Forum

Topic: Zavvi ervaringen

Anoniem's avatar

Ik zou graag weten wat voor evaringen mensen met zavvi hebben. En of iemand weet of je invoer rechten moet betalen voor boven de 100 euro.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik heb prima ervaringen met Zavvi, je moet er alleen geen dingen bestellen waar je haast mee hebt. Het kan weken duren voor je je spullen in huis hebt. Ik heb nooit iets boven de 100 Euro daar besteld, maar 60-70 Euro ging zonder invoerrechten.

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Hun hebben wel dramatische leveringen en klantenservice, het is eigenlijk gewoon een slechte website die hun zooi voor een mooi prijsje verkopen. Ik bestel daar omdat ik via paypal makkelijk mijn geld terug kan krijgen als het niet optijd geleverd word.

  3. 542 XP
    niels's avatar

    prima site, heb er twee keer wat besteld. Eerste keer duurde het 2 maanden door leverfout ofzo onderweg en far cry duurde denk ik 4 weken? Je moet er geen haast bij hebben, maar als je leuk spel ziet die je wil hebben zonder haast is het een prima aan te raden en betrouwbare site.

  4. 8825 XP
    7th-son's avatar

    laatste levering is bij mij nooit binnen gekomen, en daarna dus maar geannuleerd
    bestel zelf niet meer daar

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Geen invoerrechten. Alles word via de UK verzonden als je via Europa besteld. UK is onderdeel van de EU dus hierdoor betaal je niks!

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    The Hut is Zavvi, toch?
    Want The Hut is toch wel een oplichtings praktijk, naar mijn ervaring, en die van mijn vrienden.

  7. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    The Hut is Zavvi, toch?
    Want The Hut is toch wel een oplichtings praktijk, naar mijn ervaring, en die van mijn vrienden.

    Zavvi is onder deel geworden van The Hut Group (zoals zij het zelf noemen). Maar met Paypal kan je makkelijk je geld terug vragen dus doe ik niet zo moeilijk. tot dat paypal moeilijk begint te doen xd

  8. 139 XP
    Xx_DontTakeItPersonal_xX's avatar

    Waarom zavvi? Er is ook nog amazon.co.uk is mssn mat meer geld maar je krijgt het wel zeker na een week meestal vroeger heb er al 3 keer besteld en alles verloopte vlot.

  9. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Geen invoerrechten. Alles word via de UK verzonden als je via Europa besteld. UK is onderdeel van de EU dus hierdoor betaal je niks!

    Bedanktvoor de info. Hopelijk wachten ze nog even met het referendum daar in engeland 😉 Want een boxset van Supernatural is toch zeker 80 euro goedkoper dan in nederland bijna 50 %

  10. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Hoe kan je dan je geld terug vragen met pay pal?

  11. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    In het Geschillencentrum, zodra jij je inlogt, aan de rechterkant.

  12. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Het maakt niet uit bij wie je het koopt toch? Maar wat je uit het buitenland koopt dacht ik.
    Heb al over de 200cd’s uit USA nooit geen invoerrechten hoefen te betalen. Heb 1 keer Vinyl uit japan besteld en whoppa 25 euro extra. Maar als de persoon die het naar jou verzend als gift aanvinkt hoef je volgens mij geen invoerrechten btw te betalen zoiets ligt mij bij.

  13. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Zelfs bij “Gifts” is het tegenwoordig een kwestie van geluk.
    Hier in Nederland hebben we heel vaak nog mazzel, maar in Duitsland bijvoorbeeld, daar wordt je al gauw door de doanne gepest (of ze geven je een rekening van € 100,-, of je zult je product nooit meer terug zien).
    En als je een rekening daar krijgt, moet je heel ver afreizen, wil je ooit je product nog krijgen.

    Dus € 25,- aan de deur betalen is dan zo erg nog niet, toch?

  14. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Het maakt niet uit bij wie je het koopt toch? Maar wat je uit het buitenland koopt dacht ik.
    Heb al over de 200cd’s uit USA nooit geen invoerrechten hoefen te betalen. Heb 1 keer Vinyl uit japan besteld en whoppa 25 euro extra. Maar als de persoon die het naar jou verzend als gift aanvinkt hoef je volgens mij geen invoerrechten btw te betalen zoiets ligt mij bij.

    Nee orr het gaat om de waarde van het product. Je mag niet tot een bepaalde limiet inkopen. Als je eronder zit betaal je er nooit voor en anders wel.
    En zoals YamiHoshi al zegt het is altijd een kwestie van geluk of ze het nakijken of niet!

  15. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik hoor goeie en slechte dingen mhmm..

  16. 636 XP
    klapper's avatar

    Heb er 3 weken geleden wat besteld voor het eerst, maar heb nog niks binnen gekregen.
    Terwijl de leveringsdatum op of voor 27 februari zou zijn.
    En als ik een beetje via google wat info lospeuter dan zie ik dat ik niet de enigste ben…

  17. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ik hoor goeie en slechte dingen mhmm..

    Tuurlijk het is en blijft een groot bedrijf….

  18. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Buiten de EU is het zo:
    Alles onder de € 22,- is belastingvrij, dus je betaalt dan niks extra.
    Alles tussen € 22,- en € 150,- kost 21% bovenop de totale factuurbedrag + verzendkosten.
    Indien er geen factuur bij zit, gaan ze zelf achter de waarde aan.
    Alles boven de € 150,- kost 21% + 2% tot 5% aan invoerrechten.

    Ik vind het in Amerika beter geregeld:
    Alles onder de $ 200 USD is belastingvrij, boven de $ 200 USD komt de lokale Tax er boven op.
    Tax verschilt per staat.

  19. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Zelfs bij “Gifts” is het tegenwoordig een kwestie van geluk.
    Hier in Nederland hebben we heel vaak nog mazzel, maar in Duitsland bijvoorbeeld, daar wordt je al gauw door de doanne gepest (of ze geven je een rekening van € 100,-, of je zult je product nooit meer terug zien).
    En als je een rekening daar krijgt, moet je heel ver afreizen, wil je ooit je product nog krijgen.

    Dus € 25,- aan de deur betalen is dan zo erg nog niet, toch?

    Binnen de EU heb je toch geen invoerrechten? En Engeland valt binnen de EU toch? Of zijn ze er al uitgestapt.

  20. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik doelde op landen buiten de EU, aangezien ik heel vaak in Hong Kong (Play-Asia) koop.

  21. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Waarom zavvi? Er is ook nog amazon.co.uk is mssn mat meer geld maar je krijgt het wel zeker na een week meestal vroeger heb er al 3 keer besteld en alles verloopte vlot.

    Heb geen creditcard 🙁 ben ook nier van plan deze aan te schaffen 😉

  22. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    http://www.3vcard.nl
    Het enige wat je nodig hebt, als je geen Credit Card hebt of wilt.