Forum

Topic: Speciale AMD APU voor PlayStation 4 ook los te koop !!!

Anoniem's avatar

hey dacht plaats deze info op de forum ..Bron Hardware.info

Zoals eerder te lezen was heeft AMD een speciale APU ontwikkeld voor de PlayStation 4 met een krachtigere videokaart en de nieuwe “Jaguar” architectuur voor de acht rekenkernen van de processor. In een interview met de inquirer heeft het hoofd van de marketingafdeling van AMD, John Taylor, aangekondigd dat de speciale PS4 APU ook dit jaar in aangepaste vorm aan consumenten los zal worden verkocht. De APU maakt gebruik van zowel AMD als Sony technologie waardoor de APU de meest krachtige APU van AMD van dit moment zou moeten zijn.*

Voor de consumentenversie zal de speciale Sony technologie achterwege worden gelaten in de APU waardoor de APU iets minder krachtig zou kunnen zijn. Waarschijnlijk zal de PS4 APU worden geleverd rond of na de lancering van de nieuwe A-serie generatie van de AMD “Jaguar” APU’s.*

Wat denken jullie hiervan ? Ik heb er totaal geen gedacht van , zwaar chip zeker ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Is al gepost: http://www.psx-sense.nl/111100/amd-over-de-apu-in-de-ps4-we-hebben-nog-nooit-zoiets-krachtigs-gemaakt/

    klopt maar afbeelding erbij geplaatst en bron is ook aanwezig 😉

  2. 8830 XP
    7th-son's avatar

    was dat echt nodig dan?

  3. 5795 XP
    tyger1's avatar

    goeie vraag maar the7son , kijk ik had het geplaatst toen ik reactie 2de zag en ik dacht pppffff ik plaats er een afbeelding bij , toch leuk dat je weet hoe klein dat ding is en dat daar zoveel power in zit .
    Voor mij was het ongelooflijk .

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    de versie die te koop zal zijn is een afgeslankte versie

  5. 417 XP
    Omer58's avatar

    Wat is een APU? Een mix tussen CPU en GPU ofso?