Forum

Topic: is need for speed most wanted ps vita een leuke game

Anoniem's avatar

is need for speed most wanted ps vita een leuke game?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Zeker! Het ziet er goed uit, loopt als een tiet en is gewoon erg leuk om te spelen. Multiplayer werkt erg goed.

  2. 64 XP
    Galbak's avatar

    Ik vond het in het begin een waardelloze game, omdat ik geen burnout achtige taferelen had verwacht. Dom, want het is een Criterium game. Bijna ingeruild, maar opeens greep Most Wanted mij bij de strot en liet het mij niet meer los!

    Nu speel ik het nog steeds bijna iedere dag en en ik raak er nog steeds niet op uitgekeken. En idd wat aarjen zegt. Het geeft mij iig steeds weer een goede adrenaline rush!

    Wat mij betreft een aanrader!

  3. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Nu begin ik ook te twijfelen om te nemen

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Nu begin ik ook te twijfelen om te nemen

    Gewoon doen. Hij is echt vet.

  5. 13 XP
    laurensnuijten's avatar

    is het ook vet om zo achtervolgt te worden door de politie

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    is het ook vet om zo achtervolgt te worden door de politie

    Zeker. Soms heb je wel wat korte achtervolgingen, maar meestal duren ze echt wel een paar minuten. Ik heb er wel eens eentje gehad van bijna een kwartier, echt vet! Hoe langer de achtervolging duurt, des te hoger je heatlevel wordt. Bij een hoger heatlevel krijg je meer en sterkere politieauto’s tegen je. Ze zetten ook spijkermatten en dergelijke neer. Echt zeer vermakelijke game!

  7. 13 XP
    laurensnuijten's avatar

    zijn de graphics ook goed bij need for speed?

  8. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    zijn de graphics ook goed bij need for speed?

    Natuurlijk zijn de graphics op de Vita wel wat minder dan op de PS3, maar ik vind Most Wanted op de Vita erg mooi. Alles is behoorlijk gedetailleerd en de framerate is ook enorm hoog. Ik heb nooit last van framedrops.