje vage mail vind ik. Want mijn lidmaatschap duurt nog tot 20-12-2013 dus zijn ze aardig snel met hun mailtje om te verlengen.

    Ook gehad en heb een mailtje gestuurd naar hun waarbij ik als antwoord heb gekregen dat je het gewoon kan negeren. Het staat wel gewoon goed in hun systeem dus je loopt geen risico