Forum

Topic: God Of War

Anoniem's avatar

Ik heb een vraagje. Ik ben nu door psplus God Of War aan het spelen. Nu valt mij op dat die game geen meedraaiende camera stand heeft. Dus tijdens het lopen kun je de camera positie niet draaien.

Op zich vind ik het wel een leuke game. Alleen het grote nadeel vind ik dus dat je die camera positie niet mee kunt draaien. Dit weerhoud mij er ook van de volgende delen aan te gaan schaffen als die dit ook niet kunnen.

Wie kan mij vertellen hoe dat bij de volgende delen zit. Zijn die ook net als het eerste deel dat je de camera standpunt niet kunt draaien tijdens het lopen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 89 XP
    050grunn's avatar

    Ik heb alle delen gespeeld,En je kunt de camera positie niet draaien als ik het goed he!

  2. 62 XP
    Gmike's avatar

    Je moet er gewoon aan wennen, ik hou net van die camera stand, ze tonen gewoon alles wat je moet zien en meer niet.

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Het is wennen maat;) Blijf spelen want god of war is naar mijn mening een van de beste seriegames.

  4. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb een vraagje. Ik ben nu door psplus God Of War aan het spelen. Nu valt mij op dat die game geen meedraaiende camera stand heeft. Dus tijdens het lopen kun je de camera positie niet draaien.

    Op zich vind ik het wel een leuke game. Alleen het grote nadeel vind ik dus dat je die camera positie niet mee kunt draaien. Dit weerhoud mij er ook van de volgende delen aan te gaan schaffen als die dit ook niet kunnen.

    Wie kan mij vertellen hoe dat bij de volgende delen zit. Zijn die ook net als het eerste deel dat je de camera standpunt niet kunt draaien tijdens het lopen?

    probeer de demo van 3 en ascension anders ook, die kun je gewoon in de store vinden
    ik vind het zelf ook frustrerend dat je de camera niet kunt draaien, en dat is voor mij ook de reden geweest het niet meer te spelen
    evenals te weinig vernieuwing

  5. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Het is inderdaad gewenning dat je niet rond kunt draaien met de camera. Vind het echt een super vette game inderdaad. Maar ik wil nu de vervolg delen kopen. Welke zijn dit? Die bij psplus zit is toch het eerste deel van god of war? Ik kom steeds collecties tegen waar delen in zitten. Hoeveel delen van god of war zijn er?

    Even op google wat opgezocht. Bestaat deze versie hier in Nederland ook? http://us.playstation.com/games/god-of-war-saga-ps3.html
    Zo niet kun je die us blueray gewoon kopen en afspelen op je ps3?

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Het is inderdaad gewenning dat je niet rond kunt draaien met de camera. Vind het echt een super vette game inderdaad. Maar ik wil nu de vervolg delen kopen. Welke zijn dit? Die bij psplus zit is toch het eerste deel van god of war? Ik kom steeds collecties tegen waar delen in zitten. Hoeveel delen van god of war zijn er?

    Even op google wat opgezocht. Bestaat deze versie hier in Nederland ook? http://us.playstation.com/games/god-of-war-saga-ps3.html
    Zo niet kun je die us blueray gewoon kopen en afspelen op je ps3?

    Alle games zijn regio vrij dus china japan amerika je kan het gewoon kopen en spelen.
    Enigste waar je op moet letten is met de DLC mocht je die ooit gaan aanschaffen.

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/god+of+war+saga_PS3.html (kan je het kopek)

  7. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Ok thanks dan weet ik voldoende