Forum

Topic: Online pass en DLC op een nieuwe PS3

Anoniem's avatar

Ik ben hoogstwaarschijnlijk van plan om een nieuwe ps3 te kopen aangezien me Blu Ray drive vandaag verrot is gegaan. Nou kan ik wel een geresiveerde drive kopen maar dat is ook geen garantie voor lange termijn. Hoe dan ook zoals de titel al zegt. Hoe zit het met de bekende online pass en de DLC die gekocht is uit de store of die ik met limited edition’s enz kreeg aangezien dat ook allemaal codes waren ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Back Up maken en zetten op de nieuwe ps3. Of alles opnieuw downloaden

  2. 8831 XP
    7th-son's avatar

    en je account op je oude ps3 naderhand deactiveren, en op je nieuwe activeren (uiteraard hetzelfde account)

  3. 236 XP
    RS-010's avatar

    Oke bedankt !

  4. 46 XP
    Lutiano's avatar

    al je info blijft zowiezo ook wel online bewaart bij sony als je ps store ingaat kun je kijken bij je downloadgeschiedenis daar zullen ook je online passes tussen staan dus daar zou je ze ook weer weg kunnen trekken.

  5. 11 XP
    afehst's avatar

    ik zou ook voor de backup gaan, dan neem je gelijk ook al je save-data mee van de meeste games

  6. 8831 XP
    7th-son's avatar

    of 1 op 1 overzetten, door beide ps3’s met elkaar te verbinden met een data kabeltje