Forum

Topic: code NW-8942-3

Anoniem's avatar

Ik ervaar voor het eerst een foutcode op mijn vita nl. NW-8942-3. Als je deze opzoekt , dan staat er dat je verbinding te slecht is met de router, maar als je de test doet op de vita is alles goed, ook de verbinding met de wifi router zit tussen de 92 en 100%. Heb modem ook al een paar x gereset, memorycard verwijdert enz… Ik kan niet de playstation store in, en geen trophies synchroniseren, ik kan wel gewoon de browser en you tube gebruiken . Iemand enig idee ???

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Ohh dit probleem heb ik ook gehad, ligt aan je router die je moet vervangen. probeer is een router uit je vriendekring thuis en dan zul je zien dat die het weer doet!

  2. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    Okee dan, wel raar dat de router het al een half jaar perfect doet en nu ineens niet meer.

  3. 531 XP
    monsternon's avatar

    Het is ook wel erg hoor met die fout meldingen op de vita krijg er elke dag een met 022 op het last.

  4. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    Hard reboot, power button ingedrukt houden totdat je in een bootmenu komt. Dan rebuild je de directory en zou moeten werken ^^

  5. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    dat heb ik nog niet geprobeert….bedankt

    Hard reboot, power button ingedrukt houden totdat je in een bootmenu komt. Dan rebuild je de directory en zou moeten werken ^^

  6. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    dat heb ik nog niet geprobeert….bedankt

    Wel op je Vita he, succes & geen probleem!

  7. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    het is gelukt, hij doet t weer haha

    Wel op je Vita he, succes & geen probleem!

  8. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    het is gelukt, hij doet t weer haha

    Mooizo ^^