Forum

Topic: Kingdom Hearts 1.5

Anoniem's avatar

Heb altijd gehoopt dat kingdom hearts naar de ps3 zou komen, en over een paar maanden is het dan zover.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik zelf vind het echt tof, ben een groot kingdom hearts fan dus ik word hier zeker blij van.
Hoop dat ze volgend jaar een 2.5 uitbrengen en een jaartje daarna 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Zelf had ik gehoopt dat Kingdom Hearts naar de Vita zou komen. Wellicht dat dat nog gebeurd, al is het de PSP game die in de store gezet wordt, zelfs dan ben ik al heel blij.

    Maar goed, de HD versie voor de PS3 haal ik op zeker in huis. 😉

  2. 224 XP
    jiang153's avatar

    vond al die kingdom hearts op de handhelds niks aan. 1 had een geweldig verhaal en was gelijk fan van de game en 2 is ook goed daarna zeiden ze al jaren dat 3 er ook aan kwam maar nog niks gezien evenals Final Fantasy X HD…

  3. 153 XP
    noot's avatar

    ik ben het met je eens jiang153,hoop wel dat er nog een nieuwe komt naar ps3/ps4 die koop ik zonder na te denken direct

  4. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik bedoelde met mijn eerdere post eigenlijk meer dat ik had gehoopt dat de eerdere delen ook op de Vita uitgebracht zouden worden. Ik speel nou eenmaal liever op een handheld als de Vita dan op de PS3. 😉

  5. 161 XP
    ps3fan's avatar

    Kingdom hearts 1.5 is eindelijk uit in japan, en het is nu bijna 100% zeker uit welke delen 2.5 gaat bestaan, dat is kingdom hearts 2 final mix, kingdom hearts bbs en kingdom hearts coded.
    Jammer genoeg geen kh3d